فال روز یکشنبه 28 مرداد ماه 97

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1397 برای متولدین فروردین ماه

شما باید باور کنید که کنترل زندگی‌تان از دستتتان خارج شده است، اما می‌توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته‌های سختی را که در محل کار از شما می‌شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری کردن از یک کشمکش آماده باشید که برنامه‌هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

زندگی شما این روزها بیشتر از خورشید انرژی خواهد گرفت چرا که خورشید تابان وارد اولین خانه از شخصیت شما شده است و باعث می‌شود که احساسات قلبی‌تان را بیان کنید. دیگران ممکن است بر سرسختی بی پایان شما غلبه کنند، اما شما فقط می‌خواهید که اوضاع را درست کنید. ممکن است شما احساس رقیبی را داشته باشید که از جنگ جان سالم بدر برده است. اما دوست ندارید که اشتباهی کنید که شما را از مسیر و هدف خود دور کند. راهی پیدا کنید که در کشمکش و درگیری فائق آیید تا بتوانید در بازی برنده باشید.

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

 ماه در هشتمین خانه شما یعنی خانه امکانت مالی قرار دارد و حلا شما خیلی نگران مسائل مالی خود بوده و استرس دارید. اگر شما خرید یا سرمایه گذاری‌ای داشته‌اید که دیگران را هم به دردسر انداخته اید، نباید از زیان موضوع به سادگی بگذیرد و باید حتماً مشکلات را حل کنید. ریسک کردن هم به نفع خودتان خواهد بود و هم برای شریکانتان فایده خواهد داشت.

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

 امروز بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که کارهای ناتمامتان را بررسی کنید، برای اینکه امشب که ماه وارد نشانه تان خواهد شد شما نیز خیلی پر مشغله خواهید بود. هم اکنون زیاد کار کردن شاید در برآورده شدن آرزوهایتان تاثیر مستقیمی نداشته باشد، اما اگر آرام تر کار کنید ابدا به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید. صبور باشید، اگر دیر به نتیجه برسید بهتر از این است که هیچ وقت به اهدافتان نرسید.

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

 امروز شما در محل کارتان نمی‌توانید خیلی راحت فکرتان را روی کار متمرکز کنید، برای اینکه خیلی ماجراجو شده‌اید. اگر زیاد انسان واقع بینی نیستید به خودتان نگرانی راه ندهید، چراکه این رویاپردازی‌ها به آینده شما مربوط نمی‌شود. بلکه به منظور تفریح کردن و خوش بودن فقط در زمان حال خلاصه شده و در وقت‌های دیگر این خیالات از سرشما می‌افتد.

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

 به جای اینکه بخواهید برای تمام روز خود برنامه‌ریزی کنید، برای زمانهایی خالی‌ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده‌اید که بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی کاغذ بیاورید. انگیزه‌های خودتان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شما خودتان را بیش از حد درگیر کار نخواهید کرد، برای اینکه شما از تنها بودن بیزار هستید.

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

 هم اکنون عضو یک گروه شدن، برای کار یا بازی، شاید کار خیلی آسانی نباشد،  برای اینکه شما احساس می‌کنید در جمع آنها مثل یک بیگانه هستید. درحقیقت شما فکر می‌کنید افراد دیگر زیاد از ایده‌های شما استقبال نمی‌کنند، اما شما خودتان هم در این عدم پذیرش نقش دارید. امکان دارد شما زمانی که وظایف خودتان را توضیح می‌داده اید نتوانسته‌اید به آن خوبی از عهده وظایفتان بر بیایید. نباید حالت تدافعی داشته باشید و به جای اینکه منتظر بمانید، نقش و مسئولیتهای خود را برای خود و دیگران شفاف سازید.

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

هم اکنون شما به جای اینکه در جستجوی اهداف شخصی خود باشید، بیشتر علاقه دارید کارهایی انجام دهید که به نفع همه باشد. شما از این حقیقت آگاه هستید که نمی‌توانید خوشحال باشید مگر اینکه افراد دیگر هم شاد باشند و رضایت شما در گرو شادی و رضایت دیگران است. اگرچه این هدفی رفیع و والا است، شما حداقل می‌توانید با پیش قدم شدن در دوستی‌ها در شادی‌ها با دیگران شریک شوید.

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

 امروز شما می‌خواهید در نظر افراد مافوقتان خود را خوب نشان بدهید، بنابراین ممکن است کارهایی بکنید که مدت‌ها است این کارها را انجام نمی‌دادید. اکنون هیچ چیز از چشمان منتقدانه شما پنهان نمی‌ماند، اما شما به خاطر جزئیاتی که نتوانسته‌اید مأموریت خود را به اتمام برسانید کاملاً در خود فرو رفته‌اید. اگرچه شاید این روش انتخاب خاص شما نباشد، ولی خوب است که کمی درد و رنج را تحمل کنید تا بعدها بتوانید سر موقع کارهای خود را تمام کنید.

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1397 برای متولدین دی ماه

 امروز شما دوست دارید که تنها باشید، به خصوص اگر کسی که شما می‌شناسیدش بخواهد به شما نزدیک شده و با شما کار کند. شما همکاری کردن با دیگران را دوست دارید، ولی اکنون به تنهایی بیشتر نیاز دارید. اگر درست برنامه‌ریزی کنید می‌توانید هر دو اینها را با هم داشته باشید. از شرکت کردن در جمع دیگران هراس نداشته باشید، فقط اگر مرزهایی برای خودتان تعیین کنید می‌توانید در خلوت خود نیز در رویاهاتان غوطه‌ور شوید.

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز بین ایده‌های بلندپروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده‌اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از تعطیلات آخر هفته لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

– فال روزانه در روز 28 مرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز اشتیاق دارید که دوباره به دوستان‌تان بپیوندید، چرا که کاملا برای چیزهای جدید که در زندگی‌تان هستند شور و هیجان دارید. خوشبختانه هم اکنون متعادل کردن آرزوهایتان به منظور فعالیت‌های اجتماعی با احساس نیاز برای استقامت داشتن برای شما به اندازه کافی اهمیت دارد. اگر از تعطیلات‌تان خوب استفاده نکرده‌اید، اعتماد کردن به غریزه‌تان اهمیت بیشتری دارد. بعد از گذشت مدت زمان زیادی شاید به یاد نیاورید که یک مهمانی را از دست داده‌اید، برای اینکه در عوض وظایف‌تان را انجام داده‌اید.