فیلم‌های سینمایی «طعم شیرین خیال» و «فرزند چهارم» برای نمایش فیلم‌های آخر هفته کانال‌های انگلیسی و عربی آی‌فیلم، در جدول پخش قرار گرفت.

«طعم شیرین خیال» و «فرزند چهارم» در آخر هفته آی فیلم

فیلم‌های سینمایی «طعم شیرین خیال» و «فرزند چهارم» برای نمایش فیلم‌های آخر هفته کانال‌های انگلیسی  و عربی آی‌فیلم، در جدول پخش قرار گرفت.

به گزارش تیترهنر به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال‌های سه‌گانه فارسی، عربی و انگلیسی به ترتیب در پنجشنبه، جمعه و شنبه شب، یک فیلم سینمایی ایرانی برای مخاطبانشان پخش می‌کنند.

بر اساس این گزارش، «فرزند چهارم» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی وحید موسائیان محصول سال ۱۳۹۱است، که برای پخش از کانال عربی با زیر نویس عربی در نظر گرفته شده است.

فیلم‌برداری‌ «فرزند چهارم» در ایران، کنیا و سومالی و در شهرهای تهران، مومباسا، نایروبی، موگادیشو، گاریسا و … انجام شده است.

داستان فیلم روایت زن سوپراستاری است که بنا بر دغدغه‌های شخصی و انسان‌دوستانه خود به عکاسی رو آورده و برای پیگیری همین دغدغه‌ها، قصد سفر به سومالی دارد، که …

حامد بهداد، حسین محب اهری، مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، ناصر گیتی جاه و زهرا برومند در این فیلم سینمایی حضور داشته‌اند.

«فرزند چهارم» جمعه ۱۵ دی ساعت ۲۲:۰۰ به وقت مکه روی آنتن قرار می‌گیرد و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز بعد خواهد بود.

«طعم شیرین خیال»  به‌کارگردانی کمال تبریزی نیز برای نمایش از کانال انگلیسی آی‌فیلم با زیرنویس انگلیسی درنظرگرفته شده است.

دختری به نام شیرین با بازی نازنین بیاتی به معرفی داستان خواستگارش که استادش نیز هست، می‌پردازد. نقش خواستگار و استاد دانشگاه را شهاب حسینی ایفا کرده است.

فیلم فانتزی «طعم شیرین خیال» شنبه ۱۶ دی ساعت ۲۲:۰۰ به وقت GMT  (۰۱:۳۰ به وقت تهران)  پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های ۰۷:۳۰، ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ روز بعد خواهد بود.

فیلم‌های سینمایی «طعم شیرین خیال» و «فرزند چهارم» برای نمایش فیلم‌های آخر هفته کانال‌های انگلیسی و عربی آی‌فیلم، در جدول پخش قرار گرفت.