فال روز دوشنبه 2 مهرماه 97

– فال روزانه در روز 2 مهر 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز در عین حال که نقش یک انسان اجتماعی را بازی می‌کنید، خیلی اهمیت دارد پاهایتان را روی زمین ثابت نگه دارید! شما امروز افسون زیبایی‌ها و جذابیت‌ها شده‌اید، اما نمی توانید از زیر بار مسئولیت‌های واجب و ضروری که روی دوشتان سنگینی می‌کند فرار کنید. زمانی را به فعالیت‌های جدی تر اختصاص دادن کار خوبی است، اما نباید زیاد به خودتان سخت بگیرید. برای اینکه زندگی آنقدرها هم که شما فکر می‌کنید سخت نیست.

– فال روزانه در روز 2 مهر 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

معمولاً شما نمی‌توانید بدون اینکه عقاید خود را از دست بدهید احساسات خود را ابراز کنید و این موضوع کمی‌عجیب است، اما با این وجود شما باز هم می‌توانید هر دو روی سکه را ببینید! وقتی که شما مجبور نیستید تسلیم منطق و قانون شوید، شور و هیجانات عاطفی جذاب می‌شوند. به جای سازگاری و توافق کردن الان بهتر است که بر رویاهای خود پافشاری کرده و با کسی که بهش اطمینان دارید در موردشان صحبت کنید.

– فال روزانه در روز 2 مهر 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز در محل کارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است که برای به سود رسیدن بیشتر از یک مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیداً شما تصمیمی گرفته‌اید، اطلاعات جدید شما را تشویق می‌کند که آرام حرکت کرده و دوباره انتخابتان را بررسی کنید. برای رسیدن به یک هدف خاص زیاد عجله نکنید؛ شما بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید زمان دارید.

– فال روزانه در روز 2 مهر 1397 برای متولدین تیر ماه

شما در این روزهای اخیر با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهید شد. اما خوشبختانه امیدی که شما به آینده دارید مانند یک پشتیبان از شما حمایت می‌کند تا بتوانید به اهدافی که در نظر داشته اید و کمی به تعویق افتاده اند برسید. زندگی شما در حال تغییر می‌باشد و تنها شخصی که راه‌های تغییر را باید بپیماید شما هستید پس بهتر است راه درست را با مشورت دیگران انتخاب کنید.

– فال روزانه در روز 2 مهر 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است نتیجه بررسی‌هایی که اخیرا در موردی انجام داده اید را دریافت کنید، و می‌فهمید که موفقیت شما در این مورد اخیر خیلی بیشتر از موارد قبلی است که تا به حال با آن مواجه بودید. رسیدگی و بررسی واقعی اکنون این گونه است که چگونه از این اوضاع به نفع خود استفاده کنید، و زمانیکه فرصت آن پیش می‌آید آن را از دست ندهید. این مدت زیاد طولانی نیست، پس از تمام این لحظات استفاده کنید تا موقعی که دیگران به شایستگی شما اعتراف می‌کنند.

– فال روزانه در روز 2 مهر 1397 برای متولدین شهریور ماه

پوسته محافظ شما شکسته است و ممکن است آن جور که دوست دارید احساس آرامش و امنیت نکنید. پروازهای مسافرتی ممکن است بدلیل بعضی مشکلات پیش بینی نشده تغییر کند. شاید امروز چیزی یاد بگیرید که برای همیشه روشی که خودتان را در دنیا می‌دیدید تغییر دهد. مهم نیست امروز چه اتفاقی می‌افتد؛ شما خواستار این هستید که مسیر خود را که تغییر یافته عاقلانه درک کنید. به خودتان اجازه دهید مسیرهای جدیدی که سر راه شما بوجود می‌آیند را تجربه کنید.

– فال روزانه در روز 2 مهر 1397 برای متولدین مهر ماه

 حالا که ماه پرستار و نگهبان برج سرطان در دهمین خانه تان یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی قرار گرفته است انگار که از شما خواسته اند از افراد دیگر محافظت کنید! اگر امروز از عهده کارهایی که ازتان خواسته شده است برنیایید، مطمئنا مسئولیت پذیری‌تان زیر سئوال می‌رود. اگر شما واقعا اعتقاد دارید که می‌توانید این کارها را انجام دهید، فقط باید روش جالب و جذابی برای نشان دادن استعدادهای خود پیدا کنید.

– فال روزانه در روز 2 مهر 1397 برای متولدین آبان ماه

شما به دنبال یک راه کار جدید برای تغییر زندگی تان هستید. این مطلب که شما می‌خواهید استراتژی زندگی تان را عوض کنید فوق العاده نطر مثبتی است اما بهتر است کمی با برنامه ریزی و دقت بیشتری پیش بروید تا در آینده از اینکه برنامه و روش زندگی تان را عوض کرده‌اید ناراحت نباشید. در راه تغییر اصلا ترس را به خود راه ندهید فقط اول با فکر و برنامه زمان بندی شده به پیش بروید تا طعم شیرین موفقیت را تجربه کنید.

– فال روزانه در روز 2 مهر 1397 برای متولدین آذر ماه

اگرچه شاید شما امروز دوست داشته باشید که به تفریح کردن بپردازید، اما لازم است که زمانی را برای ایستادگی کردن در برابر کسی که به شما نزدیک است اختصاص دهید. عاقلانه است که به جای اینکه به او فرصت بدهید تا در خفا کارهایش را انجام دهد با او در مورد کارهایش صحبت کنید. زمانیکه شما آنها را آشکار می‌کنید باعث می‌شوید که تاحدودی نگرشهای منفی‌اش را از دست بدهد.

– فال روزانه در روز 2 مهر 1397 برای متولدین دی ماه

با وجود اینکه امروز شما کاملا احساساتی هستید اما مهارت های خاصی دارید که در جهت خدمات آنها را  بکار گیرید. منظور ما آغاز کردن اهداف شغلی و فردی تان نیست. به جای اینکه به آینده ای دور و نامعلوم فکر کنید زندگی تان را بکنید. همین الان شروع کنید! ریسک پذیر باشید و کاری را انجام دهید تا لحظه حال را معنی ببخشد. این بهترین فرصتی است که می‌توانید خود را از شرایط کنونی خلاص کنید.

– فال روزانه در روز 2 مهر 1397 برای متولدین بهمن ماه

 نقش هدایت کننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می‌تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می‌دانید که چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممکن است آنها با نظرت شما مخالفت کنند. در حالیکه سعی می‌کنید هرکسی را متقاعد کنید که شما درست می‌گویید، استفاده کردن از منطق اصلاً کارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همکارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را کشف کنند.

– فال روزانه در روز 2 مهر 1397 برای متولدین اسفند ماه

 شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری‌هایتان شکست خورده‌اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.