فال روز جمعه 7 اردیبهشت 97

– فال روزانه در روز 7 اردیبهشت 1397 برای متولدین فروردین ماه

روابط متقابل شما با یکی از اطرافیانتان تا موقعی که تبدیل به یک مشکل واقعی شود می‌تواند در طول روز ادامه پیدا کند. اگرچه شما سعی می‌کنید از این مشکلات دوری کنید، ولی وسوسه می‌شوید که دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین کار این است که از هر مجادله‌ای پرهیز کنید.

– فال روزانه در روز 7 اردیبهشت 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز گفتگو با دیگران شما را به جاهایی می‌کشاند که خودتان اصلاً انتظارش را ندارید، ولی باید دوست داشته باشید که پایتان را از مرزهای خود فراتر بگذارید. از نظر تئوری این کار باید برایتان آسان باشد، چراکه شما همیشه از ایده‌های جدید استقبال می‌کنید، ولی حالا وقتی که می‌بینید با موقعیت جدید خود آشنایی ندارید احساس ترس می‌کنید. شما باید خودتان را به این جریان بسپارید، اگر بخواهید مقاومت کنید اوضاع بدترمی‌شود.

– فال روزانه در روز 7 اردیبهشت 1397 برای متولدین خرداد ماه

 اطیمنان حاصل کنید که هرکاری که انجام می‌دهید مدام در حال ترقی‌کردن باشد، برای اینکه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه‌افکنی می‌کند. قبول کردن مسئولیت هر چیزی که کاملاً بی‌عیب نیست، ممکن است خیلی سریع برنامه‌های شما را نقش بر آب کند، بنابر این قبل از اینکه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشکوکی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فکر کنید. به جای اینکه تحت حمایت یک فرد دیگر خطر کردن را بپذیرید، خط مشی معنوی‌ای برگزینید که در آن همه برنده باشند.

– فال روزانه در روز 7 اردیبهشت 1397 برای متولدین تیر ماه

 امروز فعالیت داشتن باعث تندرستی جسم و فکر شما خواهد بود. تنها فکر کردن به فعالیتهای بدنی کافی نیست؛ باید به تمرینات روحی نیز بپردازید. هنگامی که شما در روزهای آینده با مسائل استرس زا برخورد می‌کنید، احتمالاً اضطراب شما افزایش خواهد یافت، پس بهترین راه این است که قبل از رسیدن به نقطه بحرانی، سرگرمی پیدا کنید که انرژی مازاد شما را تخلیه کند.

– فال روزانه در روز 7 اردیبهشت 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما وقتی که دیگران با شما مثل قبل رفتار می کنند احساس می کنید که تحت فشار قرار گرفته اید، گویی که یه این دلیل یک چنین اتفاقی می افتد که آنها با بی رحمی نمی خواهند تغییری در چشم انداز خود بدهند. خیلی متکبر نشوید، شما هنوز هم از این مخمصه رها نشده اید. خوشبختانه شما زمان اضافی دارید که تا قبل از اینکه با تغییراتی که در آینده به وجود می آید روبرو شوید، بتوانید کارهای را که جدیداً شروع کرده اید را تکمیل کنید.

– فال روزانه در روز 7 اردیبهشت 1397 برای متولدین شهریور ماه

 امروز شما تعادل کامل بین ایده الهام بخشیدن به دیگران و توجه کردن به جزئیاتی که لازم است تا این کار درست انجام شود، را شناخته‌اید. اگرچه شما توانایی استفاده از استعدادهایتان برای انجام وظیفه را دارا هستید، ولی آرزوهایتان می‌تواند زندگی روزانه‌تان را با احتمال غیر واقعی بودن آنها به هم بریزد. از تصوراتی که در ذهنتان دارید در جهت پیش رفتن به سمت واقعیات زندگیتان استفاده کنید.

