فال روز دوشنبه 22 آبان 1396

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 22 آبان 1396

– فال روزانه در روز 22 آبان 1396 برای متولدین فروردین ماه

فقط صرف داشتن مسئولیت‌های کاری دلیل نمی‌شود از لذت بردن چشم پوشی کنید. درحقیقت زمانی را برای تفریحی منظم و برنامه‌ریزی شده اختصاص دادن- مثل زنگ تفریح بچه ها در مدرسه- لازمه فعال تر و سازنده تر شدن شماست. اما اگر این تفریح را دوست داشتید زیاده روی نکنید. برای خود برنامه‌ای تهیه کرده و طبق آن پیش بروید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 22 آبان 1396

– فال روزانه در روز 22 آبان 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما احساس می‌کنید که در محل کار باید بر مقاومت افراد دیگر چیره شوید. شما آماده هستید که برای عضو شدن در تیم هر کاری را انجام دهید، اما ظاهرا یک نفر بدون هیچ دلیل واضحی با شما مخالفت می‌کند. به جای تلاش برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی، سعی کنید فقط کمی‌تغییر جهت بدهید. اگر فرد مذبور کناره گیری شما را ببیند، خودش فضایی را برای صحبت کردن با شما فراهم می‌کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 22 آبان 1396

– فال روزانه در روز 22 آبان 1396 برای متولدین خرداد ماه

 امروز به شما پیشنهاد می‌شود که آنچه را احساس می‌کنید دقیقاً شرح دهید، برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص‌تری می‌شوید، سخنان شما نیات اصلی شما را تحریف و پیچیده می‌کنند. اما وقتی که شما زیاد تلاش می‌کنید و در مورد ایده‌های بزرگ و مفاهیم گسترده صحبت می‌کنید، سپس همه چیز مثل یک شعر روان می‌شود. اگرچه در بعضی از روزها باید روی جزئیات تمرکز کنید، ولی امروز یکی از آن روزها نیست.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 22 آبان 1396

– فال روزانه در روز 22 آبان 1396 برای متولدین تیر ماه

 آرامش باعث می‌شود که شرایط سخت امروز را برای خودتان هموار کنید. این به این معنی نیست که نمی‌توانید حاضر جواب باشید  بلکه دیگر نمی‌خواهید احساسات خود را پنهان کنید. شاید سر و کار داشتن با یک مسئله مهم به جالبی دادن یک جواب زیرکانه نباشد اما نگران نباشید، دوستان و خانواده ی شما از اینکه حاضر جوابی نکردید شما را تحسین می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 22 آبان 1396

– فال روزانه در روز 22 آبان 1396 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز خیلی دلتان می‌خواهد پیشرفت کنید، اما همیشه سخت گرفتن به خود بهترین استراتژی نیست. به جای اینکه با عجله به سراغ کار و فعالیت بعدی خود بروید، زمانی را صرف کرده و کارهایی که قبلاً انجام داده‌اید را بررسی کنید. حتی اگر در شروع کار حوصله تان هم سر برود، ولی باید بدانید که امروز با کندتر کردن سرعت خود چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 22 آبان 1396

– فال روزانه در روز 22 آبان 1396 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است شما امروز بی‌جهت عصبانی بشوید؛ برای اینکه ماه در برج سرطان لحظه‌هایی که شما حس خوبی نداشتید را به یاد شما می‌آورد. اما اگر سعی نکنید جلوی این احساسات را بگیرید و یا انکارشان کنید، آنها می‌توانند تبدیل به نقاط قوت شما بشوند. به جای اینکه مانع بروز دریافت‌های حساس خود شوید، با تمرکز کردن بر اهداف بلند مدت خود از آنها برای پیشرفت و ترقی خود استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 22 آبان 1396

– فال روزانه در روز 22 آبان 1396 برای متولدین مهر ماه

 توجه کردن به اینکه امروز در محل کارتان چه چیزی باعث بروز مشکل می‌شود شاید آسان‌ترین قسمت قضیه برای شما باشد و سخت تر این است که اجازه دهید دیگران هم متوجه ماجرا شوند. مشکل شما این است که واقیعت را آن طور که خود می‌بینید بیان می‌کنید، و در مقابل دیگران هم از عقاید تان دفاع می‌کنید. اگر تصمیم دارید که خود را استوار نگه دارید، از گرفتاری‌های که در یک آن شما را غرق خود می‌کنند، دوری کنید. روی یک تصویر بزرگ و فیلسوفانه و چشم انداز آن تمرکز کنید، اما مواظب باشید که از حقایق غافل نشوید!

