فال روز یکشنبه 6 خرداد ماه ۹۷

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1397 برای متولدین فروردین ماه

اگر امروز همسر شما یا یکی از دوستانتان خیلی پرخاشگر شده است سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید. سریع واکنش نشان دادن باعث می‌شود طرف مقابلتان عقب نشینی کند و بنابراین شما می‌توانید برتری خود را ثابت کنید. اما این استراتژی قدیمی شده است، برای اینکه اگر کسی مجبور بشود به شکستش اعتراف کند، در حقیقت یعنی هیچ برنده‌ای وجود نداشته است. از مجادله کردن اجتناب کنید، اما چیزهایی را اعتقاد دارید واقعیت دارند را به زبان بیاورید.

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما به سختی می توانید فکرتان را بر روی کارتان متمرکز کنید. و حالا حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید، تمایل شما به لذت بردن قوی تر از نیازتان به موفقیت است. ماه هماهنگ برج میزان هم اکنون در دهمین خانه شما قرار دارد که این خانه با مسائل کاری شما ارتباط دارد، ولی شما در حال حاضر می خواهید هم کار کنید و هم سرگرمی داشته باشید. ولی عاقلانه ترین کار این است که اول کارهای خود را انجام دهید.

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

امروز شاید در محل کارتان به خاطر انجام دادن کار درست بجنگید! شما می‌خواهید دیگران درکتان کنند، اما از رفتار دلگرم کننده که ممکن است مخالف سازندگی و فعال بودن شود می‌ترسید. رفتن به عمق این مشکل وکند و کاو کردن در مورد آن برای شما کار سختی است. خوشبختانه نیاز شما برای داشتن یک داور و قضاوت نهایی بیشتر جنبه خیالی و توهم دارد تا واقعیت. با افراد دیگردر مورد این مشکل به بحث و گفتگو بنشینید، اما مسئولیت حل کردن آن را بر عهده نگیرید.

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

اگرچه تنبل بودن و یک گوشه نشستن از خصوصیات ذاتی شما نیست، ولی وقتی که لازم باشد شما خیلی خوب این کار را انجام می‌دهید. با وجود این اکنون با دقت برنامه ریزی کردن برای امروز می‌تواند برایتان بسیار سودمندتر باشد. حتی اگر شما ترجیح می‌دهید که جزئیات چیزی را شرح دهید، اگر به برنامه‌های تقویمتان توجه نکنید به زودی فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد.

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

شاید به آرامش رسیدن اول برایتان سخت باشد، اما خوشبختانه همین طور که روز می گذرد شما می توانید به زندگی عادی خود برگردید! شما کم کم دارید یاد می گیرید که چه چیزاهایی برایتان خوب است و چگونه می توانید از استعدادهایتان نهایت استفاده را ببرید. اما حتی اگر آرامش داشته باشید و سازنده تر بشوید، شاید ندانید که کی باید به خودتان مرخصی بدهید! درگیر شدن بی اندازه در کارهایتان و فشار آوردن به افراد دیگر برای سخت تر کار کردن می تواند حس شما را نسبت به شغلتان عوض کرده و تبدیل به نارضایتی شود. پس به دقت به رفتار و کارهایتان توجه کنید، آن وقت خودتان می فهمید که کی باید دست نگه دارید!

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره  فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

 امروز رفتار شما به گونه‌ای است که دوست دارید بدانید دیگران چه احساسی دارند، بنابراین زمانی که آنها به شما می‌گویند که به چه می‌اندیشند شما مأیوس می‌شوید. شما می‌خواهید بیشتر در رویاهایتان فرو بروید، اما خانواده و دوستان شما می‌خواهند که شما تعاملات اجتماعی داشته باشید. به جای اینکه با فردی که علاقه‌ای به احساسات شما ندارد خیلی زود ارتباط برقرار کنید، باید برای تحقیق کردن در مورد آن شخص زمان بگذارید.

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

شما اغلب اوقات در نیمه مبهم و پنهان ضمیر ناخودآگاه خود بسر می برید. بعضی اوقات این سفرهای درونی بسیار پیچیده است وبه طوری شما را در خود فرو می برد که کاملا شما را غرق می کند. به هر حال امروز می توانید در داخل و بیرون این سایه های تاریک گشت و گذار کنید چرا که ماه نشان شما از دوازدهمین خانه تصورات شما حرکت کرده است. آرام باشید؛ الان مجبور نیستید تا از تصورات تان نتیجه خاصی بگیرید.

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

امروز روبرو شدن با سیل اطلاعاتی که به سویتان سرازیر می شود کارسختی است، چراکه شما ترجیح می دهید به منطق تکیه کنید نه تجربه مستقیم. شما واقعا نمی دانید با این اطلاعات چه کار کنید. فراموش نکنید که سریع عمل کردن موجب پدید آمدن یک سری جدید از مشکلات می شود. شما اول باید روشی قابل اجرا برای خود طرح ریزی کنید.

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1397 برای متولدین دی ماه

 امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از بازی کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز می‌خواهید تغییراتی در کار خود بدهید، اما باید بدانید که شانس همیشه به کمکتان نمی‌آید. اولین کاری که باید بکنید این است که یکی از کارهایتان را با روشی جدید انجام دهید، چراکه شما همیشه در جستجوی راه حل و روش‌های مؤثر و مناسب هستید. اما اگر فقط به خاطر اینکه شما از روش‌های قبلی‌تان خسته شده‌اید، بخواهید این کار را با روشی متفاوت انجام دهید، اصلاً کار خوبی نکرده‌اید. پس روش‌های مناسب و درست را تغییر ندهید.

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز دوست دارید که به دیگران کمک کنید، اما ممکن است توانایی تأثیر گذاری لازم را نداشته باشید. شما به نقطه ای می‌رسید که خودتان رامدام در حال کمک کردن خواهید دید و آرزو می‌کنید که ای کاش قادر بودید از آن موقعیت خارج شوید. ولی خودتان را در موقعیتی قرار داده اید که دیگر امکانی برای عقب نشینی وجود ندارد. پس به پیش بروید و به کارتان ادامه دهید. این دوران آنقدرها هم که شما فکر می‌کنید طول نخواهد کشید، ولی بعد از آن حس خوبی نسبت به خودتان پیدا خواهید کرد.