اوضاع در سینما و موسیقی ایران هر روز پیچیده‌تر از قبل می‌شود.

از عجایب این روزهای سینما و موسیقی ایران/ 7 پیشنهاد سینمایی برای بهنام بانی!

اوضاع در سینما و موسیقی ایران هر روز پیچیده‌تر از قبل می‌شود.
به گزارش تیترهنر، پس از ورود خواننده‌های جوان موسیقی پاپ که به لحاظ سواد موسیقایی و انتخاب اشعار با نسل‌های پیشین، تفاوت‌هایی فاحش دارند، حالا خبر از پیشنهاد در فیلم‌های سینمایی توسط این پاپ‌خوان‌ها می‌رسد.
به دلیل استقبال مردم از این چهره‌ها، حالا تهیه‌کنندگان سینما هم به فکر استفاده از نام و شهرت این خوانندگان افتاده‌اند تا بتوانند سود بیشتری کسب کنند. کاری که این روزها تهیه‌کنندگان موسیقی به خوبی انجام می‌دهند و با معرفی چهره‌هایی عام پسند به فکر کسب درآمد بیشتر هستند.
آنطور که مدیر برنامه‌های بهنام بانی گفته حداقل در ۴ تا ۵ ماه گذشته هفت مورد پیشنهاد بازی شده است. بررسی می کنیم اگر مناسب شخصیت و کار بهنام بانی باشد و ضربه ای به سیستم هنری او و مجموعه نزند استقبال می کنیم اما اگر طوری باشد که فضا متفاوت باشد و حس کنیم به کار ضربه می خورد در این آثار شرکت نخواهیم کرد.
محمد حاتم پور همچنین بیان کرده که بررسی همه جوانب در پیشنهاداتی که تعداد آنها کم هم نیست اعم از بازیگری و خوانندگی به شرط پیشبرد منافع هنری بانی در اولویت کار ماست.
در این روزهای بلبشوی سینما و موسیقی ایران آثار سطحی و کم‌عمق به آثار فاخر ترجیح داده می‌شود و مردم هم استقبال خوبی از این کارها می‌کنند. حضور بهنام بانی هم در راستای همین روزهای درهم و برهم است. اگر در آینده خواننده قطعه شوخیه مگه را در نقش اول یک فیلم دیدید، تعجب نکنید.

اوضاع در سینما و موسیقی ایران هر روز پیچیده‌تر از قبل می‌شود.