فال روز چهارشنبه 17 آبان 96

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 17 آبان 1396

– فال روزانه در روز 17 آبان 1396 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز سعی می‌کنید که شکست‌های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. آیا می‌خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 آبان 1396

– فال روزانه در روز 17 آبان 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما می توانید درباره چیزهایی که می خواهید سخت گیر باشید و فرصت خود را به خاطر یک تجربه جدید از دست بدهید حتی اگر دقیقا با تصویری از ایده هایی که در ذهن تان دارید منطبق نباشد. ممکن است از یک رابطه یا یک فرصت سرمایه گذاری عقب نشینی کنید به خاطر اینکه آنها دقیقا با انتظارات شما هم خوانی ندارند. اما بسرعت قضاوت نکنید. هر چیز مهمی ارزش صبر کردن را دارد. بنابراین قبل از اینکه پاسخ نهایی خود را صادر کنید چند هفته ای صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 آبان 1396

– فال روزانه در روز 17 آبان 1396 برای متولدین خرداد ماه

شما اکنون بسیار مصمم هستید تا پروژه ای عقب افتاده را در خانه تکمیل کنید. حتی اگر شما برای این کار در نظر گرفته شده اید درست نیست که امروز با عجله و شتاب این کار را انجام بدهید. عجله کردن شما میتواند برایتان گران تمام شود. پس قبل از این که کارتان را شروع کنید، اطمینان حاصل کنید که تمام ابزارهای لازم را دارا هستید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 آبان 1396

– فال روزانه در روز 17 آبان 1396 برای متولدین تیر ماه

 با وجود اینکه امروز خیلی دیر می‌گذرد، ولی شما از شرایط موجود راضی هستید. شما آماده‌اید با مشکلات سرشاخ بشوید! اما ندای درونتان بهتان می‌گوید الان وقت مناسبی نیست. حتی اگر اهمیت آرام تر کار کردن را فهمیده باشید، تا موقعی که تغییرات لازم را اجرا نکنید از ناامیدی در نخواهید آمد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 آبان 1396

– فال روزانه در روز 17 آبان 1396 برای متولدین مرداد ماه

 شما امروز سعی می‌کنید موضوعی را از دیگران مخفی کنید، اما ممکن است علی رغم تمام تلاش‌های شما این موضوع فاش شود. به جای اینکه سعی کنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت کنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی که پیش آمده نگاه کرده و فکر کنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید. وقتی که شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نکنید، مطمئناً شادتر خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 آبان 1396

– فال روزانه در روز 17 آبان 1396 برای متولدین شهریور ماه

 ممکن است که امروز شما حوصله رویارویی با تنشها را نداشته باشید. هرچقدر رابطه شما با فردی که دوستش دارید صمیمی‌تر می‌شود، شما بیشتر ازش فاصله می‌گیرید. شاید ترسهای شما توجیهی برای این کار باشد. شاید این فرد شما را نپذیرد و یا ممکن است شما از برقراری این ارتباط خوشحال نشوید. اما به یاد داشته باشید نگرانی‌های شما بر پایه تجربیات قبلی و نیز مواردی هستند که اخیراً اتفاق افتاده‌اند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 آبان 1396

– فال روزانه در روز 17 آبان 1396 برای متولدین مهر ماه

خوشبختانه،  سربالایی زندگی تان رو به اتمام است، مشکلات تان به پایان رسیده است. اکنون زندگی تان در سراشیبی قرار گرفته است، بدون هیچ گونه سعی و تلاشی به تمام اهداف تان می‌رسید.  فقظ بنشینید و از زندگی تان لذت ببرید و البته شاکر خداوند نیز باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 آبان 1396

– فال روزانه در روز 17 آبان 1396 برای متولدین آبان ماه

شما امروز می‌توانید با کمک حس ششم خود فراتر از محدودیت‌های احساسی همیشگی خود را نیز ببینید، اما این موضوع می‌تواند باعث بهم ریختن اعصاب دیگران شود. متاسفانه تا موقعی که نتوانید انتخاب‌های خود را با منطق و دلیل برایشان شرح دهید آنها طبق برنامه‌هایتان کار نخواهند کرد. اگر شما نسبت به عدم حمایت دوستانتان از خود بیش از حد حساسیت نشان می‌دهید، پس شاید به خودتان شک دارید. به یاد داشته باشید ناتوانی شما در ابراز کردن نظریات‌تان نتیجه نادرستی و اشتباه بودن نگرش‌تان است.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 آبان 1396

– فال روزانه در روز 17 آبان 1396 برای متولدین آذر ماه

تصمیم بزرگ و آخر شما شاید یه اندازه کافی به دیگران بفهماند که شما به شغلتان اهمیت می‌دهید، اما حتما باید کارهایی را که شروع کرده‌اید را نیز به نتیجه برسانید. این کار ممکن است تغییرات غیر منتظره‌ای را در تمام برنامه هایتان ایجاد کند. به جای اینکه هرچه به ذهنتان می‌آید را بر زبان بیاورید، عاقلانه تر این است که قصد و منظورتان را پنهان نگه دارید. شما مجبور نیستید افکارتان را با هر کسی در میان بگذارید؛ به ندای درون خود اعتماد کنید تا چیزی که بهش نیاز دارید را بهتان بگوید. تا موقعی که برای دست به عمل زدن آماده نشده اید انرژی تان را ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 آبان 1396

– فال روزانه در روز 17 آبان 1396 برای متولدین دی ماه

امروز شما میل دارید کاری کنید که دیگران را سرکار بگذارید و توجه آنها را به سوی خود جلب کنید. اما در عین حال که سعی می‌کنید توجه دیگرن را جلب کنید، اگر این تمام کاری باشد که از عهده اش بر می‌آیید ناامید خواهید شد. با تغییر دادن فکرتان در مورد ستاره بودن و درخشیدن در وسط جمع می‌توانید روز بهتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 آبان 1396

– فال روزانه در روز 17 آبان 1396 برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز انقدر به توانایی‌های خود مطمئنید که می‌دانید حتماً به رویاهای خود می‌رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده‌اند. با وجود اینکه شما توانایی این را دارید که قبل از برنامه‌ریزی کردن دست به کار شوید، ولی این نوع کار کردن با خصلت فکورانه شما که امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینکه حتی بعد از اینکه دست به عمل زدید می‌تواند بهتان کمک کند که تیرتان را به هدف بزنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 آبان 1396

– فال روزانه در روز 17 آبان 1396 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است فکر کنید که دارید به شرایطی که در آن قرار دارید واکنش نشان می‌دهید اما اکنون واکنش‌های شما بیشتر از حد معمول است و ممکن است دیگران اعتقاد داشته باشند که از نیروی غیرضروری استفاده می‌کنید. به هر حال بین عقل و شعور شما و خودتان و اینکه دیگری از رفتار شما چه برداشتی می‌کند تفاوتی وجود دارد. اگر بتوانید در رابطه با هر صحبتی که امروز می‌کنید و شدت احساسات‌تان تعادل ایجاد کرده و شدت آن را کاهش دهید قادر خواهید بود که تنش و اضطراب را در زندگی‌تان به مقدار قابل ملاحظه‌ای از بین ببرید.