محمد عبادی دوبلور پیشکسوت فیلم و سریال به سمت خانه ابدی خود در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شد.

حزن حاضران در مراسم تشییع محمد عبادی: همکاری مهربان و دوست‌داشتنی را از دست دادیم

محمد عبادی دوبلور پیشکسوت فیلم و سریال به سمت خانه ابدی خود در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شد.

به گزارش تیترهنر به نقل از مهر، پیکر محمد عبادی دوبلور پیشکسوت که روز ۲۳ مرداد بر اثر ایست قلبی درگذشت امروز پنجشنبه ۲۵ مرداد طی مراسمی با حضور هنرمندان تشییع شد.

حمید شاه آبادی معاون صدا، مجتبی نقی یی مدیر امور دوبلاژ سیما، منوچهر اسماعیلی، اکبر منانی، ناصر ممدوح، تورج نصر، افشین زی نوری، سعید شیخ زاده، ناصر ممدوح، تورج نصر ، همت مومیوند، غلامرضا افشاریه، مینو غزنوی، سیامک اطلسی، امیر محمد صمصامی و جمع دیگری از هنرمندان حوزه دوبله از جمله کسانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم علی همت مومیوند دوبلور با اشاره به ویژگی های محمد عبادی بیان کرد: آنچه می ماند فقط خاطره است و ما همه تسلیم پروردگار هستیم، امیدواریم خداوند مهربان آنگونه که شایسته است این هنرمند عزیز را دوست بدارد و بیامرزد.

وی ادامه داد: دوبلاژ ایران همکاری مهربان و بسیار دوست داشتنی را از دست داد و از این بابت همه همکاران ما ناراحت و داغدار هستند. این ضایعه دردناک را به خانواده و همکاران و دوستداران دوبله تسلیت می گویم.

مومیوند در پایان اظهار کرد: محمد عبادی طوری رفتار می کرد که همه همکاران او را از خانواده خود می دانستند و عملکردش آنچنان بود که نیازی نیست برای این هنرمند حلالیت بطلبیم.

همچنین سیامک اطلسی دیگر دوبلور سینما و تلویزیون درباره عبادی عنوان کرد: ما همکاری را از دست دادیم که وقتی در کنارش بودیم  از رفتار گرم او واقعا لذت می بردیم.

وی افزود: عبادی چند ماهی درد کشید و نمی دانیم چه بیماری ای به جانش افتاده بود اما از فقدانش بسیار ناراحت هستیم.

امیر محمد صمصامینیز  با اشاره به اخلاق عبادی یادآور شد: سال ها پیش وقتی وارد این حرفه شدم محمد عبادی بدون اینکه ما را تحقیر کند با ما برخورد کرد. او در این دنیا مرارت بسیاری کشید و من از خداوند منان می خواهم سریع تر اوج بگیرد.

تورج نصر هم در ادامه این مراسم گفت: عبادی همیشه در کنار ما باقی می ماند و من ممنونم از همه همکارانی که آمدند و عبادی را تنها نگذاشتند.

وی با اشاره به همسر عبادی که به دلیل وضعیت روحی بعد از درگذشت همسرش در بیمارستان بستری شده است، بیان کرد: از شما می خواهم برای همسر او که در بیمارستان به سر می برد دعا کنید.

غلامعلی افشاریه دیگر دوبلور باسابقه در این مراسم تصریح کرد: من نزدیک به ۶۰ سال است کار دوبله می کنم و سال هاست که عبادی را می شناسم. زمانی که او وارد کار شد جوانی رعنا و خوش بیان بود و همیشه با خنده و شادی درگیر بود و همه را خوشحال می کرد. مرگ حق است و همه خواهیم رفت ولی امیداواریم که مثل او با چنین خلقی از دنیا برویم.

وی ادامه داد: عبادی حق دارد که به نیکی و بزرگی از او یاد کنیم و همیشه به یادش هستیم. من سنم زیاد است و امیدوارم دیگر شاهد مرگ عزیزان دوبلور نباشم.

لیلا صفاریان همسر محمد عبادی در این مراسم حضور نداشت و به دلیل وضعیت روحی و جسمانی بعد از درگذشت همسرش در بیمارستان بستری شده است. همچنین فرزند عبادی نیز که در خارج از کشور به سر می برد طی یک تماس تلفنی از هنرمندان و دوستان پدرش که در این مراسم حضور یافته اند تشکر کرد.

وی با اشاره به سختی وداع و خداحافظی با پدر از راه دور بیان کرد: من به پدرم افتخار می کنم چراکه درست زندگی کرد و به من هم صداقت را آموخت.

فرزند عبادی عنوان کرد: پدرم با عشق کار کرد و من به عنوان فرزند او از کودکی با عشق فیلم هایش را دیدم و با عشق صدای پدرم بزرگ شدم‌ و امروز جای پدرم بسیار خالی است.

در پایان این مراسم پیکر این دوبلور هنرمند توسط دوستان و همکارانش به سمت قطعه هنرمندان در بهشت زهرا (س) تشییع شد.

محمد عبادی دوبلور پیشکسوت فیلم و سریال به سمت خانه ابدی خود در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شد.