فال روز سه شنبه 13 آذر97

– فال روزانه در روز 13 آذر 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز اتفاقات مهمی در زندگی تان رخ می دهد به طوری که مسیرتان را از این رو به آن رو خواهد کرد.  آن را به فال نیک بگیرید و تا انتهای سال از تاثیرات آن در جوانب مختلف زندگی تان استفاده کنید و لذت ببرید.

شما در زندگی تلاش های زیادی کرده اید اما هنوز به آنچه لایق اش هستید نرسیدید. نگران نباشید و به تلاش تان ادامه دهید زیرا به زودی نتیجه آن را خواهید دید.  شما روابط اجتماعی خوبی دارید اما از آن استفاده نمی کنید. اگر ارتباط تان را با دیگران گسترش دهید می بینید که چه فرصت هایی، هم در زمینه کاری و هم عاطفی، پیش رویتان قرار خواهد گرفت. امروز کمی بیشتر به سلامتیتان اهمیت دهید و بیشتر استراحت کنید.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز سرزنده و پرانرژی، قابل اعتماد، کارآمد و خویشتن دار هستید. با شخصیت جذاب و منحصر به فردی که دارید دیگران را به راحتی به خود جذب کرده و با آنها ارتباط برقرار می کنید. از لحاظ سلامتی خوشبختانه با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود و تنها با برخی بیماری های جزئی مثل سردرد و دندان درد مواجه خواهید شد که زودگذر هستند. با این حال باید توجه داشته باشید که نسبت به رژیم غذایی و تناسب اندام خود بی تفاوت نباشید. وضعیت اقتصادی شما رو به پیشرفت خواهد بود و آنقدری پول جمع خواهید کرد که بتوانید وضعیت خود را به ثبات رسانده و به آینده ای همراه با موفقیت امیدوار باشید، فقط کافیست کمی از ولخرجی هایتان بکاهید. هر همکاری و مشارکت جدیدی که آغاز کنید و به هر عرصه ی کاری جدید که وارد شوید برای شما با موفقیت همراه خواهد بود. با این همه امروز باید زمان و انرژی کافی برای بالا بردن سطح توانایی های حرفه ای خود و یادگیری استفاده از تکنولوژی مدرن در نظر بگیرید.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1397 برای متولدین خرداد ماه

امروز این توانایی و جسارت را دارید تا با شهامت تمام در برابر هر موقعیت ناخوشایندی بایستید و یا خودتان را با شرایط نامطلوب هماهنگ کرده و یا به آنها غلبه کنید. برای اینکه جذابیت شخصیت خود را از این که هست بیشتر کنید، باید دست از لجبازی های گاه و بیگاه خود بردارید. مشکلات حقوقی شما به راحتی حل نخواهند شد، پس به جای اینکه به خودتان و اطرافیانتان استرس وارد کنید بهتر است سعی داشته باشید که خونسردیتان را حفظ کنید و صبر و حوصله به خرج دهید. خوشبختانه پیشرفت هایی که در زمینه ی مسائل مالی، سبک زندگی و باورهای معنویتان خواهید داشت این ناکامی ها را جبران خواهند کرد.

امروز شاید از لحاظ سلامتی با مشکلاتی جزئی روبرو باشید، اما هیچ یک آنقدر جدی نیستند که مایه ی نگرانی شما شوند.

امسال هدایا و جوایز نقدی زیادی را دریافت خواهید کرد که شاید به بهتر شدن وضع مالی شما کمک کنند، البته نباید انتظار داشته باشید که یک شبه راه صد ساله را طی کنید. پیشنهادهای کاری جدید و هیجان انگیزی به شما خواهند شد که می توانند به بهتر شدن وضعیت اقتصادیتان نیز کمک کنند. فقط در تصمیم گیری در این مورد عجله نکنید.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1397 برای متولدین تیر ماه

شما امروز آماده به همکاری با دیگران هستید.  به ادبیات و بحث های ادبی و فلسفی علاقه ی زیادی دارید. با ذهن فوق العاده ای که دارید می توانید چیزهای بسیار زیادی را به خاطر بسپارید. با این همه برای آنکه شخصیت بهتری داشته باشید باید روی بی دقتی و رفتارهای دمدمی مزاجانه ی خود تسلط بیشتری پیدا کنید.

امروز خودتان از لحاظ سلامتی با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما ممکن است وضعیت سلامتی بستگانتان نگرانی هایی را برای شما به وجود بیاورد.

