«امین» و «مرد هزار چهره» در آی فیلم

شبکه آی فیلم با نمایش چهار سریال آمین از آی فیلم فارسی، آسمان من از آی فیلم 2، مرد هزارچهره از کانال انگلیسی و مزد ترس2 از کانال عربی به استقبال مخاطبان خود می رود.

به گزارش تیترهنر به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، پخش مجموعه تلویزیونی «آمین» به کارگردانی منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی از اول شهریور در شبکه آی‌فیلم آغاز می‌شود.

در خلاصه داستان «آمین» آمده است: سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه آمین مسئول رسیدگی به پرونده مجرم فراری همایون تمدن است که سال گذشته طی عملیات گروگان‌گیری برادر سرهنگ را به‌شهادت رسانده. پلیس با کشف کانتینری حامل مواد مخدر به ردّی از همایون می‌رسد. همزمان فرزند همایون وارد ایران شده و مأموران علاوه بر بررسی سر نخ کانتینر، او را نیز برای رسیدن به همایون تحت نظر می‌گیرند اما…

امین حیایی، کاظم بلوچی، شاهرخ استخری، مجید واشقانی، هادی ساعی، روزبه معینی، نیما رئیسی‌، محمدرضا داودنژاد، غلامرضا صادقی، آشا محرابی، بهناز جعفری، سودابه بیضایی و با حضور داریوش فرهنگ، تیم بازیگران اصلی این سریال‌اند.

این سریال تلویزیونی قرار است هر روز ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن برود و در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد بازپخش شود.

بر همین اساس، در جدول پخش سریال‌های کانال آی‌فیلم۲، مجموعه تلویزیونی «آسمان من» به‌کارگردانی محمدرضا آهنج، از سه‌شنبه ۳۰ مرداد جایگزین «ساختمان ۸۵» می‌شود.

سریال «آسمان من» محصول شبکه افق است و در ۳۰ قسمت ۵۰دقیقه‌ای زندگی نیروهای امنیتی را روایت می‌کند که مراقبت از پروازها را برعهده دارند.

سریال با تاریخ‌نگاری سال ۱۳۶۳ آغاز می‌شود و پنج تا شش قسمت اول آن درباره وقایع آن سال‌هاست که کشور درگیر جنگ تحمیلی بود. بیش از ۵۰درصد داستان این مجموعه واقعی است و ماجراهای خانوادگی و کاری سه شخصیت اصلی داستان را پیش می‌برد.

۷۵ بازیگر شناخته‌شده نظیر دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، امین حیایی و حامد بهداد در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

این سریال قرار است از سه‌شنبه هر شب ساعت ۱۹:۰۰ به‌وقت کابل و تهران روی آنتن برود و در ساعت‌های ۰۱:۰۰، ۰۷:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد بازپخش شود.

سریال طنز «مرد هزارچهره» نیز با پایان پخش مجموعه «دزد و پلیس» برای اولین بار از آی‌فیلم انگلیسی به‌نمایش گذاشته می‌شود.

این سریال به‌کارگردانی مهران مدیری، از امشب روی آنتن قرار می‌گیرد.

این مجموعه طنز محصول سال ۱۳۸۷، روایتگر داستانی اجتماعی است و موقعیت‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد تا به جای دیگری اشتباه گرفته شود.

علاوه بر مهران مدیری که نقش اول این سریال را ایفا کرده، ۳۴ بازیگر سرشناس دیگر هم در «مرد هزار چهره» حضور دارند.

این مجموعه تلویزیونی هرشب ساعت ۲۰:۰۰ به‌وقت GMT  و ۰۰:۳۰ به‌وقت تهران روی آنتن کانال انگلیسی آی‌فیلم می‌رود. ساعت‌های ۰۱:۰۰، ۰۷:۰۰ و ۱۲:۰۰ نیز بازپخش آن خواهد بود.

و در نهایت سری دوم سریال «مزد ترس» برای اولین بار از آنتن آی‌فیلم عربی به‌نمایش گذاشته می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی که محصول سال ۱۳۷۴ بوده و حمید تمجیدی کارگردانی آن را برعهده داشته است، از امشب جایگزین سریال «معمای شاه» می‌شود.

ماجرای این سریال پلیسی از این قرار است: سروان محمدی کارآگاه اداره آگاهی است که طی مأموریتی، مسئولِ پیگیری قتلِ یک نوازندۀ ارکستر سمفونیک می‌شود که جسد سوخته‌اش را در محل تخلیۀ زباله پیدا کرده‌اند. وی در طول بررسی‌های خود، به محل ارکستر سمفونیک سر می‌زند و آنجا با برادر مقتول آشنا می‌شود. یک شب، کارآگاه محمدی هنگام تماشای یک برنامه تلویزیونی، مصاحبه‌ای با یک محکوم به اعدام را می‌بیند و نکاتی نظرش را جلب می‌کند. او با تهیه‌کننده آن برنامه تماس می‌گیرد و به سرنخ‌های جدیدی می‌رسد؛ اما…

عبدالرضا اکبری، اسماعیل محرابی، رضا بنفشه‌خواه، علی دهکردی، حمیده خیرآبادی، محبوبه بیات، رقیه چهره آزاد، فریبرز عرب‌نیا، فریبا متخصص، مینا نوروزی، علی اوسیوند و حمیرا ریاضی از جمله بازیگران این سریال‌اند.

سری دوم مجموعه «مزد ترس» با دوبله عربی به لهجه شامی، از دوشنبه ۲۹ مرداد هرشب ساعت ۲۳:۰۰ به‌وقت مکه و ۰۰:۳۰ به‌وقت تهران روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های ۰۵:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.