شهرام قائدی که به تازگی با فیلم "ناردون" روی پرده های سینما رفته، با گلایه از وضعیت سینمای کمدی از قصد خود برای بازی در نقش های جدی خبر داد.

کمدی ایران تنها دست سه نفر است

شهرام قائدی که به تازگی با فیلم “ناردون” روی پرده های سینما رفته، با گلایه از وضعیت سینمای کمدی از قصد خود برای بازی در نقش های جدی خبر داد.
به گزارش هفت هنر،  شهرام قائدی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اصرارش بر بازی نکردن در فیلم های کمدی در دو سال گذشته فیلم “ناردون” را اثری خواند که توان رد کردن آن را به سبب کارنامه پربار کارگردانش نداشته است.

قائدی ضمن اشاره به علاقه خود به سینمای کمدی از بعضی همکارانش به تندی گلایه کرد و گفت: من به شخصه کمدی را دوست دارم اما برای یک عده بسیار زیادی کمدی چیپ شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: به جرات می توانم بگویم و از کسی هم نمیترسم، سه چهار نفر سینمای کمدی ما را در دست گرفته اند، بقیه قرار است فقط باشیم. قصد اسم بردن ندارم. همه ما در فضای کمدی توانایی هایی داریم و اینطور نیست که فقط دو سه نفر بتوانند از این شرایط و فضا استفاده کرده و بار بر دوش بکشند. متاسفانه عدالتی در سینمای کمدی وجود ندارد.

قائدی تصریح کرد: من به شدت از این قضیه شاکی هستم، اگر به دنبال این هستم که وارد نقش منفی شوم برای این است که کار راحت را آنها می کنند، نقد می شوند، جایزه می گیرند، دیده می شوند ولی به استثنای سه نفر در سینمای کمدی مابقی فقط هستند و می گویند فلانی با مزه است. من نمی خواهم در نقش آدم های بامزه باشم.

شهرام قائدی که به تازگی با فیلم "ناردون" روی پرده های سینما رفته، با گلایه از وضعیت سینمای کمدی از قصد خود برای بازی در نقش های جدی خبر داد.