امروز منابع جدید را برای افزایش درآمد خود پیدا خواهید کرد، با این حال به همان نسبت هزینه هایتان نیز بیشتر خواهد شد و با ولخرجی هایی که می کنید شانسی برای پس انداز بیشتر نخواهید داشت.

امروز برای تعطیلات آخر هفته و بودن در کنار ددستانتان برنامه ریزی کنید که برای تمدد اعصاب فوق العاده است.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز تبدیل به فردی اجتماعی و خلاق شده اید که همه کارهایش را بر اساس برنامه پیش می برد. باورهای مذهبی و فلسفی شما برایتان از اهمیت بسیار زیادی برخودار هستند. شما باید سعی کنید از حسادت، لجبازی و خودخواهی هایی که گاهی به سراغتان می آیند رهایی پیدا کنید تا شخصیتتان از این که هست بهتر شود.

امروز وضعیت سلامتی شما با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهد بود.

ولی پیشگیری شرط عقل است، پس بهتر که امروز را به خود اختصاص دهید و استراحت کنید و فردا مجدد با تمام قوا به کار برگردید.

همینطور می توانید به سراغ دوستان قدیمیتان بروید و حال دلتان را در کنار انها بهبود ببخشید.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما ویژگی های مثبت بسیاری دارید از جمله اعتماد به نفس و مثبت اندیشی، استقلال و بلندپروازی در زندگی، تحت هر شرایطی هم وقار و متانت خود را حفظ می کنید. شما شخصی مذهبی هستید و همیشه به الطاف الهی اعتماد دارید. وضعیت سلامتیتان رو بهبود است و بیماری های کوچک گذشته حل خواهند شد. امروز با عملی کردن نقشه ها و برنامه های جدیدی که دارید در کسب و کارتان به موفقیت های جدیدی دست پیدا خواهید کرد و درآمدتان به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. سرمایه گذاری هایی که امروز انجام می دهید نتایج خوبی را برایتان به همراه خواهند داشت و باعث بهتر شدن وضع مالی شما خواهند شد.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1397 برای متولدین مهر ماه

امروز از این که مسئولیتی را به عهده گرفته و کارتان را با صداقت و عزم و اراده ی تمام انجام دهید لذت می برید. شما شخصی بسیار منطقی با عقاید محکم مذهبی هستید که گاهی رفتارهای ریاست طلبانه و از روی خودخواهی و لجبازی از خود نشان می دهد، اما اگر می خواهید زندگی همراه با شادمانی و دوستانی که در کنارتان خوشحال هستند داشته باشید باید این صفات منفی خود را کنار بگذارید.

امروز اگر افکارتان مثبت باشند وضعیت سلامتیتان نیز خوب خواهد بود، اما افکار منفی چیزی جز تأثیرات منفی روی وضع سلامتی شما به همراه نخواهند داشت.

امروز با  رویکرد واقع بینانه و عملکرد فوق العاده ای که دارید در زمینه ی حرفه ای  موفق خواهید بود و تا پیش از پایان سال به تمام اهدافی که برای خود در نظر گرفته اید دست خواهید یافت.

امروز نباید اجازه بدهید که مشکلات شخصی شما روی رابطه عاطفیتان اثر منفی بگذارند.

اگر متأهل هستید فراموش نکنید که حتما به اندازه کافی برای همسر خود وقت بگذاربد.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1397 برای متولدین آبان ماه

امروز با اعتماد به نفس، بلندپرواز، مستقل و دارای نگرشی مثبت در کارهایتان هستید. شما به طور ذاتی یک رهبر و مدیر هستید و همیشه چه در خانه و چه در محل کارتان به خاطر عملکرد خوبی که دارید مورد تأیید و تحسین قرار می گیرید.

امروز با تلاش های صادقانه ی خود بین زندگی شخص و حرفه ایتان تعادلی منطقی برقرار می کنید.

هیچ چیزی به اندازه ی شادی و خنده روی سلامتی شما تأثیر نخواهد گذاشت، پس تا می توانید بخندید و بخندانید.

اگر به فعالیت در بازار بورس علاقمند هستید این موضوع را با یک شخص متخصص در میان بگذارید و در صورت لزوم دوره های آموزشی لازم را هم ببینید تا بتوانید بهترین سرمایه گذاری های ممکن را انجام دهید. فقط باید مواظب باشید که گیر دلالان نیفتید.

