واکنش هنرمندان به پیروزی تیم ملی ایران مقابل مراکش در جام جهانی 2018

هنرمندان کشورمان همانند سایر مردم ایران از برد ایران مقابل مراکش خوشحال و شادمان هستند و سعی کردند با ارسال پیام‌هایی شادی و خوشحالی‌شان را نشان دهند.

به گزارش تیترهنر، باران کوثری با انتشار عکسی از شادی ملی‌پوشان پس از به ثمر رسیدن گل نوشت:«دل ملت و شااااااد کردین دمتون گرم».

نوید محمدزاده با انتشار عکس بدن آسیب‌دیده امید ابراهیمی خطاب به او نوشت:« شیر مادرت حلالت درود به غیرتت».

همایون غنی‌زاده نیز شادی‌اش را با این جمله تقسیم کرد:«خسته نباشید به عزیزان تیم ملی اولین برد تبریک به مردم ایران عزیزم».

امیر مهدی ژوله که مطالب طنزآمیزش درباره تیم ملی بازتاب‌های زیادی داشته نوشت:«شما وعده نداده را عمل کردیدوانتظار نداشته را براوردید. نفس های به شماره افتاده و زخمهای کاری و نابکار بدنتان ،سخت جانی یک ملت را تداعی میکرد در دویدن ها و نرسیدن ها و خستگی ها و ناامیدی هایش از همه انهایی که وعده دادند و انتظار ساختند و عمل نکردند. با شما میشود هنوز جنگید،هنوز امید داشت،هنوز خندید..مبارکمان باشید».

نیوشا ضیغمی هم با اشتراک عکسی از کارلوس کیروش نظرش را اینگونه بیان کرد:« خسته نباشی مربی با شخصیت و دوست داشتنی. خسته نباشید به بازیکن های عزیز تیم ایران و تبریک به همه مردم نازنین و صبور کشورم.»

پرویز پرستویی نیز با جمله «تبریک به تیم ملی فوتبال ایران و تبریک به ملت ایران» شادی‌اش را قسمت کرد.

مهراوه شریفی‌نیا هم نوشت:«شما قهرررررررماااااااانیدددددددد».

پیمان معادی هم با کنایه به کمپانی نایک و اشتراک جمله ای خطاب به نایک که ما بدون شما هم توانستیم نوشت:«دم همه بچه هاى ایران گررررررم».

مازیار میری نیز با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، شادی‌اش را چنین تقسیم کرد:«ایران واقعا برد این دیگه حباب نیست مبارکمون باشه».