فال روز یکشنبه 14 مرداد ماه 97

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز در دومین خانه شما که مربوط به مسائل شخصی شما است کسوف رخ داده است، و لازم است که روش پول خرج کردن خود را تغییر دهید. از یک سو شما دوست دارید طوری پول خرج کنید که همیشه مقداری پس انداز داشته باشید. ولی از سوی دیگر در این ماه شما همیشه وسوسه می شوید که با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی کنید. که البته باید بدانید این کار  باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید.

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما لزوماً تنها کسی نیستید که در هر کاری زیاده روی می‌کنید، برای اینکه سخت گیری بیش از اندازه تان را اغلب اوقات روی خودتان اعمال می‌کنید! باوجود این حالا ممکن است مجبور شوید ماموریتی خارج از خانه و خارج از وظایف معمولی‌تان را قبول کنید، در صورتی که دوست دارید وقت‌تان را با خانواده سپری کنید. حتی اگر وسوسه می‌شوید کارهایتان را فعلاً به تعویق بیندازید، ولی باید قبل از استراحت کردن آن کارهایی که شروع کرده‌اید را پیگیری کنید.

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابطتان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

 ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

با وجود اینکه شما بدرستی می خواهید که امروز خودجوش و خودانگیخته باشید اما از این می ترسید که دیگران اعمال شما را مورد نقد و نکوهش قرار دهند. ممکن است احساس کنید اخیرا از نظر عاطفی سرگردان شده اید وحتی اگر شما بسیار کم صحبت کنید مثل اینکه هر کسی می داند که شما چه می خواهید. ممکن است آسیب پذیری شما باعث آزار تان شود برای اینکه هر چه که می گویید و انجام می دهید را مانند یک آیینه نشان می دهد. تمرین کردن خوباوری بدون قید و شرط راهی است که ترس شما را از واکنش های دیگران از بین می برد.

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

 اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌عاقلانه بگیرید.

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

شما امروز از کمک‌های خانواده تان نسبت به خود شگفت زده خواهید شد، چراکه اصلاً انتظار چنین حمایت‌هایی را نداشتید. اما آنها با روش‌های عجیب خود از شما حمایت می‌کنند که شما اصلاً توقع چنین رفتارهایی را از آنها ندارید. باوجود این اصرار و لجبازی را کنار بگذارید و به دوستان و حامیان خود اجازه بدهید هرطور که دلشان می‌خواهد رفتار کنند.

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

افکار و اندیشه‌های شما بوسیله افراد زیرکی که اطراف شما هستند ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد، اما شما هنوز با هر ایده جدیدی که در هر گام از راه‌تان بوجود می‌آید مبارزه می‌کنید؛ اعتقاد داشتن به آنچه که تا بحال می‌دانستید به نظر می‌رسد مهمتر از یادگرفتن درباره آنچه که بعدها پیش خواهدآمد، است.  به یاد داشته باشید ترسیدن از آینده انگیزه سالمی نیست، اگر شما می‌ترسید، روی این افکار منفی خود کار کنید تا تبدیل به عشق و امید شود.

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

به نظر می رسد که امروز نیاز داشته باشید که مراقب خود باشید به خاطر اینکه به عنوان جزیی از یک تیم کار می کنید؛ اما این ترس شما از عدم کنترل است که باعث می شود تا محدودیت هایی را برای خود قائل شوید. شما می توانید به تفاوت عقاید بسیاری که با بقیه گروه دارید واکنش نشان دهید. اما جدا کردن خود از بقیه گروه راه حل این مشکل نیست. می توانید بدون اینکه در مسیر کسی مانع ایجاد کنید آگاه و هوشیار باشید و نیازی به سنگ اندازی برای بقیه نخواهید داشت.

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1397 برای متولدین دی ماه

 امروز نباید تابع امیال آنی خود باشید، برای اینکه در حال حاضر سریع واکنش نشان دادن به نظر نمی‌رسد که برای شما مناسب‌ترین رفتار باشد. به یاد داشته باشید که ادراکهای شما ضعیف‌تر شده‌اند، بنابراین به جای اینکه با توجه به احساساتتان تصمیم‌گیری کنید، به حقایق توجه کنید. قبل از اینکه عملی انجام دهید که شما را به دردسر بیندازید، به اندازه کافی در مورد نتایج عملکردتان فکر کنید.

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما حس می‌کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دست‌تان بر می‌آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

 امروز یک آدم سمج می‌تواند برای شما محدودیت ایجاد کند، البته شما هم فرصت فرار کردن از دست این آدم را دارید! خیلی مهم است که در مورد نظرات خود پافشاری کنید، اما باید یاد بگیرید که این پافشاری تبدیل به لجبازی نشود. همچنین بدانید که وقتی ایده خوبی دارید و کسی هم ازتان پشتیبانی می‌کند حتماً باید آن را به نتیجه برسانید.