فال روز یکشنبه 6 اسفند 96

– فال روزانه در روز 6 اسفند 1396 برای متولدین فروردین ماه

خورشید همچنانکه در مسیر برج جوزا حرکت می‌کند یک هماهنگی معنوی برای شما می‌آفریند. در حالیکه شما بسیار به فعالیتهای شخصی اخیرتان متکی هستید، روزهای هفته مطمئناً برای شما واضح و روشن باقی خواهند ماند. از روابط متقابل شادی که فرصتها برایتان می‌سازند لذت ببرید، برای آنکه این ماه مسائل جدی برای شما بسیار آسان می‌شود.

– فال روزانه در روز 6 اسفند 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

در یک تسلسل ماندن می‌تواند امروز برای شما ایجاد دردسر و مشکل کند،‌ به خاطر اینکه ذهن تان سرگردان شده و برای تان تمرکز روی یک کار بسیار سخت خواهد بود. اما شما فشاری که دیگران روی شما وارد می‌کنند را حس می‌کنید و تمام تلاش تان را می‌کنید تا این مشکل را حل کرده و این فشار را از روی دوش خود بردارید. با وجوداین،‌ کوتاه ترین راه می‌تواند شما را کاملا از مسیرتان منحرف کند. اگر تمرکزتان کم شده زیاد به خودتان سخت نگیرید و زمان را تلف نکنید، فقط سعی کنید تا تمرکز خود را روی کارتان برگردانید و به جلو حرکت کنید تا ببیند چه پیش می‌آید.

– فال روزانه در روز 6 اسفند 1396 برای متولدین خرداد ماه

امروز داشتن یک وضعیت و حالت متعادل روش خوبی است که بتوانید از پس یک شوک عاطفی برآیید، اما احتمالا فقط کارهای حتمی‌و ضروری خود را به بعد موکول می‌کنید. شما باید قادر باشید که تا آخر تعطیلات در برابر تغییرات بزرگ و متلاطم زندگی تان ایستادگی کنید اگر به یاد بیاورید که آرام بمانید. اما برای یک مدت طولانی مقاومت نکنید؛ زمانیکه نیروهای پویا و متغیر شروع به تغییر می‌کنند این وضعیت درست خواهد شد.

– فال روزانه در روز 6 اسفند 1396 برای متولدین تیر ماه

اینکه ماه برج جوزای دمدمی‌ مزاج تمام احساسات شما را کنار می‌زند اصلا اهمیتی ندارد! گزینشی عمل کردن در مورد دلایل و فاکتورهایتان امر خیلی مهمی است؛ چرا که درگیر کردن خودتان در گروه‌های خیلی زیاد از مردم می‌تواند انرژی خیلی زیادی ازتان بگیرد. آنچه که اهمیت دارد این است که شما می‌خواهید مادامی‌ که تاثیر و نفوذی که می‌خواستید را ایجاد نکردید، سفت و سخت به وظایفتان بچسبید!

– فال روزانه در روز 6 اسفند 1396 برای متولدین مرداد ماه

با وجود نیات بسیار خوبی که امروز در مورد کارهایتان دارید ممکن است با مخالفت‌های زیادی روبرو شوید. امروز اتفاقات زیادی رخ می‌دهند که تمرکز شما از فعالیت‌هایی که دارید بهم می‌زنند و باعث می‌شوند بهره وری تان بالا نرود. خود را از سستی و تنبلی آزاد کنید و به خودتان قول دهید که دیگر خودتان را سرزنش نکنید. یک پیاده روی کوتاه، مدیتیشن یا یک خواب نیمروزی  شما را سر حال کرده و نیروی تازه‌ای برای رویارویی با وظایف تان به شما خواهد داد.

– فال روزانه در روز 6 اسفند 1396 برای متولدین شهریور ماه

شما افکار ارزشمندی در ذهن خود دارید، اما واقعاً برای تصمیمات اخیر خود هیچ دلیل و مناسبت خاصی ندارید. اما شما احساس می‌کنید در محدودیت‌های مالی خود کمی‌گیر افتاده‌اید، ولی سعی نکنید که تمام حساب‌های خود را خرج کنید. شما دنبال یک راه حل می‌گردید و می‌خواهید همین الان هم آن را پیدا کنید. متأسفانه عجله به خرج دادن هیچ کمکی نمی‌کند، به آرامی‌و با احتیاط حرکت کردن اگرچه زیاد جالب نیست، ولی مطمئن باشید که سازنده‌تر است.

