انتقاد رامبد جوان از رای احساسی مردم به وحید رحیمیان

رامبد جوان در برنامه شب گذشته «خندوانه» به تصمیم احساسی مردم در رای دادن به کمدین گروه او و فرهاد آییش واکنش نشان داد و این تصمیم را دارای تبعات منفی دانست.

به گزارش تیترهنر، برنامه شب گذشته «خندوانه» به اعلام نتایج مسابقه «خنداننده شو» اختصاص داشت و در پایان چهار شرکت کننده مرحله نیمه نهایی مشخص شدند که در این میان رقابت آیت بی‌غم و وحید رحیمیان که حواشی زیادی را داشت به انتخاب رحیمیان از سوی مردم و حذف بی‌غم ختم شد.

رامبد جوان پس از این نتیجه، درباره تصمیم احساساتی مردم گفت: «تبریک می‌گویم به آیت، زیرا که معتقدم اجرای بسیار خوبی داشت. ضمن آنکه ما باید شاهد باشیم بچه‌ها چه مسیری را طی می‌کنند. من به خندوانه ای هایی که برنامه را می بینند حرفی می خواهم بزنم، باید فرق بگذاریم بین کسی که کاری را می‌تواند صفر تا صد انجام دهد و کسی نمی تواند. ما مسابقه می دهیم، زمانیکه من به پیش آیت رفتم و از او تعریف کردم را همه مربی‌ها در زمان مشخصی باید انجام داده و از یارشان تشکر کنند و برای رقیبش آرزوی موفقیت کنند.

همه شرکت کننده ها بچه‌های خندوانه هستند و من فقط می‌خواهم به مسابقه گرما ببخشم، ضمن آنکه همیشه گفتم من عاشق رقابت و مسابقه هستم. ما با هم خیلی در این برنامه حرف زدیم، حمایتی که از وحید رحیمیان شد، این را بگویم که وحید مثل بچه و برادر من است. حمایت احساساسی شما یک موضوع بدی را به نوجوانان و بچه هایی که برنامه را تماشا می کنند یاد می دهد. بچه‌ها یاد می‌گیرند که می‌شود مسئولیت را قبول نکرد و تا آخر انجامش نداد ولی در پایان به نتیجه خوب رسید و طوری رفتار کرد که طرف مقابل را با احساسات متقاعد کنیم. این برای ما تنبلی و نجنگیدن به همراه می‌آورد.

خواهش می‌کنم که این را به بچه‌هایمان یاد ندهیم، حال که تصمیمی که گرفتیم وحیدی که کارش را تمام نکرد در مسابقه باشد و آیتی که کارش را کامل انجام داد حذف شود و با احساسی کردن فضا از زیر بار مسئولیت خودش را رها کند این را حمایت نکنیم.»