نگاهی به 10 چهره پرطرفدار اینستاگرام

هفت هنر؛ در میان رسانه‌های رسمی و غیررسمی در سرتاسر جهان، اینستاگرام به عنوان یک شبکه مجازی نقش مهمی در اطلاع رسانی ایفا می‌کند. به دلیل حضور چهره‌های معروف و مشهور در این شبکه اجتماعی مردم علاقه دارند اخبار را بدون واسطه از صفحه شخصی افراد دریافت کنند. در ادامه نگاهی انداخته‌ایم به 10 چهره‌ای که بیشترین تعداد فالوئر را در اینستاگرام دارند و به سلطان و پادشاه اینستاگرام تبدیل شده‌اند.

  1. سلنا گومز 89 میلیون و 300 هزار فالوئر:  این بازیگر و خواننده و طراح مد آمریکایی است برای اولین بار در نقش جایانا در فیلم بارنی و دوستان شناخته شد، زمانی که او تنها ۷ سال سن داشت، بازی کرد. او بیش‌تر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در مجموعه کمدی جادوگران محلهٔ لرزان از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسیده است. اولین فعالیت او در فیلم سینمایی بازی در فیلم بچه‌های جاسوس بود.
  2. تیلور سوئیفت 85 میلیون و 200 هزار نفر: خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی در شهر وایومیسینگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد. او قراردادی را با بیگ ماشین رکوردز امضاء کرد و به جوان‌ترین ترانه‌نویس انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی تبدیل شد. او در اکتبر ۲۰۰۶، اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد. آهنگ «ترانهٔ ما» او را به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل کرد که به رتبهٔ اول جدول داغ‌ترین ترانه‌های کانتری رسیده‌است. سوئیفت در سال ۲۰۰۸ نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد.
  3. اریانا گراندی 78 میلیون و 600 هزار: بازیگر و خواننده اهل آمریکا فعالیت حرفه ای خود را به صورت رسمی در برادوی موزیکال ۱۳ آغاز کرد، سپس نقش کت والنتین در سریال نیکولدین در سال ۲۰۰٩ بازی کرد. پس از چهار فصل، سریال پایان یافت، و گراندیدر سریال سم و کت که در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید ایفای نقش کرد. گِرَنده بر روی جلد کاور بسیاری از مجله های معروف نوجوانان و موزیکال نقش بست.
  4. بیونسه 77 میلیون و 800 هزار: خواننده و هنرپیشه آمریکایی سبک آر اند بی است. بیانسه همچنین در عرصه سینما نیز موفقیت‌هایی را به دست آورده و در فیلم‌های هالیوودی مثل پلنگ صورتی و دختران رویایی بازی کرده‌است. همسر او جی-زی رپر و خواننده هیپ پاپ مشهور است. آن‌ها سال ۲۰۰۸ ازدواج کردند.در مراسم جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی ۲۰۱۱ در حالی که بر روی صحنه مشغول خواندن بود لباس خود را باز کرد و نشان داد که حامله‌است. پدر بچه جی-زی، رپکن معروف است.او در مراسم اهدای جوایز ام‌تی‌وی ۲۰۱۴ جایزهٔ «پیشگام ویدئو مایکل جکسون» را برد.
  5. کیم کارداشیان 76 میلیون و 800 هزار فالوئر: بازیگر، مدل و بازرگان 36  ساله آمریکایی متولد و بزرگ شدهٔ لس آنجلس، کالیفرنیا است هم اکنون جزو ثروتمندترین ستاره‌های هالیوودی به شمار می‌رود.
  6. جاستین بیبر 74 میلیون و 700هزار فالوئر: خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز، نوازنده، بازیگر و سرگرمیساز کانادایی است. او در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتوب، در بین کاربران آن وب‌گاه محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون، (کسی که بعدأ مدیر برنامه‌هایش شد) به صنعت موسیقی وارد شد. او به طور رسمی خوانندگی را از سال ۲۰۰۹ و با انتشار آلبوم چندآهنگهٔ دنیای من شروع کرد. در سال ۲۰۱۰ اولین آلبوم استودیوییاش با نام دنیای من ۲ که ادامهٔ آلبوم چندآهنگهٔ قبلی‌اش با نام دنیای من بود، منتشر شد و در رتبهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰ جای گرفت.
  7. کریستیانو رونالدو 68 میلیون فالوئر: بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.
  8. کایلی جنر 67 میلیون و 100 هزار فالوئر: متولد ۱۰ آگوست ۱۹۹۷ یک مانکن و هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. جنر در سال ۲۰۱۴ مجله تایمز کایلی و کندال جنر را جزو ۲۵ نوجوان تأثیرگذار، به دلیل نفوذ قابل توجهی در بین نوجوانان معرفی کرد.
  9. کندال جنر 61میلیون 200 هزار نفر فالوئر: مدل اهل ایالات متحده آمریکا که از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. او دختر ویلیام بروس جنر و کریستن مری جنر می‌باشد.
  10. نیکی میناژ 60 میلیون و 400 هزار فالوئر: خواننده ترانه سرا و بازیگرآمریکایی که در سنت جیمز ترینیداد و توباگو به دنیا آمد و در نیویورک بزرگ شد. شهرت وی در بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ و همزمان با انتشار چندی از اهنگ‌هایش رقم خورد.