– فال روزانه در روز 7 اردیبهشت 1397 برای متولدین مهر ماه

 پروژه ای که روی آن کار می کنید خیلی خوب پیش می رود، ولی امروز شما جریانی از الهام دریافت می کنید که باعث می شود بینش و دیدگاه بهتری کسب کنید. شاید در ابتدا پیاده کردن آن ترسناک باشد، ولی ارزشش را دارد. از همه انرژی و اراده خود استفاده کنید. در آینده از کاری که امروز کردید بسیار خوشحال خواهید بود. از منطق خود استفاده کنید و راه حلی برای مشکلی بیابید که مدتی است شما را به خود مشغول کرده است. همه سرنخ های لازم را در اختیار دارید، فقط باید آنها را کنار هم بگذارید. نقش کارآگاه خصوصی را بازی کنید تا به جواب برسید. فرد خاصی را به نحو عجیبی تحسین می کنید، ولی صدایی در گوش شما می گوید که از احساساتتان به او چیزی نگویید. باید این گام مهم را بردارید. عجله کنید.

– فال روزانه در روز 7 اردیبهشت 1397 برای متولدین آبان ماه

نظر شما امروز عملی می‌شود. اما کار خود را به شیوه ی روزهای دیگر انجام ندهید. شاید بخواهید موثر تر از معمول باشید یا شاید اصلا ً کسل شده اید. انگیزه شما این است که  می‌توانید کاری متفاوت نسبت به دیروز یا فردا انجام دهید. شاید تنها چیزی که برای ایجاد نیرویی تازه در خود نیاز دارید این باشد که یک تکانی به زندگی‌تان بدهید.

– فال روزانه در روز 7 اردیبهشت 1397 برای متولدین آذر ماه

شما در این روزها سر درگم شده اید زیرا بسیاری از کارهایی را که قصد انجام شان را دارید مانده اند و به نوعی شما در بین این همه کار ناتمام گیر افتاده‌اید. متاسفانه باید بگوییم سختی‌هایی که در گذشته متحمل شده اید هنوز به پایان نرسیده اند و دوباره سختی‌های جدیدی بر سر راه شما به وجود خواهند آمد. بهتر است در برابر هیجانات خود ایستادگی کنید تا شما را به راه‌های نادرست منحرف نکنند.

– فال روزانه در روز 7 اردیبهشت 1397 برای متولدین دی ماه

 ظاهراً شما وارد بحثی شده‌اید که خیلی سهل و آسان است، اما این فقط ظاهر قضیه است و در پشت پرده اتفاقات دیگری می‌افتد. شما اطلاعات مورد لزومتان را کسب می‌کنید تا بتوانید با سرمایه یکی از دوستانتان در مورد موضوعی مالی تصمیم مهمی بگیرید. ولی سازمان دهی کردن افکارتان را چند روز به عقب بیندارزید؛ اگر سرعت خود را پایین بیاورید، دوباره می‌توانید به حس ششم خود اطمینان کنید.

– فال روزانه در روز 7 اردیبهشت 1397 برای متولدین بهمن ماه

 امروز شما چیزی می‌آموزید که برای تغییر ذهنتان در مورد یک سیاست مهم و یا مسائل مذهبی دلیل خوبی بهتان می‌دهد. حتی اگر مردد هم باشید، ولی برای انتخاب جدیدی که می‌تواند زندگی تان را در سالهای آینده تحت تاثیر قرار دهد آمادگی کامل دارید. فقط فراموش نکنید که این موضوع به پایان کارتان ربطی ندارد. هر موقع که شما اطلاعات جدید گرفتید، همان موقع باید نظر خود را عوض کنید.

– فال روزانه در روز 7 اردیبهشت 1397 برای متولدین اسفند ماه

رویاهایی که از دوران کودگی  در سر داشتید، این رویاهای نیز با رشد شما بزرگ شده اند، این رویاهای شما را بیش از پیش مشوش کرده اند و باعث شده اند که نتوانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید. شما به رویاهایتان زیاد اهمیت می‌دهید بهتر است از فکر  رویاها  بیرون بیایید و در واقعیت زندگی کنید. زیرا رویاها دوام چندانی ندارند، گاهی  مانند پوشالی تو خالی هستند و می‌توانند واقعیت زندگی شما را از بین ببرند. با وجود این رویاها و توهمات، شما در یک خواب غفلت به سر می‌برید اما به دلیل انعاطاف پذیری زیادی که دارید به راحتی می‌توانید به این رویاها خاتمه دهید.