محمد رحمانیان دو نمایش «لیلا... و چند مسافر»‌را همراه با هم در تماشاخانه‌ی «ایرانشهر» روی صحنه می‌برد.

رحمانیان با دو نمایش به «ایرانشهر» می‌آید

محمد رحمانیان دو نمایش «لیلا…» و «چند مسافر»‌ را همراه با هم در تماشاخانه‌ی «ایرانشهر» روی صحنه می‌برد.

به گزارش تیترهنر، این نویسنده و کارگردان تئاتر  بیان کرد: از ۱۹ تیرماه در تالار استاد «سمندریان» تماشاخانه «ایرانشهر» دو نمایش را همراه با هم اجرا خواهم کرد که هر دو سال‌ها قبل، هر کدام یک شب اجرا شده بودند و الان پس از تغییرات زیاد به اجرای عمومی می‌رسند.

او در این باره افزود: نمایش «لیلا» سال ۷۸ یک شب در جشنواره موسیقی اجرا شده بود و نمایش «چند مسافر» سال ۸۵ یک شب در تالار وحدت همزمان با اختتامیه یک رویداد هنری به صحنه رفت اما الان پس از اعمال تغییراتی در بخش موسیقی و همین طور چینش بازیگران، قصد اجرای کامل و عمومی آن‌ها را دارم.

رحمانیان با بیان اینکه مدت زمان اجرای این دو نمایش در کنار هم به حدد ۱۰۰ دقیقه خواهد رسید، درباره بخش موسیقی این کار هم توضیح داد: در این پروژه برای چندمین بار با علیرضا افکاری همکاری خواهم کرد و او برای نمایش، ترانه‌هایی را ساخته که مخصوص همین اثر است و نسبت به اجرای اول آن‌ها تغییر کرده است.

او گفت: در این نمایش محمد شاکری، بازیگر خردسالی که مدتی قبل با بازی در نمایش «الیورتوییست» خوش درخشیده بود، حضور دارد و همچنین علی عمرانی، فریبا متخصص، مهتاب نصیرپور، افشین هاشمی، احسان کرمی، سانیا سالاری، آلاله زارع طلب و سینا رازانی از بازیگران نمایش هستند.

به گفته وی، طراح صحنه و لباس این نمایش محسن شاه‌ابراهیمی است و قرار است «لیلا …و چند مسافر» به مدت ۱۵ روز در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شوند.

محمد رحمانیان دو نمایش «لیلا... و چند مسافر»‌را همراه با هم در تماشاخانه‌ی «ایرانشهر» روی صحنه می‌برد.