– فال روزانه در روز 6 اسفند 1396 برای متولدین مهر ماه

 مسئولیت‌هایتان اکنون پیچیده شده است. به خاطر اینکه شما در قبال چندین نفر مسئول هستید- و حتی ممکن است وعده و تعهد شما با همدیگر در تضاد باشند-. الان زمان این است که با توانایی و شایستگی که دارید اوضاع پیچیده و درهم ریخته را کمی سر و سامان دهید. بدیهی است، با این اوضاع شما نمی‌توانید هیچ کاری انجام دهید،‌ استعدادها و امکانات‌تان را آشکار کنید و بگذارید دیگران بفهمند شما چه کاری می‌توانید انجام دهید و چه کاری را نمی‌توانید. مطمئن باشید دیگران از این صداقت شما قدردانی خواهند کرد.

– فال روزانه در روز 6 اسفند 1396 برای متولدین آبان ماه

شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظرات درستی دارید و این باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. علاوه بر این شما قادرید که فکر و ذهن تان را برای این بگذارید که نیازهای خود را شناخته و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما به خود مغرور نشوید؛ اگر این کار را بکنید، برنامه ریزی‌های کوچکی که اخیرا داشته اید نتیجه معکوس خواهند گرفت و شما را با اوضاعی آشفته مواجه خواهند کرد. بهترین همکاری و مساعدت شما این است که تا جایی که می‌توانید در لحظه حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را می‌برید.

– فال روزانه در روز 6 اسفند 1396 برای متولدین آذر ماه

 شما امروز می‌خواهید با ایجاد کردن یک پوسته سخت دور خود رفتار یک فرد متولد برج سرطان را نشان بدهید. یکی از راه‌ها برای انجام دادن این کار این است که فقط با افرادی که واقعا دوستشان دارید و کسانی که ازتان حمایت کرده و از بودن با آنها احساس امنیت می‌کنید، وقتتان را بگذرانید. اگر می‌توانید داخل خانه بمانید؛ اگرچه شاید مجبور شوید برای یک کار ضروری از خانه بیرون بروید، ولی امروز یک روز عالی برای استراحت کردن و خوابی گرم و نرم است!

– فال روزانه در روز 6 اسفند 1396 برای متولدین دی ماه

 امروز شما در محل کار و یا در خانه دقت بیشتری دارید، چراکه کمتر دور و بر جزئیات می‌چرخید. در مورد روش تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح به حس ششم خودتان اطمینان کنید. این سخن به معنای تنبل شدن نیست؛ بلکه به معنای این است که از روزتان نهایت استفاده را ببرید و البته شاید مجبور شوید تا عصر هم کار کنید.

– فال روزانه در روز 6 اسفند 1396 برای متولدین بهمن ماه

 ماه به نشانه آینده نگر شما بازگشته است و بدون توجه به اینکه کارتان درست است یا نه، شما وسوسه شده‌اید که دیگران را در احساسات درونی‌تان سهیم کنید. شما تلاش می‌کنید سفره دل خود را برای دیگران باز کنید! چرا که بی صبرانه منتظر چنین لحظه‌ای بودید. اما استراحت کردن بهتان ثابت می‌کند هنوز وقتش نرسیده! با شکستن این سکوت اوضاع را از اینی که هست پییچده‌تر نکنید. پس یک نفس عمیق بکشید و تا موقعی که وقت و مکان مناسب برای گفتن قصه زندگی خود پیدا نکرده‌اید! چند روز دیگر هم صبر کنید.

– فال روزانه در روز 6 اسفند 1396 برای متولدین اسفند ماه

یافتن قدمی‌ مطمئن باعث می‌شود شما در مسابقه امروز برنده شوید، اما باید از افتادن در دامی‌ که شما را به این فکر می‌اندازد که دیگران در مورد شما قضاوت می‌کنند اجتناب کنید. آن کیفیت کار شما نیست که شما نگرانش باشید؛‌ ممکن است احساس کنید که دیگران از شما می‌خواهند که سریع تر کار کنید. اما الان باید شجاعت و جرات این را پیدا کنید که برای خودتان بایستید و اجازه دهید همه بدانند که شما هر چه در توان داشته اید انجام داده اید و بهترین کار ممکن را انتخاب کرده اید. خوشبختانه، آنها در نهایت زمانیکه به اهداف‌تان برسید متوجه می‌شوند که شما چقدر مفید و فعال هستید.