فیلم سینمایی «مرداد» در مراحل پایانی

فیلم سینمایی «مرداد» با بازی محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی و رعنا آزادی‌ور، توسط حامد ثابت در مراحل ساخت موسیقی قرار دارد و به زودی درباره‌ی اکران آن تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش هفت هنر موسیقی اولین ساخته‌ی بلند سینمایی بهمن کامیار که تهیه‌کنندگی آن را محمود فلاح بر عهده دارد، توسط حامد ثابت ساخته می‌شود و پس از پشت سر گذاشتن آهنگسازی، «مرداد» در آخرین مراحل آماده شدن نسخه‌ی نهایی قرار می‌گیرد و در هفته‌های آینده، برای اکران عمومی آن پیش از سی‌وپنجمین جشنواره‌ی فیلم فجر و یا حضور در این رویداد سینمایی تصمیم‌گیری خواهد شد.

فیلمنامه‌ی این اثر که توسط خود کامیار نوشته شده است، روایتگر زندگی زوجی جوان با نام‌های امیر و رویاست که پس از سال‌ها زندگی دچار مشکلات و اختلافاتی شده‌اند. در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است: «چه مردادی شود بهمن کنار تو، من از غوغای ابر و آسمان می‌فهمم اینجایی».

محمدرضا فروتن، رعنا آزادی‌ور، بهنوش بختیاری، بابک بهشاد، لیلی فرهادپور، پروین ملکی، علی گل‌زاده، عاطفه للهی، نیلوفر مولایی، با حضور افتخاری اندیشه فولادوند و با هنرمندی مهتاب کرامتی، ترکیب بازیگران این اثر سینمایی را تشکیل داده‌اند.