آلبوم موسیقی «دَریاب و دُریاب» راهی بازار شد

آلبوم موسیقی «دَریاب و دُریاب» اثری از گروه راه سوم، توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد، این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
به گزارش تیترهنر آلبوم دَریاب و دُریاب نام اثریست از گروه راه سوم، با صدای محی‌الدین شعبانی و تنظیم حمید حاصلی که شامل نه قطعه در دستگاه‌های موسیقی ایرانی است.
آنچه در این آلبوم قابل توجه است استفاده از دو زبان کردی و فارسی و از دیگرسو برخورداری از دو نوع سازبندی بر حسب بافت ملودی و شخصیت آنهاست، در اثر حاضر سعی بر این بوده خصوصیات تکنیکال موجود در سازبندی‌ انتخابی و همچنین تاثیرپذیری از شعر و شخصیت ملودیک قطعات در تنظیم آنها منظور شود.
آرمان عامری (نی)، فرزاد عندلیبی (دف و دایره)، پیمان عاشقان (تار)، وحید سلیمانی نژاد (کمانچه)، مسعود انتظاری (سنتور)، پویان رعنایی (تنبور)، مجید علیزاده (تنبک) و پارسا عاشقان (کمانچه آلتو) هنرمندان گروه موسیقی راه سوم هستند که قطعات سرگرد (ماهور)، ساقی بهاران (مقام کرد)، دردانه (شور) دَریاب و دُریاب (شوشتری)، خبری نیست (مقام کرد)، وطن (ماهور)، گل افشان (ماهور)، بال سوخته (اصفهان) و گنج نهان (مقام کرد) را در این اثر اجرا می کنند.
شایان ذکر است آلبوم دَریاب و دُریاب از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت ریتمو به آدرسwww.ritmo.ir اقدام نمایند.