حضور پررنگ استارتاپ های حوزه کودک برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود و یکی از رویدادهای تازه آن حضور پررنگ استارتاپ های حوزه کودک در نمایشگاه امسال است.
از آنجا که در سال های اخیر استارتاپ های کودک محور چندانی در کشور فعال نبوده، الکامپ امسال فرصت خوبی برای هم افزایی فعالان این عرصه است تا با برگزاری سه نشست تخصصی حوزه کودک به تبادل تجربیات دراین بخش بپردازند.
براین اساس، «نقش محتوا در کسب و کارهای الکترونیک حوزه کودک» عنوان اولین نشست تخصصی است که جمعه ۲۸ تیرماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در سالن ۶ برگزار می شود.
دراین نشست وضعیت موجود محتوای حوزه کودک در تمامی شاخه ها با حضور حامد رهنما، مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان، حسین شکاری، مدیر استارتاپ دوزلی بوک، سجاد اسم حسینی، مدیر استارتاپ کودک پرس و مرتضی توکلی، مدیر استارتاپ نی نی بان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
تناسب محتوا با فرهنگ و جغرافیا، توجه به محتوای مناسب در کسب و کارهای حوزه کودک، تاثیرات مثبت و منفی محتوای الکترونیکی حوزه کودک، تفاوت نقش کسب و‌کارهای الکترونیکی کودک محور، ویژگی های محتوای مناسب، بهترین روش ارائه محتوا، قابلیت ارائه محتوا در بازارهای جهانی و هزینه تولید محتوا از دیگر موضوعات این نشست است.
گفتنی است، مدیریت این پنل با استارتاپ دوزلی بوک، بعنوان رتبه اول استارتاپ های صنایع خلاق نمایشگاه کتاب امسال است که استارتاپ شخصی سازی شده داستان و تصویرسازی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی بوده و در نشر دیجیتال و بخش واقعیت مجازی شخصی سازی شده کودک فعالیت دارد.