فال روز سه شنبه 4 اردیبهشت ۹۷

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛   این احساس شما از آنجا ناشی می شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید در رابطه  با آن باید چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می تواند شما را به هدف تان رهنمون کند. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز کارهای بی معنی شما برای خودتان هم مایه تعجب شده است، برای اینکه دیگران به شما اعتماد دارند و می‌خواهند بهتان تکیه کنند. به جای تفسیر کردن موقعیت‌های جدید بر اساس اولویت‌های خود، شما به اندازه کافی عاقل هستید که نگرش‌ها و ایده‌های خود را از واقعیت جدا کنید. اما دلیل این کارتان فقط این است که شما ظاهر را می‌بینید و بر اساس آن عمل می‌کنید و همین موضوع بهتان اجازه نمی‌دهد که برنامه‌های افراد دیگر را هم در نظر بگیرید.

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1397 برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز سعی می‌کنید که شکست‌های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی‌تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. آیا می‌خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1397 برای متولدین تیر ماه

شما امروز نمی‌توانید بی‌حوصلگی و دمدمی مزاجی خود را تحمل کنید؛ امروز وقتی ماه در برج سرشار از عشق اسد قرار می‌گیرد، کاملاً غیرممکن است که به غیر شاد بودن و تفریح کردن کار دیگری هم انجام داد. اما اگر هنوز کارهای انجام نشده‌ای دارید درست نیست که همه وقت و انرژی‌تان را صرف تفریح و بازی کنید.

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1397 برای متولدین مرداد ماه

 اگر امروز یک اتفاق محدودیت‌هایتان را به یادتان آورد، تسلیم نشده و به خودتان شک نکنید. در هر صورت ترس‌های قدیمی شما لزوما هیچ ارتباطی با موقعیت اخیرتان ندارند. ولی عصبانیت و نگرانی خود را پنهان نکنید، وگرنه شدت آن بیشتر می‌شود. یکی از دوستان صمیمی‌ و یا یکی از همکاران را پیدا کرده و بدون اینکه ازش خجالت بکشید با او دردل کرده و از نگرانی‌هایتان حرف بزنید. این صحبت‌ها باعث می‌شود نگرش‌های منفی‌تان قبل از اینکه در آینده برایتان دردساز شوند، از بین بروند.

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز سعی می‌کنید که خیلی ایده آلیست باشید، اما واقع بین بودن برای شما کار سختی است. ارتباط برقرار کردن نیز کمی برایتان سخت شده است، چرا که افکارتان هنوز برای خودتان تعریف نشده است. اگرچه این مانع رویاپردازی شما نمی‌شود، اما باعث می‌شود نتوانید دیگران را در افکارتان سهیم کنید. پس حالا در حالیکه تجربیات‌تان را برای خود نگه می‌دارید کمتر حرف بزنید. بیشتر به جایی که رویاهاتان شما را با خودشان می‌بردند توجه کنید.

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1397 برای متولدین مهر ماه

وظایف سنگین مربوط به آینده روی دوش شما سنگینی می‌کند و شما نمی‌دانید راهی که تازه برگزیده‌اید شما را به کجا می‌کشاند. شما نمی‌دانید که در مرحله بعدی چه قدمی‌‌ باید بردارید و هرچقدر بیشتر تلاش می‌کنید ناامیدی‌تان افزون می‌شود. به جای اینکه به دوردست‌ها نگاه کنید، بهتر است توجه خود را بر روی اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده متمرکز کنید.

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1397 برای متولدین آبان ماه

وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید که به چه چیزی فکر می‌کنید. اگر به خودتان اجازه بدهید که از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1397 برای متولدین آذر ماه

به نظر می‌رسد اگر امروز در میان کار تکراری و روتین خود یک استراحت کوچک داشته باشید برای تقویت روحیه تان خوب باشد. حتی اگر کارها را سر هم بندی کرده باشید و اوقات بسیار خوبی داشته باشید، ممکن است قادر نباشید آنقدر که همیشه آرزویش را داشتید آسان گیر و بی قید باشید. شادابی روحی اخیر شما آنقدر نیست که کارهای جدی و سختی را که در پیش رو دارید از یاد ببرید. آگاه ماندن از تفاوت بین لحظه حال و آینده می‌تواند اعصاب شما را آرام کرده و شما را قادر سازد که از لحظه حال خود لذت ببرید.

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1397 برای متولدین دی ماه

 ماه در دومین خانه تان یعنی خانه مسائل مالی برایتان استرس به همراه دارد، امروز اگر مجبور شوید مشکلات مالی تان را رفع کنید به اندازه قبل به خودتان اطمینان نخواهید داشت. اجازه ندهید این عدم اطمینان باعث ایجاد ترس در وجودتان شود. اگر توانستید فقط یک قدم بردارید، این اتفاق بدی نیست. دست برداشتن از مقاومت و پافشاری بدین معنی نیست که ناراحتی تان را انکار کنید، بلکه باید با ایجاد کردن نگرشهای مثبت در خود با آنها روبرو بشوید.

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1397 برای متولدین بهمن ماه

 طلبیدن صداهای خوشایند ایده خوبی به نظر می‌رسد،‌ اما اگر بخواهید مسیرتان را نادرست انتخاب کنید و پیش بروید خود را در میان اشتباهات خنده داری غرق می‌کنید. راحت است که فرض کنید که هر چیزی به خودی خود درست می‌شود، اما این تصور امکان پذیر نمی‌شود مگر اینکه شما کارتان را بدرستی به انجام برسانید. درباره کاری که قولش را داده بودید تجدیدنظر کنید و درباره کاری که در بخش شما احتیاج چندانی به تلاش ندارد مذاکره کنید.

– فال روزانه در روز 4 اردیبهشت 1397 برای متولدین اسفند ماه

 هم اکنون اتفاقات بسیار مهمی در زندگی شما در حال وقوع است که اگر به آنها خیلی جدی توجه نکنید، فرصتهایتان را از دست خواهید داد. با وجود این اگر بتوانید گاهی اوقات از موضوعات بسیار بی‌اهمیت لذت ببرید، شما در دراز مدت بیشتر می‌توانید سازنده باشید. کلید خوشبختی شما در متعادل بودن است.