فال روز سه شنبه 26 دی ۹۶

 امروز شما برای شرکت کردن در مسابقات تفریحی آمادگی دارید، با وجود اینکه شانس کمی دارید و باید به همان بسنده کنید. شما امکان شرکت کردن در ورزش‌های تیمی را دارید، اما نیاز شما به تفریح کردن باعث بروز اتفاقات دیگری می‌شود. هرچیزی که امروز لبخند را به صورت شما می‌نشاند را نباید دنبال کنید. به جای اینکه برای همکارانتان کارهایی که می‌خواهید انجام دهید را توضیح بدهید و با این کار وقت‌تان را تلف کنید، فقط دست به کار شده و کاری را که می‌خواهید انجام دهید.فال روزانه

– فال روزانه در روز 26 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 در حالی که ماه در یازدهمین خانه شما قرار گرفته است که مربوط به روابطتان با دوستانتان است، در روزهای آینده نیز فعالیتهای اجتماعی شما نسبت به قبل زیادتر می‌شود. شما دوست دارید که یک کار گروهی را شروع کنید یا خودتان را کاملاً درگیر یک پروژه کنید. از زیاد کار کردن نترسید، فقط با خودتان عهد کنید که حتماً تفریح را هم وارد برنامه روزانه خود کنید.

– فال روزانه در روز 26 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

امروز یک نفر سعی می‌کند در شرایطی که شاید خیلی هم مثبت نباشد، مثبت اندیشی و خوشبینی را به شما القا کند. شما می‌توانید بدون اینکه مقاومت خیلی زیادی از خود نشان دهید حرف‌های این شخص را قبول کنید. شناختن حد و حدود خود قدمی حیاتی در روند پیشرفت شما به حساب می‌آید، اما عمل کردن بر اساس آنچه احساس می‌کنید حتی از آن هم مهم تر است.

– فال روزانه در روز 26 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

یک نفر امروز شاید حرفی بزند و سپس کار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یکی نباشد)، که این موضوع می‌تواند روز شما را قدری آشفته کند. در مورد مسائلی که به دیگران بستگی دارد محتاط باشید، برای اینکه یک سوء تفاهم ساده می‌تواند تبدیل به مشکلی بزرگ بشود. دانستن اینکه چه کسی هستید و چه کاری میخواهید انجام دهید اکنون برای شما از رابطه دوستی‌ای که به نقطه پایان نزدیک شده مهم‌تر است.

– فال روزانه در روز 26 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

حتی اگر شما نتوانید تصمیم بگیرید که طبق احساساتتان اقدام کنید، کاملاً طبیعی است که بر سر دوراهی قرار بگیرید. خوشبختانه در اواسط روز نیاز به تصمیم‌گیری خیلی ضروری به نظر می‌رسد، برای اینکه امکان دارد اوضاع و احوال برای شما تصمیم‌گیری کنند. در حالیکه شما منتظر زمان مناسبی برای بیان کردن خواسته‌های خود هستید، می‌توانید کاملاً از روی منطق بهترین کار را انجام دهید.

– فال روزانه در روز 26 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

 ممکن است شما امروز احساس کنید اگر زمان را نگه دارید، با کمی‌انعطاف پذیری می‌توانید دیگران را تشویق کنید که طبق روش شما عمل کنند. در عوض، شما نیاز دارید که خودتان را سازگار با آنها  کنید حتی اگر تغییر کردن روز شما برایتان دشوار باشد. خودتان را آماده کنید که اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید که غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.

– فال روزانه در روز 26 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

اگر امروز همسر شما یا یکی از دوستانتان خیلی پرخاشگر شده است سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید. سریع واکنش نشان دادن باعث می‌شود طرف مقابلتان عقب نشینی کند و بنابراین شما می‌توانید برتری خود را ثابت کنید. اما این استراتژی قدیمی شده است، برای اینکه اگر کسی مجبور بشود به شکستش اعتراف کند، در حقیقت یعنی هیچ برنده‌ای وجود نداشته است. از مجادله کردن اجتناب کنید، اما چیزهایی را اعتقاد دارید واقعیت دارند را به زبان بیاورید.

– فال روزانه در روز 26 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

 ممکن است که امروز شما حوصله رویارویی با تنش‌ها را نداشته باشید. هرچقدر رابطه شما با فردی که دوستش دارید صمیمی‌تر می‌شود، شما بیشتر ازش فاصله می‌گیرید. شاید ترس‌های شما توجیهی برای این کار باشد. شاید این فرد شما را نپذیرد و یا ممکن است شما از برقراری این ارتباط خوشحال نمی‌شوید. اما به یاد داشته باشید نگرانی‌های شما بر پایه تجربیات قبلی و نیز مواردی هستند که اخیراً اتفاق افتاده‌اند.

– فال روزانه در روز 26 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

ورود ماه به هفتمین خانه از “شرکاء” شما احتمالا باعث بوجود آمدن یک مخالفت و درگیری خواهد شد. سرسختی و لجاجت تان می‌تواند به شما کمک کند تا امروز این درگیری را به نفع خود تمام کنید،‌ اما احتمالا بهای زیادی را برای آن پرداخت می‌کنید. پیروزی شما یک موفقیت توخالی است اگر احساسات و عواطف بر شما چیره شوند. برای موقعیت خود یک دلیل متقاعد کننده بیاورید، اما بعد باید مشتاق باشید که روش خود را تغییر داده و در میان راه به دیگران ملحق شوید.

– فال روزانه در روز 26 دی 1396 برای متولدین دی ماه

 شما امروز برای رفع کردن یک سوءتفاهم تلاش کرده و احساس مسئولیت می کنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فکر کنید که خیلی واضح صحبت می کنید، دیگران ممکن است که گفته های شما را اشتباه تفسیر کنند. هرچقدر هم که بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نکنید که به سختی فعالیتهایتان را توجیه کنید. اکنون ساکت بودن و کمتر حرف زدن مؤثر است.

– فال روزانه در روز 26 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

خوش بینی‌های اخیر شما ممکن است آنقدرکه آرزویش را می‌کنید دوام نیاورد،‌ اما شما می‌توانید از آن برای اینکه حوادث مهمی‌را به وجود آورید استفاده کنید. رویکرد شما برای یک موقعیت متداول ممکن است کاملا گزیده باشد. هیچ کسی نمی‌داند که شما می‌خواهید چکار کنید؛ و آخر از همه، خودتان. با این وجود،‌ اگر به غریزه خود اعتماد کنید به جای اینکه تابع کتاب قانون باشید،‌ می‌توانید بوسیله نتیجه ای از عملی که آغاز کرده بودید، با خوشحالی متعجب شوید.

– فال روزانه در روز 26 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

امروز دانستن اینکه دقیقا چه می‌خواهید برای شما چالش برانگیز شده است! ابتدا هر چیزی خوب به نظر می‌رسد، اما بعد می‌فهمید که تصور نادرستی داشته اید و استدلال‌هایتان نیز نادرست به نظرمی‌آیند. حتی اشتباهات افراد دیگر نیز می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. به جای بدتر کردن اوضاع، همان کاری را بکنید که وقتی شکست می‌خورید باید انجام دهید: توقف!! تاموقعی که شرایط خود را دوباره به دست نیاورده اید هیچ قدمی‌برندارید. اگر لازم بود می‌توانید در انتخاب راه از کسی کمک بگیرید؛ بعد و فقط بعد از این کار! می‌توانید راهی که انتخاب کرده اید را ادامه دهید.