فال روز چهارشنبه 15 آبان 96

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 آذر 1396

– فال روزانه در روز 15 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 آذر 1396

– فال روزانه در روز 15 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

نگرش شما نسبت به شغلتان همیشه نگرشی خوش بینانه است، اما حالا نسبت به منافع خود خیلی ایده آل‌گرا فکر می‌کنید. حتی اگر هیچ چیزی به آن خوبی که شما دلتان می‌خواهد نباشد، باز هم نمی‌توانید بدبین باشید! پیشرفت‌های خیلی جذابی در زندگی‌تان حاصل شده که دلیلی برای امیدواری شما شده است. اما از رویاهای خود توقع زیادی نداشته باشید! چراکه بیش از اندازه رویایی و خیالاتی بودن زمینه را برای ناامیدی‌ها و ناکامی‌های بزرگ فراهم می‌کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 آذر 1396

– فال روزانه در روز 15 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

 با وجود اینکه شما چند فرد بسیارخلاق و سازنده را می‌شناسید، زمانی که شما از ورای فیلترهای ذهنی خود به آنها نگه می‌کنید، می‌توانید ارزش کارهای آنها را درک کنید. تشویق کردن دیگران برای استفاده کردن از استعدادهایشان عملی در خور تحسین است، اما نباید استعدادهای خودتان را هم نادیده بگیرید. به جای اینکه احساس خود از زیبایی را به فرد دیگری نسبت دهید برای تخیلات زنده و روشن خود یک راه خروجی خلاقانه بیابید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 آذر 1396

– فال روزانه در روز 15 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

 شما معنای واژها و اتفاقاتی را که در زندگی تان پیش می‌اید را به خوبی می‌دانید اما نمی‌توانید تصمیم درست و به موقعی بگیرید بهتر است در این جنبه روحی تان تجدید نظر کنید. در این روزها یک نفع مالی بزرگی به شما می‌رسد بهتر است برای استفاده بهینه از این سود مالی با دیگران  وارد مشورت شوید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 آذر 1396

– فال روزانه در روز 15 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

در حالی که عطارد وارد یازدهمین خانه شما (مربوط به دوستان و فعالیتهای گروهی) می‌شود، زندگی شغلی شما که همیشه پرمشغله بوده، امروز نسبت به روزهای قبل پرمشغله‌تر هم می‌شود. اتفاقات جدیدی که پیش می‌آید تا حدودی شما را عصبانی می‌کند، به خصوص اگر شما بخواهید ساعتی را در خلوت و تنهایی سپری کنید. فراموش نکنید که یازدهمین خانه شما به آینده شما مربوط می‌شود، بنابراین حتی اگر احساس می‌کنید که به تنهایی نیاز دارید، اجازه بدهید که رویاهایتان شما را به هر جا که می‌خواهند با خود ببرند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 آذر 1396

– فال روزانه در روز 15 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

امروز اوضاع شما بیخ پیدا کرده و مسئولیت‌های کاریتان بر بازی و تفریح اولویت دارند! بنابراین مسائل خیلی زیادی در زندگیتان به تصمیمات دیگران بستگی دارد و شما مجبورید از دیگران دستور بگیرید. شما برای تفریح و خوشگذرانی کاملاً آماده‌اید، اما شاید این افراد در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظر دیگری داشته باشند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 آذر 1396

– فال روزانه در روز 15 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

اگر شما کارهایتان را به تعویق انداخته‌اید، امروز زمان خیلی خوبی برای انجام دادن کارهای نیمه تمامتان است. ماه در سومین خانه ارتباطات شما قرار دارد و اکنون برای نوشتن نامه، فرستادن یک پیغام و یا تلفن زدن در خصوص موضوع مهمی که مدتها آن را به عقب انداخته بوده‌اید زمان فوق العاده‌ای است. از بین بردن ابهامات و نکات مبهم نیازمند توجه و تمرکز زیادی است، اما باعث می‌شود که شما بعداً احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 آذر 1396

– فال روزانه در روز 15 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چراکه برای پول خرج کردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج کردن به نفعتان نیست، ولی اطرافینتان به اندازه شما حواسشان را جمع نمی‌کنند. اضافه کردن بر مادیات و زرق و برق‌های زندگی یکی از چیزهایی است که باعث شادی انسان می‌شود، ولی اکنون عاقلانه ترین راه این است که به وسیله مطرح کردن خود البته به راه‌های غیر مادی از سخاوتتان دفع کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 آذر 1396

– فال روزانه در روز 15 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

امروز خورشید نشانه پرکار شما را ترک می‌کند و وارد برج آینده نگر دلو می‌شود و به شما پیشنهاد می‌شود که افق فکری و بینش خود را وسعت بخشید. البته کنترل کردن آن برای شما کار راحتی نیست، برای اینکه دوست ندارید به هرجهتی که باد وزید شما هم به همان جهت بروید! حتی اگر نمی‌توانید به طور موثری با این باد همراه شوید، حداقل کمی تلاش کنید. همین حالا خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، به زودی همه چیز روبراه خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 آذر 1396

– فال روزانه در روز 15 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

 شما نمی‌خواهید اگر کسی به شما پیشنهاد کاری را داد آن را قبول کنید حتی اگر وی می‌دانست که این کار از عهده شما بر می‌آید که موقعیت خاصی را اداره کنید یا اینکه برنامه دیگری  را به شما پیشنهاد داد. اما این درباره انتخاب  کار درست در برابر غلط نیست. در حقیقت،‌ می‌تواند حق با هر کسی باشد. به طور آشکار،‌ راه‌های زیادی برای رسیدن به اهداف یکسان وجود دارد، اما اینکه شما راه خودتان را بروید باعث می‌شود که دل تان نیز با کار همراه باشد و شما را قادر می‌سازد که باقی مانده احساسات خود را برای رسیدن به اهدافی متعالی تر یکپارچه و هماهنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 آذر 1396

– فال روزانه در روز 15 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می‌شود و بهتان توصیه می‌کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت‌تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می‌توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 آذر 1396

– فال روزانه در روز 15 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز ایده‌های احمقانه را جدی می‌گیرید!! مثل رژیم گرفتن در زمانی که دور و بری‌های ما در حال ترتیب دادن جشن و مهمانی هستند! اما شما حال و هوای مهمانی ندارید؛ چرا که می‌خواهید به برنامه هایتان سر و سامانی بدهید. چیزی که شما می‌خواهید داشتن کمی‌ تفریح و سرگرمی‌ نیست؛ شما فقط نیاز دارید که به فکر سلامتی تان باشید و در این زمینه به دنبال محرکی هستید که بتوانید کاری انجام دهید. غریزه‌های درونی خود را دنبال کنید، اما در مسیری که پیش گرفته‌اید لذت بردن را فراموش نکنید.