فال روز جمعه 29 تیر 97

– فال روزانه در روز 29 تیر 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز دیگر مانعی وجود ندارد که باز هم شما را عقب نگاه دارد به خاطر اینکه ماه جدید فعال تماما مال شماست. اگر اخیرا در کاری شروع اشتباهی داشته اید الان بهترین زمان برای شروعی دوباره است. موفقیت تنها به کسانی اختصاص دارد که مقاوم و ثابت قدم هستند. بنابراین از این نترسید که با تصمیمات خوب در اجتماع حاضر شوید. پس سخت کار کنید تا رویاهای خود را به تحقق رسانید.

– فال روزانه در روز 29 تیر 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 وقتی که شما می‌توانید زمان دیگری را به رویا پردازی اختصاص دهید، اگر امروز این کار را بکنید برایتان نتیجه ثمره‌ای نخواهد داشت. در حقیقت تجزیه و تحلیل کردن خودتان می‌تواند شما را به بن بست بکشاند. به جای ریسک کردن بهتر است توجه‌تان را روی جهان اطراف خود متمرکز کنید. داشتن نگرشی منظم و قانونمند می‌تواند مهم ترین چیز برای حفظ کردن شغلتان باشد.

– فال روزانه در روز 29 تیر 1397 برای متولدین خرداد ماه

 اگر یکی از دوستان نزیک شما بخواهد بر خلاف حدودی که شما برای خود تعیین کرده‌اید خودش را بالا بکشاند و پیشرفت کند، شاید شما از نظر احساسی خودتان را کنار بکشید و یا شاید فقط به طور کامل از این شرایط فاصله بگیرید. شما با این نوع رابطه احساس راحتی می‌کنید و البته به تغییراتی که صمیمیت بیشتر در زندگی‌تان پدید می‌آورد اطمینان ندارید. اگرچه شما راحت‌تر هستید که مشاهدات خود را نادیده بگیرید، اما بهتر است در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید.

– فال روزانه در روز 29 تیر 1397 برای متولدین تیر ماه

این روزها شما سعی می‌کنید زندگی را به سخت ترین نحو ممکن- یعنی حول تعاریف و اصول و قواعد افراد دیگر اداره کنید. اما بعضی از اوقات هم خوب است که خارج از کلیشه‌های قراردادی عمل کنید، بیرون آمدن از اصول و قوانینی که خودتان برای خود وضع کرده‌اید می‌تواند باعث آرامش خاطرتان شود؛ البته این اتفاق زمانی می‌افتد که به ندای درونتان گوش فرا دهید و بعد دست به عمل بزنید.

– فال روزانه در روز 29 تیر 1397 برای متولدین مرداد ماه

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی‌شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته‌اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می‌توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

– فال روزانه در روز 29 تیر 1397 برای متولدین شهریور ماه

 شما وارد یک مرحله وقفه و سکون سازنده شده اید که حتی قادر نیستید پروژه تان را یک مرحله به جلو ببرید. اما اجازه ندهید ناامیدی روزتان را خراب کند. فقط برای مدتی کاری متفاوت انجام دهید. یک بار که به طور موثری توجه خود را به سمت موضوعات دیگر منحرف کنید، دوباره قدرت خلاقانه خود را باز خواهید یافت. وقتی که این اتفاق افتاد سعی کنید خودتان را برای این فوران انرژی آماده کنید.

– فال روزانه در روز 29 تیر 1397 برای متولدین مهر ماه

شما فرصت رشد کردن در امری را داری که شما را فراتر از محدودیتهای خود خواسته خودت دام می‌اندازد. وقتی که خورشید به سمت نشان‌های یکی از ماهها حرکت می‌کند، به طور طبیعی با نشانه ماه شما هماهنگ می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید مسافرتی حقیقی داشته باشید، حداقل در ذهنت به جاهایی که می‌خواهی سفر کن. به منظور بهتر ساختن زمان حال از عقاید جدید استقبال کنید، فلسفه‌های دیگر را یاد بگیرید و در مورد علوم متافزیک مطالعه کنید.

– فال روزانه در روز 29 تیر 1397 برای متولدین آبان ماه

 یک جست و جوی دراماتیک و عاطفی ممکن است همه چیز را در نظرتان پرشور و هیجان جلوه دهد،‌ یا اینکه می‌توانید در یک فعالیت فیزیکی سرسختانه شرکت کنید تا انرژی اضافی شما را بگیرد. اگر شما این راه را از دیگری انتخاب نکنید، فرصت خوبی است که این نتیجه منفی دهد. راه خوبی نیست اگربخواهید کنترل تان را از دست بدهید، که موجب این می‌شود که کسانی را که همیشه دوست داشتید با شما باشند، را از دست بدهید.

– فال روزانه در روز 29 تیر 1397 برای متولدین آذر ماه

شما برای هفته‌های متمادی روی صحنه بودید! ولی حالا زندگی شما کاملاً آماده ورود به مراحل بعدی است. شما پیش از این احساس می‌کردید انرژی تان در حال کمتر شدن است، اما هنوز هم مباحثی که مربوط به ابراز کردن احساسات می‌شود فوق العاده قدرتمند هستند. به جای اینکه در جستجوی راه‌های جدیدی برای نشان دادن خودتان و حرف زدن باشید، تجربیات به یادماندنی خود را مطرح کنید. دوباره بازگو کردن داستان‌هایی که مربوط به حوادث گذشته هستند بهتان کمک می‌کند تا احساسات‌تان را در مورد اتفاقات جدید بیان کنید.

– فال روزانه در روز 29 تیر 1397 برای متولدین دی ماه

تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن‌گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می‌دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.

– فال روزانه در روز 29 تیر 1397 برای متولدین بهمن ماه

حتی اگر در زندگی تان مشکلی به وجود آمده باشد، شما همیشه می‌توانید به مطالعات معنوی خود اتکا کنید. ولی متاسفانه شما انقدر در فلسفه و متافیزیک غرق شده‌اید که می‌کوشید شرایط سخت را به موقعیتی خیلی عالی تبدیل کنید. شاید این کار بعضی وقت‌ها خوب باشد، ولی اکنون بهتر است به جای سیر کردن در آسمان‌ها کمی واقع بین تر باشید.

– فال روزانه در روز 29 تیر 1397 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز زیر فشار بار سنگین مسئولیت‌هایتان خسته شده‌اید، اما نمی‌توانید از انجام دادنشان فرار کنید. خوشبختانه شما می‌توایند کمتر از قولی که داده بودید کار کنید و در عین حال خوب پیش بروید. شما هنوز هم باید کارهایی که به تاخیر انداخته‌اید را انجام دهید، اما حالا که درصدد تفریح کردن برآمده‌اید، این استراتژی بهتان فرصت لذت بردن از فعالیت‌های اجتماعی‌تان را می‌دهد.