اگر مجرد هستید امروز مسائل عشقی بی نطیری در مسیرتان قرار خواهند گرفت.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1397 برای متولدین آذر ماه

امروز نسبت به تمیزی و نظافت وسواسخاصی دارد. شما همیشه به کسانی که به کمک نیاز داشته باشند با کمال رضایت کمک می کنید و از مصاحبت با افراد باهوش و باسواد لذت می برید. امروز داشتن تمرکز کافی در کارهایتان به شما کمک خواهد کرد تا پله های ترقی را با موفقیت طی کنید.

سلامت جسمانی شما در گرو سلامت روانتان خواهد بود و به همین دلیل باید سعی کنید جنبه ی مثبت هر چیزی را در نظر بگیرید. ورزش هایی مثل یوگا و ایروبیک در حفظ همزمان سلامت جسم و روانتان به شما کمک خواهند کرد.

امروز با تغییر دادن سیاست هایی که در کسب و کار خود مورد استفاده قرار می دهید فرصت های جدیدی را برای خود به وجود خواهید آورد.

استفاده از توصیه هایی که دوستانتان، به ویژه آنهایی که تجربه و مهارت زیادی دارند، به شما کمک خواهد کرد روی تجارت های سودمندی سرمایه گذاری کنید، با این حال هیچ کاری را نباید بدون دقت و احتیاط کافی آغاز کنید.

امروز در روابط عاطفیتان باید دقت بیشتری داشته باشید و به احساسات طرف مقابلتان توجه بیشتری نشان دهید.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1397 برای متولدین دی ماه

امروز خیلی خوب می دانید که چطور باید صحبت کنید و مهارت بالایی در برقراری ارتباط با دیگران دارید. رفتار همراه با مهربانی شما و کمک کردنتان به دیگران باعث می شود که خیلی راحت جایتان را در دل آنها باز کنید و محبوب قلب ها باشید.

شما خیلی خوب می توانید انرژی های مثبت و منفی که از اطرافیانتان دریافت می کنید را تجزیه و تحلیل کنید و همین شما را در انتخاب نحوه ی صحیح برخورد با آنها راهنمایی می کند.

امروز برای رفتن به یک سفر خارجی، خواه به قصد تفریح و خواه برای کار و تجارت، برنامه ریزی کنید. سعی کنید پیاده روی را به بخشی از برنامه روزانه خود تبدیل کنید. این کار هم به تناسب اندام شما کمک می کند و هم جلوی ابتلای شما به انواع بیماری ها را خواهد گرفت.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما عاشق سادگی و اصالت و همیشه آماده خدمت به دیگران هستید. شما شخصی جاه طلب هستید که در هر کاری که به عهده بگیرد پله های موفقیت را با سرعت هر چه سریعتر پشت سر می گذارد و تا زمانی که به هدف نهایی خود نرسیده است دست از تلاش بر نمی دارد.

شما به طور ذاتی بسیار رک و صریح هستید و در حل مشکلات دیگران توانایی زیادی دارید و از آوردن خنده به لب های دیگران لذت می برید. امروز اگر می خواهید از لحاظ سلامتی به مشکلی برنخورید باید از وارد کردن فشار کاری بیش از حد به خودتان خودداری کنید.

اگر می خواهید که از کارهایتان عقب نمانید باید به اندازه کافی استراحت داشته باشید تا سالم بمانید.

امروز بازدهی سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید فوق العاده خواهد بود. بهتر است سرمایه گذاری هایتان را در زمینه ای انجام دهید که سود آن را به طور منظم دریافت کنید و بتوانید روی آن برای بخشی از خرج های ماهیانه ی خود حساب باز کنید.

– فال روزانه در روز 13 آذر 1397 برای متولدین اسفند ماه

همیشه شخصیت شما به گونه ای است که به جای این که دیگران شما را خوشحال کنند، ترجیح می دهید شما دیگران را شاد کنید اما بهتر است که از امروز به بعد به خودتان اهمیت بیشتری دهید. اگر خودتان را در اولویت زندگی تان قرار دهید، پیشرفت قابل ملاحظه ای را دریافت خواهید کرد.

با انرژی هر چه بیشتر به سمت آینده حرکت کنید. اگر گذشته ای آزارتان می داده، به زودی تمام تاثیرات منفی آن از زندگی تان زدوده خواهد شد و جای آن را اتفاقات بهتری خواهد گرفت.

امروز داشتن یک برنامه ریزی دقیق کلید موفقیت شما است.

امروز دریچه های تازه ای در رابطه عاطفی تان باز می شود که لبخند را برای همیشه بر لبان شما خواهد کاشت.