فال روز پنجشنبه 20 شهریور 99

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

حتی اگر از شدت فشارها در دنیای واقعی پیرامون تان کاسته شود، باز هم موضوعات پیچیده ی دیگری هستند که بار سنگین شان را حس می کنید. سعی دارید بین خواسته های شخصی و انتظاراتی که در محل کار از شما دارند تعادل برقرار کنید، با این حال ممکن است روی اهمیت یک موضوع شخصی پافشاری کنید. به شما توصیه می شود از موضع تان کوتاه بیاید و راه بحث و مذاکرده را باز بگذارید، در غیر این صورت یک بحران اساسی درست خواهد شد. مصالحه سازنده تر از جنگ و دعواست.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز تصمیم دارید طوری رفتار کنید که همه ی نیت های تان آشکار باشد، اما حالا که ماه به دوازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی اسرار وارد شده است نمی توانید آن طور که دل تان می خواهد شفاف رفتار کنید. بهتر است از اختلافات شدیدی که به خاطر ترس از ناشناخته ها پیش می آید فاصله بگیرید. باید راهی پیدا کنید تا هر چه سریع تر ناگفته ها را آشکار کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

احساساتی در وجودتان جریان پیدا کرده که در وضعیت اجتماعی اکنون شما پذیرفته نیست. اما این احساسات ناگفته به نظر می رسد با این که بروز پیدا نکرده روی دنیای پیرامون تان تأثیر گذاشته است. به تدریج متوجه خواهید شد که اگر نمی توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید مشکل از خودتان است و نه دیگران. هدف تان را مشخص کنید و نترسید و با پشتکار پیش بروید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز برای گفتن احساسات نهفته ی درون تان هیچ ترسی ندارید، به همین خاطر به راحتی می توانید همه ی آن چه را در ذهن تان می گذرد بیان کنید. همه ی این ها یعنی این که به ندای درون تان اهمیت می دهید. شاید اگر به پیامد این رفتارتان فکر کنید کمی دچار تردید شوید، اما به شما توصیه می شود که هیچ فکری را در ذهن تان محبوس نکنید. آن چیزی را که لازم است بگویید. فقط یادتان باشد که رفتاری ملایم و مهربان در پیش بگیرید تا دیگران پذیرای افکار و ایده های شما شوند.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

اگر فکر می کنید که امنیت احساسی شما دچار تزلزل شده نباید واکنش شدیدی نشان دهید. اگر سعی کنید که نقاط ضعف تان را با اشتیاق توخالی بپوشانید ممکن است دیگران فکر کنند که اعتماد به نفس خیلی بالایی دارید، در حالی که حقیقت چیز دیگری است. با کسی که به او اعتماد دارید صحبت کنید و مشکل تان را به او بگویید. شاید این گفتگو کمک تان کند تا درباره ی ترس ها تردیدهای تان تصمیم درستی بگیرید. همین که حرف دل تان را بزنید نیمی از مشکلات حل خواهد شد.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

امروز نمی توانید احساسات تان را پنهان کنید، چون به هر کسی که می رسید می تواند قبل از این که چیزی بگویید ذهن تان را بخواند. اما خودتان فکر می کنید که حتی اگر با جزییات حرف بزنید، باز هم ممکن است دیگران مقصودتان را به درستی متوجه نشوند. به شما توصیه می شود که انگیزه های تان را بررسی کنید تا مبادا دیگران به برداشت غلط کشیده شوند. وقتی که نیت های تان تمام و کمال آشکار باشد، راحت تر می توانید با اطرافیان تان ارتباط برقرار کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

لزومی ندارد چیزی را به دیگران تحمیل کنید، چون امروز به اندازه ی کافی قدرت دارید. شاید مدیریت واکنش های آنی برای تان چالش برانگیز شود، اما بدانید که نباید خودتان را درگیر چیزهایی کنید که تغییر و تحول آن ها دست شما نیست. راهی پیدا کنید تا احساسات تان را متعادل سازید و میانه روی پیشه کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

امروز آن قدرها که باید سر دماغ نیستید. تنها در صورتی در تفریحات شرکت خواهید کرد که مطمئن باشید در نهایت به لذت ختم می شود. با این که می دانید به دنبال چه چیزی هستید، اما باز هم تمایل شدیدی دارید آن کاری را انجام دهید که درست تر است. به قدم هایی که برمی دارید توجه کنید، حواس تان را جمع کنید تا مبادا به نقطه ای برسید که دیگر راه برگشتی ندارد.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

امروز می خواهید خواسته های تان را برآورده کنید، اما شاید متوجه شوید که در حال حاضر عقل و منطق به کارتان نمی آید. شاید در یکی از روابط تان طوری رفتار کنید که احساسات تان آشکارا به نظر نرسد. بهتر است امروز کاری به زور و اجبار نداشته باشید، زیرا چنین رویکرد پر فشاری بیشتر روی ناگفته های تان تمرکز می کند. یادتان باشد که اگر احساسات تان را آشکارا بیان کنید دیرتر مشکلی هم درست نخواهد شد. برای این که حقیقت درون تان را نشان دهید اولین قدم این است که صادق باشید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

 

امروز شاید حتی نزدیک ترین دوستان تان هم متوجه نشوند که در درون تان چه خبر است. قلب شما هم مثل آدم های دیگر آسیب پذیر است. عادت هم ندارید که درباره ی احساسات و خواسته های تان عطشناک صحبت کنید. یک فرآیند احساسی در درون تان در جریان است، اما هنوز خیلی زود است که این فرآیند را تمام شده فرض کنید. عجله نکنید، برای این که چیزهای خوب به بار بنشیند باید صبر کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

شاید امروز به این نتیجه برسید که بهتر است به خواسته های دیگران عمل کنید و این قدر سفت و سخت به برنامه های خودتان نچسبید. بهتر است در حال حاضر در برابر دیگران نایستید، زیرا وقت و انرژی ای که برای مقاومت کردن باید بگذارید ارزش ندارد. از طرفی حواس تان هم باشد که اگر خواسته های خودتان را نادیده بگیرید شدت آن ها بیشتر خواهد شد. بگذارید دیگران بفهمند که چه می خواهید و یادتان باشد که در این فرآیند خشم نگیرید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

حضور در چند واقعیت همزمان هیجان انگیز است، اما نگرانی ها و اضطراب های خودش را هم دارد. دل تان می خواهد راه تان را مشخص کنید و بدانید که با کدام مجموعه از احساسات طرف هستید، اما اکنون باید بیش از پیش به درون تان توجه کنید و در عین حال ظاهرتان را حفظ کنید. هر یک از واقعیت هایی که اکنون با آن ها سر و کار دارید به یکی از احساسات تان کمک خواهد کرد، اما شاید نتوانید همه ی این احساسات را یکباره در زندگی تان به کار بگیرید.