فال روز پنجشنبه 16 آذر 96

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 16 آذر 1396

– فال روزانه در روز 16 آذر 1396 برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز به سختی برای خود برنامه‌ریزی کرده‌اید، تاحدی که اگر در سر راهتان مانعی وجود داشته باشد، همه چیز به طور کامل به هم می‌ریزد. جواب منفی دادن را یاد بگیرید، به فکر خودتان باشید و خود را از شر فشارهای زیاد رها کنید. پس زیاد صبر نکنید؛ وگرنه خیلی دیر می‌شود. شما می‌توانید به ناامیدی‌هایتان خاتمه دهید. تا موقعی که به تقویم خود و برنامه‌های خود توجه نمی‌کنید برای همه چیز آمادگی خواهید داشت.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 16 آذر 1396

– فال روزانه در روز 16 آذر 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 درست وقتی که شما فکر می‌کنید می‌توانید کاملاً خود را کنترل کنید، یک نفر حرفی می‌زند و شما را کاملاً عصبانی می‌کند. عصبانی شدن به خاطر واکنشی که دیگران نسبت به شما نشان می‌دهند می‌تواند جلوی صحبت کردن شما را بگیرد. نگه داشتن احساساتتان پیش خود هم هیچ کمکی نمی‌کند، برای اینکه بعداً یکدفعه زیاد شده و منفجر می‌شوند. بهترین روش این است که آنها را تحت کنترل خود داشته باشید و به جای اینکه یکدفعه سرریز کنند، اجازه دهید کم کم ظاهر شوند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 16 آذر 1396

– فال روزانه در روز 16 آذر 1396 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز خیلی ناراحت هستید، چرا که دوستان صمیمی و خانواده‌تان احساسات و علایق شما را درک نمی‌کنند. اما سرزنش کردن آنها به خاطر عدم توجه‌شان کاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واکنش دیگران به اندازه کافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد در مورد احساسات خود صحبت کنید تا جایی که این بی پرده گویی‌ها جنجال به پا کند، هیچ فرقی نمی‌کند، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر به خوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 16 آذر 1396

– فال روزانه در روز 16 آذر 1396 برای متولدین تیر ماه

 شما امیدوارید که هر رویدادی که در پیرامونتان اتفاق می‌افتد به نفع شما تمام شود. امکان این وجود دارد که مسائلی که در حد یک رویا در ذهن شما وجود دارند، به زودی در روزهای آینده تبدیل به واقعیت بشوند. ولی دیگران را مجبور به انجام کاری کردن می‌تواند خطرساز باشد. خونسرد بودن به تثبیت کردن شرایط کمک می‌کند، شما می‌توانید کارهایتان را به روزهای بعد موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 16 آذر 1396

– فال روزانه در روز 16 آذر 1396 برای متولدین مرداد ماه

با ورود ماه به نشانه سخت کوش شما فرصتی نصیبتان شده است که مسئولیت پذیری خود را به همکارانتان نشان دهید. اما این فرصتی برای مقایسه و انتخاب دنیایی که پشت سر گذاشته اید و آینده‌ای که انتظارتان را می‌کشد نیست. این فرصت بودن در زمان حال و پذیرفتن اتفاقات روی داده است. اگر یک بار احساسات غلط و نادرست خود را تغیر دهید، آن وقت آزاد خواهید بود که به روشهای جدید نظر خود را ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 16 آذر 1396

– فال روزانه در روز 16 آذر 1396 برای متولدین شهریور ماه

 امروز روز بزرگی است و اگر ایده‌ها و نظریات‌تان را فقط برای خودتان نگه دارید پشیمان خواهید شد. شما حتی اگر به فعالیت‌های گروه توجه نکنید باز هم امکان موفق شدن را دارید. اما کاملا توانایی ندارید که ایده و نظریات‌تان را به واقعیت تبدیل کنید، بنابراین اجازه دهید آنها آزادانه در زندگی تان جریان پیدا کنند. چیزهایی که مهم هستند، حتی اگر مواردی جزئی باشند، تغییر خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 16 آذر 1396

