روز گذشته اخبار متناقضی درباره ساخت سری جدید برنامه «دورهمی» منتشر شد.

دو روایت خبری متفاوت از ساخت سری جدید «دورهمی»

روز گذشته اخبار متناقضی درباره ساخت سری جدید برنامه «دورهمی» منتشر شد.

به گزارش تیتر هنر، ابتدا خبرگزاری میزان هاشم رضایت را تهیه کننده برنامه دورهمی معرفی کرد و در گفت و گویی از قول او نوشت: دیگر قرار نیست برنامه دورهمی ساخته شود.

چند ساعت بعد، کانال روزنامه سینما در خبری اختصاص، خبر میزان را تکذیب کرد. این کانال تلگرامی اینگونه نوشت که رضایت در فصل جدید هیچ سمتی ندارد و فصل سوم این برنامه در مرحله پیش تولید قرار دارد.

با بالا گرفتن دعوا، خبرگزاری ایسنا هم وارد گود شد. این خبرگزاری با انتخاب بهترین شیوه با محمد احسانی، رئیس شبکه نسیم گفت‌وگو کرد تا تمام شک و شبهه‌ها برطرف شود. محمد احسانی در گفت‌وگو با ایسنا از مذاکره شبکه نسیم با عوامل «دورهمی» خبر داد و در عین حال درباره جزئیات و مراحل ساخت این برنامه توضیح داد: تغییراتی مختصر در دکور، طرح و نیز تیم تولید ایجاد شده است و بناست این برنامه برای ایام ماه ربیع به روی آنتن شبکه نسیم برود.

با این تفاسیر، باید منتظر پخش سری جدید برنامه دورهمی از شبکه نسیم باشیم.

نکته عجیب و جالب توجه در جریان خبررسانی یک خبر به ساده، اتکای خبرنگار میزان به یک گفته و عدم پیگیری‌های بعدی است. اگر خبرنگار این خبرگزاری، برای کامل کردن کار خود با دیگر تهیه‌کنندگان این برنامه و یا مسئولان شبکه گفت‌وگو می‌کرد، چنین خبری را منتشر نمی‌کرد تا چند ساعت بعد تکذیب شود. خبرنگار میزان سرعت را فدای دقت کرد و با دقتی تمام خبری بی ارزش را منتشر کرد.

نکته جالب توجه دیگر اینکه سردبیران فرهنگی این خبرگزاری، این خبر تکذیب شده را بار دیگر بازنشر کردند. به نظر می رسد نظارت زیادی روی خروجی اخبار کار شده در این خبرگزاری به چشم نمی‌خورد.

 

روز گذشته اخبار متناقضی درباره ساخت سری جدید برنامه «دورهمی» منتشر شد.