فال روز جمعه 22 دی 96

– فال روزانه در روز 22 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

 اگر امروز یک اتفاق محدودیت‌هایتان را به یادتان آورد، تسلیم نشده و به خودتان شک نکنید. در هر صورت ترس‌های قدیمی شما لزوما هیچ ارتباطی با موقعیت اخیرتان ندارند. ولی عصبانیت و نگرانی خود را پنهان نکنید، وگرنه شدت آن بیشتر می‌شود. یکی از دوستان صمیمی‌ و یا یکی از همکاران را پیدا کرده و بدون اینکه ازش خجالت بکشید با او دردل کرده و از نگرانی‌هایتان حرف بزنید. این صحبت‌ها باعث می‌شود نگرش‌های منفی‌تان قبل از اینکه در آینده برایتان دردساز شوند، از بین بروند.فال روزانه

فال روزانه فال حافظ

– فال روزانه در روز 22 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 نقش هدایت کننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می‌تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می‌دانید که چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممکن است آنها با نظرت شما مخالفت کنند. در حالیکه سعی می‌کنید هرکسی را متقاعد کنید که شما درست می‌گویید، استفاده کردن از منطق اصلاً کارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همکارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را کشف کنند.

– فال روزانه در روز 22 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

 شما دیشب خواب آرامی نداشتید، چرا که به خاطر خواب‌ها و رویاهای روشن و واضح دیشب یکسره از این دنده به آن دنده شدید! اما حالا که صبح شده این رویاها کمرنگ‌تر شده‌اند. شما دوباره در موقعیت احساسی جدیدی قرارمی‌گیرید، پس قبل از اینکه درگیر کار جدید شوید، روی نتیجه کارهای قبلی خود تمرکز کنید.

– فال روزانه در روز 22 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

امروز جدا کردن رشته‌های متنوع واقعیت از یکدیگر تقریباً غیر ممکن است، برای اینکه آنها در بخش کاملاً پیچیده‌ای به هم گره خورده‌اند. شاید شما قادر باشید یک یا دو رشته اصلی را ببینید، اما همین که آنها را بکشید رشته‌های دیگر به همه پیچیده می‌شوند. به جای تجزیه و تحلیل کردن کارهایی که می‌خواهید بعداً انجام دهید، فقط از غریزه و حس ششم خود پیروی کنید. گوش کردن به صدای درونتان خیلی بیشتر از افکار منطقی بهتان کمک می‌کند.

– فال روزانه در روز 22 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

 زمان این فرا رسیده تا برروی موجهای خوشی که به زندگی شما جریان دارند سوار شوید. اگرچه شما می‌توانی بسیار پرشور و حرارت باشی، ولی به یاد داشته باش افرادی را که این احساساتتان را درک نمی‌کنند درهم نکوبی. البته شما قصد نداری که بیکار بنشینی برای اینکه مشتاقانه می‌خواهی آنچه را که در اختیار داری به جهان عرضه کنی. امروز بذرهایت را بکار تا بعداً بهترین‌ها را برداشت کنی.

– فال روزانه در روز 22 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز به خاطر اینکه بتوانید خودتان را برای فردا که ماه به نشانه تان باز می‌گردد آماده کنید، باید کارهای خیلی زیادی انجام دهید. اگرچه کار شما به راحتی روی غلطک می‌افتد، اما شاید در طول کار با موانع متعددی نیز روبرو شوید. با چیزهایی که جلوی راهتان را گرفته‌اند نجنگید؛ در عوض نگاه کنید و ببینید که نشانه‌ها بهتان چه می‌گویند! اگر شما از این نشانه‌ها درس بگیرید، بهتان اجازه داده می‌شود که به مرحله بعدی پا بگذارید!

– فال روزانه در روز 22 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

اکنون در حالیکه که ماه از دومین خانه شما رد می‌شود توجه کردن به مسائل مالی احساس خوبی در شما پدید می‌آورد. هنگامی که شما با صورت حسابهای اول ماه روبرو می‌شوید ممکن است که مجبور شوید از تفریحاتتان کم کنید، اما هر کاری درستی که اکنون انجام می‌دهید نتیجه‌اش را بعداً در آخر هفته خواهید دید. به خاطر چیزهایی که ندارید شکایت نکنید؛ درعوض به خاطر آن چیزهایی که دارید شکرگذار باشید.

– فال روزانه در روز 22 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

ممکن است امروز احساسات شما باعث شوند که کمی‌از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می‌توانید تشخیص دهید که باید چه کار بکنید و اصلا چه کاری درست است؟! اما به یکباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می‌توانید با آنچه که باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه‌ای بعد درمی‌یابید که کار کردن برایتان سخت شده و نمی‌توانید تا همه کارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینکه به نظر می‌رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری‌هایتان از قانون ” همه یا هیچ” استفاده کنید، اما شاید بهتر باشد که کمی‌بیندیشید و نقطه میانی را که برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ کنید.

– فال روزانه در روز 22 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

 وقتی که بهرام وارد هشتمین خانه شما که مربوط به روابط صمیمانه است می‌شود، باعث ناراحتی و زحمت شما می‌شود. برای اینکه شما طبیعتاً با دوستی‌هایی که تصادفی به وجود می‌آیند راحتتر برخورد می‌کنید. این سخن به معنی این نیست که شما با داشتن روابط احساسی مخالف هستید، بلکه بدین معنی است که شما آزادی عمل داشتن را خیلی دوست دارید و بنابراین می‌خواهید فکرتان آزاد باشد. فراموش نکنید که این آزادی اکنون می‌تواند به شما کمک کند که ارزش ارتباط داشتن با دیگران را متوجه شوید.

– فال روزانه در روز 22 دی 1396 برای متولدین دی ماه

امروز شما مملو از احساسات قوی هستید که حتی فکر می‌کنید خیلی پیش از این به موفقیت رسیده‌اید، اما یک چیز خاطرات مربوط به گذشته شما را دوباره زنده کرده است. اگر شما شرایط جدید خود را با گذشته خود پیوند دهید، برایتان مشکل درست می‌شود. شما فقط باید به واکنش‌ها و عکس العمل‌های خود در گذشته توجه کنید، برای اینکه اگر خواهان پیشرفت کردن هستید باید از آنها درس گرفته تا بتوانید فراتر از عادت‌های قدیمی خود رفتار کنید.

– فال روزانه در روز 22 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

امروز مسائل غیر قابل پیش بینی دیوانه تان می‌کنند!! چراکه شما می‌دانید موضوعی شگفت در شرف وقوع است ولی نمی‌دانید که آن چیست! بنابراین آماده شدن برای چنین رویدادی امری غیر ممکن است. بهترین استراتژی برای شما این است که در لحظه حال حضور داشته و آگاه و هوشیار باشید. درحال حاضر برای شما هیچ چیز مهم تر از توجه کردن به آنچه اتفاق می‌افتد نیست.

– فال روزانه در روز 22 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما در مورد برنامه‌های آخر هفته خود مطمئن نیستید. حتی اگر بدانید که چه می‌خواهید، باز هم می‌ترسید که برای رسیدن به همه آنها وقت کافی نداشته باشید- که البته درست هم فکر می‌کنید! به جای اینکه از مقدار آنها کم کنید می‌توانید بخشی از برنامه‌هایتان را به هفته‌های بعد موکول کنید. اگر حس می‌کنید وقت در حال تمام شدن است نگران نشوید، شما امکانات زیادی پیش روی خود دارید.