فال روز پنجشنبه 21 تیر ماه 97

– فال روزانه در روز 21 تیر 1397 برای متولدین فروردین ماه

مثل اینکه شور و هیجان عاطفی در شما رو به کم  شدن می‌رود. امروز شما بیشتر دوست دارید جایگاه بی طرفانه داشته و به نظریات افراد دیگر گوش فرا دهید. اما شاید هم عنوان کنید که نیازهای افراد دیگر را در لیست برنامه‌های خود گنجانده اید. و این مهربانی ها  نداشتن تمرکز و بی توجهی را جبران نمی‌کند. پس در حالیکه بر روی چیزهایی که پیش رو دارید متمرکز می‌شوید، چشمانتان را نیز باز کنید.

– فال روزانه در روز 21 تیر 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما به مرحله ای رسیده اید که از تصمیمات و رفتارهایی که در زندگی انجام داده اید و با آنها روبرو شده اید احساس خستگی و ناتوانی می‌کنید، قابلیت انعطاف پذیری در برابر مشکلات را از دست داده اید. این مساله می‌تواند برای شما خطرناک باشد. به استراحت بیشتری  احتیاج دارید تا بتوانید قدرت انعطاف پذیری خود را دوباره به دست آورید و برای رویارویی با مشکلات توان بیشتری داشته باشید.

– فال روزانه در روز 21 تیر 1397 برای متولدین خرداد ماه

اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند.

– فال روزانه در روز 21 تیر 1397 برای متولدین تیر ماه

با ورود ماه به نشانه سخت کوش شما فرصتی نصیبتان شده است که مسئولیت پذیری خود را به همکارانتان نشان دهید. اما این فرصتی برای مقایسه و انتخاب دنیایی که پشت سر گذاشته اید و آینده‌ای که انتظارتان را می‌کشد نیست. این فرصت بودن در زمان حال و پذیرفتن اتفاقات روی داده است. اگر یک بار احساسات غلط و نادرست خود را تغیر دهید، آن وقت آزاد خواهید بود که به روشهای جدید نظر خود را ابراز کنید.

– فال روزانه در روز 21 تیر 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده‌اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می‌شود، آماده‌اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می‌تواند مانع و عامل باز دارنده‌ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

– فال روزانه در روز 21 تیر 1397 برای متولدین شهریور ماه

تا موقعی که احساسات و علایق شما به علایق اطرفیانتان مرتبط می‌شود، تمرکز کردن برای مطرح کردن خود می‌تواند شما را به مسیری درست هدایت کند. خلاقیت و سازنده بودن چیز خوبی است، اما خودشیفتگی و خود پسندی به ضررتان تمام می‌شود. شما اکنون می‌توانید چیزهایی که برایتان مهم است را با دیگران در میان بگذارید؛ فقط فراموش نکنید که ممکن است حرف‌های شما در نظر دیگران زیاد مهم نباشد.

– فال روزانه در روز 21 تیر 1397 برای متولدین مهر ماه

امروز همه چیز برای شما شور و هیجان بیشتری پیدا کرده و شما دوست ندارید قدرت ادراک خود را از دست بدهید. شما حس می‌کنید که مجبورید در مورد نیازهایتان حرف بزنید، بخصوص اگر آنها به چیزهایی که شما از شغلتان می‌خواهید مربوط باشند. اما وقتی احساسات شما انقدر قدرت دارند، منطقی بودن برای شما چالش برانگیز می‌شود. پس زیاد به خودتان سختگیری نکنید. و قبل از اینکه برای دیدن نتیجه کار تغییرات اساسی ایجاد کنید چند روزی را صبر کنید.

– فال روزانه در روز 21 تیر 1397 برای متولدین آبان ماه

هم اکنون نزدیک شدن به یک دوست چالش برانگیز شده است، برای اینکه مشکلاتی که به وجود می‌آید مانع از این می‌شود که بتوانید تمام افکارتان را مطرح کنید. شما باید به حرف‌هایی که می‌زنید دقت کنید، وگرنه حرفی خواهید زد که به ضرر هردویتان تمام می‌شود. اگر در رابطه‌تان با کسی دچار مشکل شدید، قبل از اینکه عکس العمل نادرستی نشان دهید آن را به یک یا دو روز دیگر بسپارید.

– فال روزانه در روز 21 تیر 1397 برای متولدین آذر ماه

 شما امروز می‌توانید خیلی پر انرژی و فعال باشید، اما از نظر فکری زیاد خوش بین نیستید. شما می‌دانید که لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می‌دهید. وقتی به گذشته فکر می‌کنید، احساس می‌کنید که قایق‌های نجات خود را از دست داده‌اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فکر کردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است که می‌توانید واقعاً شادی را تجربه کنید.

– فال روزانه در روز 21 تیر 1397 برای متولدین دی ماه

حتی اگر فکر کنید که دنیای شما در حال آرام شدن و سر و سامان گرفتن است، اما می‌دانید  که هنوز کارهای زیادی دارید که باید در طی ماه آینده انجام دهید. ممکن است احساس کنید که یک ماجراجویی عالی برای شما می‌تواند تسکینی برای کارسخت و جزییات بی پایان باشد. فراوانی کار شما می‌تواند مقداری برایتان خسته کننده باشد، اما بهتر است که در مقطعی از زمان کار خود را سر فرصت انجام دهید نه اینکه برای رسیدن به خط پایان عجله کنید!

– فال روزانه در روز 21 تیر 1397 برای متولدین بهمن ماه

اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می‌پسندید با شما برخورد نمی‌کند، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می‌شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته‌اید چگونه منعطف‌تر باشید تحمل داشته باشید.

– فال روزانه در روز 21 تیر 1397 برای متولدین اسفند ماه

 با وجود اینکه شما به طور طبیعی محتاط هستید، باز هم مایل هستید که امروز برای شما به طور جالب و مهیجی ناشناخته باشد. ستاره مشتری مطمئن اخیرا از نشانه شما حرکت کرده است، که شما را کمک کند تا نیمه واضح تر و روشن‌تر اشیاء را ببینید. به جای دوباره تکرار کردن همه توجیهاتی که شما دارید که بگویید نه، دلیل تازه‌ای بیاورید که بگویید بله.