فال روز شنبه 13 آبان 96

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 آبان 1396

– فال روزانه در روز 13 آبان 1396 برای متولدین فروردین ماه

 امروز ماه وارد نشانه‌تان می‌شود و شما می‌تواندید موج تازه‌ای از انرژی که وارد بدنتان شده است را حس کنید. اما احساسات قوی شما کاملاً آشفته تان می‌کنند، برای اینکه نمی‌توانید به راحتی متوجه بشوید که کدام یک بیشتر ارزش بها دادن دارند. گویی که به یک جاده پر از ناهمواری رسیده‌اید و باید قبل از اینکه دیگران را هم درگیر روند کاریتان کنید این ناهمواری‌ها را برطرف کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 آبان 1396

– فال روزانه در روز 13 آبان 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز تمرکز شما روی کارتانخواهد بود یا احتمالا روی نقشی که در اجتماع دارید. اما این حالت به معنی این نیست که شما به فکر خانه و خانواده خود نیستید؛ فقط مسئله این است که مایلید یکی دو روزی مسئولیت های خانوادگی خود را کنار بگذارید . در این زمان ماه وارد دهمین خانه از “وضعیت” شما می شود. با این وجود شما ممکن است متعهد باشید که کاملا حرفه ای رفتار کنید بنابراین مراقب باشید که آن چیزهایی که برای تان مهم است را از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 آبان 1396

– فال روزانه در روز 13 آبان 1396 برای متولدین خرداد ماه

حتی اگر بدانید چه می‌خواهید، نمی‌توانید روشی منطقی برای دست یافتن به آنها تعیین کنید. افکار و رویاهای شما به عشق و عاشقی تمایل دارند، اما در این زمان پرداختن به این جور مسائل کمی‌ مشکل است. شما اعتقاد دارید که در نهایت همه چیز درست می‌شود، اما امروز شاید با عدم امنیت و کمبود اعتماد به نفس خود مشکل داشته باشید. به خاطر مشکلات خارجی ذهن خود را آشفته نکنید؛ بلکه فقط در جستجوی لذت بردن از شرایط جدید خود باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 آبان 1396

– فال روزانه در روز 13 آبان 1396 برای متولدین تیر ماه

امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 آبان 1396

– فال روزانه در روز 13 آبان 1396 برای متولدین مرداد ماه

 شاید شما فهمیده باشید که چگونه عصبانیت خود را کنترل کنید، اما حتی اگر شما با هوشمندی به پیدا کردن منشأ این مشکل فکر می‌کنید باز هم ممکن است که عصبانیت شما طغیان کند. خوشبختانه در این اوقات دوستان شما می‌توانند از شما حمایت کرده و باعث تسلی خاطر شما باشند، و این کار برای اینکه شما به آرامش برسید کافی است. به یاد داشته باشید که لازم نیست شما همه چیز را ثابت کنید؛ فقط باید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با تغییرات کنار بیایید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 آبان 1396

– فال روزانه در روز 13 آبان 1396 برای متولدین شهریور ماه

 شاید شما دوست داشته باشید روزتان را با کمترین میزان ناآرامی و بی‌نظمی سپری کنید، اما اگر شما هیچ کاری هم نکنید ظاهراً می‌توانید از دردسر دوری کنید. شاید شما مجبور شوید برنامه‌های مرتب و زمان بندی شده خود را کنار گذاشته و حسی کار کنید. خوشبختانه در حالیکه فرصتهای هیجان‌انگیزی به زندگی‌تان راه پیدا کرده‌اند، طبیعت غریزی شما بهتان کمک می‌کند این فرصتها را ببینید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 آبان 1396

– فال روزانه در روز 13 آبان 1396 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز احساس خیلی خاصی نسبت به اتفاقات درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می‌دهد دارید. شما توانایی قضاوت کردن فوق العاده‌ای دارید، چرا که هم اکنون قدرت قضاوت شما خیلی قوی شده است و همچنین توانایی دیدن هر دو جنبه یک سئوال به آن اضافه شده است. فقط فراموش نکنید حرف شما سخن نهایی نیست، پس فقط به عنوان یک فرضیه آن را بیان کنید. به افراد دیگر زمان بدهید، آنها نیاز دارند خودشان به آگاهی برسند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 آبان 1396

– فال روزانه در روز 13 آبان 1396 برای متولدین آبان ماه

 امروز ممکن است شما از فردی که نظر شما را به خود جلب کرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود کرده، الهام بگیرید. این کار بسیار مؤثر است برای اینکه اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال‌تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن کیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافتهای خودتان صادق باشید و ببینید که جذابیتهای شما به کجا منتهی می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 آبان 1396

– فال روزانه در روز 13 آبان 1396 برای متولدین آذر ماه

شما می‌دانید که چیزی در زندگی‌تان تغییر کرده است و شما مجبورید بر خلاف قانون و منطق برنامه ریزی کرده و نقشه بکشید. شما مجبورید از توانایی‌های جسمانی خود استفاده کنید، اما نباید آن را صرف کارهای پوچ و بی فایده بکنید. داشتن انضباط فردی و شخصی اکنون برای شما لازم و واجب است و فعالیت‌های منظم روزانه شما را برای آینده‌ای خوب آماده می‌کند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 آبان 1396

– فال روزانه در روز 13 آبان 1396 برای متولدین دی ماه

رویاهایی که از دوران کودگی  در سر داشتید، این رویاهای نیز با رشد شما بزرگ شده اند، این رویاهای شما را بیش از پیش مشوش کرده اند و باعث شده اند که نتوانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید. شما به رویاهایتان زیاد اهمیت می‌دهید بهتر است از فکر  رویاها  بیرون بیایید و در واقعیت زندگی کنید. زیرا رویاها دوام چندانی ندارند، گاهی  مانند پوشالی تو خالی هستند و می‌توانند واقعیت زندگی شما را از بین ببرند. با وجود این رویاها و توهمات، شما در یک خواب غفلت به سر می‌برید اما به دلیل انعاطاف پذیری زیادی که دارید به راحتی می‌توانید به این رویاها خاتمه دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 آبان 1396

– فال روزانه در روز 13 آبان 1396 برای متولدین بهمن ماه

ممکن است شخصی از اطرافیان شما شخصیت واقعی خود را نشان ندهد یا حداقل این طور به نظر می‌رسد. ذهن شما بدنبال کشف چیزهایی است که نمی‌دانید. شاید به سرانجام کارهایی می‌اندیشید که دیگران برضد شما انجام می‌دهند. این لزوما یک بیماری روحی روانی نیست و به آن بدی هم که شما فکر می‌کنید به نظر نمی‌رسد. حتی با بهترین مقاصد نیز ممکن است امروز واقعیتات تبدیل به مجموعه‌ای از پیچیدگی‌ها شود. خوشبختانه شما قادر هستید که با کمی‌تمرکز به کارهایتان سروسامان دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 آبان 1396

– فال روزانه در روز 13 آبان 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز به راحتی غرق در افکار و رویاهای خود می‌شوید، اما فقط یکی از آنها به دردتان می‌خورد! الان وقت این نیست که برنامه‌های سری خود را کش بدهید، اما شاید هم دلتان می‌خواهد همه بفهمند شما انسان خاصی هستید! گاهی اوقات لازم است که برنامه‌های خود را فاش کنید. ولی در وقت‌های دیگر این کار کافی نیست و شما باید دنبال راهی باشید که استراتژی خود را اجرا کنید.