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 22 آبان 1396

– فال روزانه در روز 22 آبان 1396 برای متولدین آبان ماه

 شما می‌دانید که بعضی اوقات مثل یک گاو نر سر سخت و لجوج می‌شوید. امروز،‌ با وجود بهرام جنگجو که بوسیله پلوتون سلطه جو فعال شده، ممکن است بخواهید که برای حفظ موقعیت کنونی خود بجنگید. با این حال مواظب باشید،‌ به خاطر چیزی که به سختی در مورد آن اعتقاد دارید و این درحالیست که واقعیت را نمی‌دانید و حتی اگر به روشی و واضحی آن را بشنوید رأی خود را تغییر نمی‌دهید. به یاد داشته باشید، تمایل داشتن برای کسب اطلاعات جدید نه فقط نشانه ای از باهوشی و زیرکی است، بلکه می‌تواند شانس شما را برای رسیدن به موفقیت افزایش دهد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 22 آبان 1396

– فال روزانه در روز 22 آبان 1396 برای متولدین آذر ماه

شما اکنون درمرتبه و مقامی‌هستید که هر شخصی در آرزوی این مقام به سر می‌برد، اما شما از این مرحله راضی نمی‌باشید و به نوعی کارهایی که انجام می‌دهید شما را راضی نمی‌کند به همین دلیل به دنبال راه حل‌های جدیدی هستید. بیش از حد به خود مغرور نشوید زیرا ممکن است در اثر غرور زیاد همین جایگاهی را که در حال حاضر دارید را نیز از دست بدهید. به روزهایی فکر کنید که در آرزوی چنین جایگاهی بودید و چه مشقاتی را متحمل شدید تا  اکنون بدین حا رسیدید با این افکار غرور را از خود دور کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 22 آبان 1396

– فال روزانه در روز 22 آبان 1396 برای متولدین دی ماه

امروز شما با حس استقلال طلبی و آزادی خود منبع الگوی دوستانتان شده‌اید، این حالت وقتی که شما تمام تصمیمات خود را با ایده‌های عالی و حقایق فیلسوفانه هدایت می‌کنید، اتفاق می‌افتد. ولی آنطوری که دیگران فکر می‌کنند شما نمی‌توانید بین عقل و احساس خود تعادل ایجاد کنید. از درمیان گذاشتن مشکلات خود با دوستانتان هراس نداشته باشید، اگر این کار بکنید در نظر آنها مهربان تر و دوست داشتنی تر از قبل به نظر می‌رسید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 22 آبان 1396

– فال روزانه در روز 22 آبان 1396 برای متولدین بهمن ماه

این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می‌دانستید را نقض می‌کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می‌کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید به سختی شما را درگیر می‌کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می‌شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 22 آبان 1396

– فال روزانه در روز 22 آبان 1396 برای متولدین اسفند ماه

به جای انکه صبر کنید و ببینید که وقایع امروز شما را به کجا می‌برد زمانیکه بیدار شدید اول برنامه ریزی کنید. شما باید قادر باشید که بین وظایف تان تعادل برقرار کرده و آنها را برای مدت زمان کمی‌که در اختیار دارید اولویت بندی کنید. اگر نتوانید زمان تان را بدرستی مدیریت کنید ممکن است فرصت‌ها و امکاناتی که اکنون در اختیار شماست از بین بروند. خوشبختانه شما می‌توانید بوسیله متعهد بودن به برنامه ریزی که اول صبح کرده اید از این احساسات ناخوشایند جلوگیری کنید.