بار دیگر یا حادثه کام مردم ایران را تلخ کرد.

واکنش هنرمندان به سقوط هواپیمای تهران – یاسوج

بار دیگر یک حادثه کام مردم ایران را تلخ کرد.

به گزارش تیترهنر،‌ صبح امروز هواپیمای ای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان که از فرودگاه مهرآباد به سمت یاسوج در پرواز بود، در میانه راه به علت نقص فنی با کوه دنا برخورد کرد و همه 66 سرنشین هواپیما جان باختند.

این خبر تلخ خیلی زود با واکنش هنرمندان و مردم در فضای مجازی منتشر شد.

برزو ارجمند با ابراز تسلیت نوشت که «صفحه های اینستاگراممون شده مثل صفحه های حوادث و تسلیت روزنامه ها.»

رضا صادقی نیز نوشت:« خدا به خانواده این عزیزان صبر بده ، واقعا سخته تحمل این درد …. و همچنین به خانواده مهمانداران و خلبانان این پرواز

لاله اسکندری هم نظرش را اینگونه بیان کرد:«وباز حادثه تلخ دیگری….تسلیت به خانواده های داغدارشان….و مردم ایران…..انگار هرسال در روزهای پایانی سال باید شاهد شنیدن اخباری تلخ از رفتن عزیزان باشیم….و هر سال در آغاز سال نو همچنان آرزو میکنم که این سال مثل سالهای پیش نباشد….»

محسن یگانه با انتقاد از وضعیت هواپیماهای کشور نوشت:«هر روز تقریباً بد ترین هواپیماهاى دنیا رو میدیم دست بهترین خلبان هاى دنیا و توقع داریم هیچ اتفاقى نیفته ! و از امروز دوباره تا چند وقت با ترس سوار هواپیما میشیم ، ولى عادى میشه. خداى بزرگ به خانواده این عزیزان صبر بده.»

ستاره اسکندری نوشت:«این روزها ى ابرى …نمى دانم چه حکمتى است که خداوند مسافرانش را از ایران زمین بر مى گزیند …داغ خانواده هاى مسافران یاسوج سنگین است ..ارزوى صبر و ارامش.»

امیر مهدی ژوله متنی متفاوت نوشت و نظرش را منعکس کرد:«تعدادی از هموطنانمون که از پراید و کامیون و راننده چرتی اتوبوس جون سالم به در برده بودند،موقع زلزله سرپل ذهاب اون طرفها نبودند،به اتیش سوزی پلاسکو نرسیدند و از کشتی سانچی جا موندند،در سقوط هواپیمای مسافربری جان باختند.(شاید نه.شاید همه نه.شاید..)تسلیت، لوس و تکراری شده برای بازمونده ها.رخت سیاه بخرید برای تحویل سال یکهزار و سیصد و نود و هفت شون. زندگی مون شده عاقبت یزید .فاینال دیستینیشن رو تماشا نکردیم ما،زندگیش کردیم ما.»

حمید عسکری هم تسلیت گفت و بیان کرد:«باز هم عده اى از هموطنانمون رو از دست دادیم. این غم بزرگ رو به خانواده هاى داغ دارشون و همه ملت ایران تسلیت میگم. خدا به هممون صبر بده.»

فاطمه گودرزی، پژمان جمشیدی، تهمینه میلانی، پرستو گلستانی، امین حیایی، سحر دولتشاهی، شیلا خداداد، النار شاکردوست، سیما تیرانداز هنرمندان دیگری بودند که نسبت به این حادثه تلخ واکنش نشان دادند.

بار دیگر یا حادثه کام مردم ایران را تلخ کرد.