برنامه «نسیم زندگی» از برنامه های خانوادگی و اجتماعی کانال اردوی شبکه سحر است.

اردو زبانان برنامه خانوادگی «نسیم زندگی» را از سحر ببینند

برنامه «نسیم زندگی» از برنامه های خانوادگی و اجتماعی کانال اردوی شبکه سحر  است.

به گزارش تیترهنر به نقل از روابط عمومی برون مرزی رسانه ملی، «نسیم زندگی» برنامه ای است ترکیبی و گفت و گو محور که سعی دارد در حوزه پزشکی، روانشناسی و مذهبی درباره مسائل مهم و کلیدی خانواده ها و با بهره مندی از نظرات کارشناسان برای مخاطبان خود، راهکارهایی ارائه کند.

این برنامه از بخش ها و آیتم های مختلفی همچون «قاب سفید» که به مباحث و موضوعات پزشکی اختصاص دارد و معمولا با حضور یک کارشناس اجرا می شود، همچنین بخش ثابت و تولیدی «ایران »که به معرفی مکان های دیدنی و طبیعت زیبای کشورمان و همچنین معرفی آداب و رسوم و سنت های ایرانی می پردازد، تشکیل شده است.

از دیگر بخش های برنامه نسیم زندگی، بخش «آیتم سخن» است که شامل گزیده هایی از بیانات ائمه اطهار (ع) و بزرگان علم و ادب درباره مسائل مربوط به خانواده و اجتماع است.

یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار این برنامه، بخش «روانشناسی» است که به بیان روش ها و تکنیک های روانشناختی و پرکاربرد در تربیت فرزندان و حفظ نظام خانواده سالم اختصاص دارد.

بخش «فضای مجازی و فناوری» نیز که در این برنامه مخاطبان خاص خود را دارد ، خانواده ها را با دستاوردهای روز و جدید آشنا می کند.

بخش «آشپزی»، بخش همیشه پرطرفدار برنامه های حوزه خانواده با حضور آشپزهای ماهر و نامی، هنر آشپزی را به تصویر کشیده و در نظر دارد مخاطبان و ببیندگان را با آسپزی و طبخ غذاهای گوناگون آشنا کند.

بخش های متنوع برنامه «نسیم زندگی» ، این برنامه را به یکی از برنامه های پرتماشاگر  کانال 24 ساعته بین المللی اردو  تبدیل کرده است.

برنامه «نسیم زندگی» به تهیه کنندگی عاطفه خالدی و علیرضا مهدوی هر روز هفته به جز جمعه ها در ساعت 18 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه بر روی آنتن کانال اردو می رود.

برنامه «نسیم زندگی» از برنامه های خانوادگی و اجتماعی کانال اردوی شبکه سحر است.