– فال روزانه در روز 16 آذر 1396 برای متولدین مهر ماه

شما امروز به هیچ وجه نمی‌خواهید با کسی جرو بحث کنید، اما اگر یک نفر بخواهد برایتان تصمیم گیری کند، باید کمی محکم تر و قاطعانه تر برخورد کرده و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. شما در زمینه کارهای خود می‌توانید به نتیجه گیری و فرجام درست و منطقی برسید و اگر این تصمیم گیری را به افراد دیگر واگذار کنید مطمئنا این کار در آینده تلاشهایتان را ضایع خواهد کرد. پس بزرگ فکر کنید؛ این نوع نگرش هم اکنون عالی و باشکوه است. اگر مجبور شدید برای دور نگه داشتن دیگران از زندگی شخصی تان مرزها و حد و حدودی برای خود ایجاد کنید، این کار را با مهربانی و ملایمت انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 16 آذر 1396

– فال روزانه در روز 16 آذر 1396 برای متولدین آبان ماه

 امروز صبور بودن در محیط کاری تبدیل به مقوله پر اهمیتی شده است، بنابراین حتی اگر فکر می‌کنید که حق با شماست خیلی سریع واکنش نشان ندهید. فرصتهای زیادی برای پول درآوردن و همچنین شاد بودن وجود دارد، به جای اینکه همه امور را همان طوری که در ظاهر خوب به نظر می‌رسند در باطن هم خوب و عالی فرض کنید، روش عاقلانه این است که صبر کنید تا ببینید که آیا آنها در روزهای آینده تغییر می‌کنند یا نه. از زندگی لذت ببرید اما اجازه ندهید که این لحظه‌های خوب به دست فراموشی سپرده شوند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 16 آذر 1396

– فال روزانه در روز 16 آذر 1396 برای متولدین آذر ماه

 تمرکز کردن بر روی تواناییهایتان و ارزش قائل شدن برای شغلتان امروز برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخودار است. اما شما امروز واقعاً این کار را نکرده‌اید. این سخن به معنی این نیست که شما انسان تنبلی هستید، بلکه فقط به این دلیل است که شما از شغلی تکراری و قدیمی خسته شده و ترجیح می‌دهید که استعدادهای خلاقانه‌تان را گسترش دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 16 آذر 1396

– فال روزانه در روز 16 آذر 1396 برای متولدین دی ماه

 آرام و پیوسته انجام دادن کارها اغلب یکی از بزرگترین توانائیهای شما بوده است. در حالیکه دیگران سریع و پر شتاب کارهایشان را انجام می‌دهند، شما در مراحل اولیه پایه‌ریزی برنامه‌هایتان هستید که این شیوه می‌تواند پیشرفت شما را تضمین کند. اما اکنون شما به سمت هیجان و جوش و خروش کشیده شده‌اید. البته این شیوه‌ای است که دیگران شما را به آن ترغیب کرده‌اند، اما در حال حاضر روشی خردمندانه برای انجام دادن کارهایتان است.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 16 آذر 1396

– فال روزانه در روز 16 آذر 1396 برای متولدین بهمن ماه

در فکر و خیال بودن بدین معنی نیست که شما در رویا و خیالات خود غرق شده‌اید، اما حالا به اندازه کافی وسوسه تان می‌کند! وقتی مدام جلوی پایتان سنگ انداخته می‌شود، حفظ کردن نگرش‌های مثبت کار دشواری است. حتی ممکن است فکر کنید برای پیروز شدن در برابر کسانی که با شما مخالفت می‌کنند و بر ضدتان هستند باید سخت تر کار کنید. با همه این احوال اگر اجازه ندهید جواب‌های منفی حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خود را روی نگرش نهایی تان متمرکز کنید، هر چیزی امکان پذیر می‌شود.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 16 آذر 1396

– فال روزانه در روز 16 آذر 1396 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.