فال روز جمعه 19 آبان 96

– فال روزانه در روز 19 آبان 1396 برای متولدین فروردین ماه

  امروز رفتن به سر کار اصلاً برایتان جذابیت ندارد، به خصوص اگر مسئولیت‌هایتان انقدر زیاد باشد که نتوایند برای خودتان وقت خالی داشته باشید. حتی اگر به حدی عصبانی هستید که نمی‌توانید وظایفتان را انجام دهید، چاره‌ای ندارید جز اینکه خشم خود را فرو بنشانید. امکان دارد رئیستان شور و هیجان شما را سوءتعبیر کند و در نتیجه مسئولیت‌های بیشتری را بهتان بسپرد! پس شور و اشتیاق خود را نشان ندهید و توجه خود را روی نیازهای خودتان متمرکز کنید.فال روزانه

فال روزانه

– فال روزانه در روز 19 آبان 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز صبح شما به خوبی به تلاشهایتان افزوده اید، برای اینکه امروز بخت با شما یار است تا فعالیتهایتان را بیشتر کنید. برنامه شما شاید یک برنامه خوب باشد، اما احتمال دارد که بعد در طول روز با موانعی مواجه شوید. اگر شما نتوانسته اید انتظاراتتان را برآورده کنید به خودتان سخت نگیرید. برای تمام کردن آنچه که امروز شروع کرده اید فردایی هم وجود دارد.

– فال روزانه در روز 19 آبان 1396 برای متولدین خرداد ماه

مهم نیست که شما بهترین ایده را درباره اینکه چکارباید بکنید دارید؛ امروز این اتفاق نمی‌افتد. چرا که ممکن است  دیگران به شما گوش نکنند یا برنامه‌های شما را دوست نداشته باشند. عاقلانه تر این است که سعی کنید قبل از اینکه خودتان را گیج کنید و دیگران را عصبانی دیگران را متقاعد کنید! اما به یاد داشته باشید که یک تغییر در روش و سیاست یک نوع نتیجه ندارد. اگر هنوز مشتاق پیشرفت و یادگیری هستید سعی کنید در روزهای دیگر نیز این روش را پیاده کنید.

– فال روزانه در روز 19 آبان 1396 برای متولدین تیر ماه

باوجود اینکه شاید شما نفهمید که در لحظه حال چه فشارهایی بهتان وارد می شود، اما به طور کامل از نیازهاتان اطلاع دارید. متاسفانه مشکلات شما انقدر بخشنده نیستند که آرزوهای قلبی تان را برآوده سازند! و خوشبختانه شما می توانید با نشان دادن تمایلتان به صبرکردن برای رسیدن به رضایت از فشاری که بهتان اعمال می شود بکاهید. صبر و شکیبایی شما برای عوض کردن شرایط کافی است و بهتان اجازه می دهد به چیزهایی که می خواهید برسید.

– فال روزانه در روز 19 آبان 1396 برای متولدین مرداد ماه

 شما فکر می‌کنید که تحت تسلط نیروی عظیم سرنوشت هستید و او هر طرف که بخواهد شما را می‌کشاند به همین دلیل از زندگی دلسرد شده اید، و دیگر دلتان نمی‌خواهد به زندگی ادامه دهید اما در روزهای آینده اتفاقات جدیدی برایتان پیش می‌آید تا شما متوجه شوید که این تفکر درست نمی‌باشد.

– فال روزانه در روز 19 آبان 1396 برای متولدین شهریور ماه

 امروز نظر دیگران در مورد کارهایتان خیلی برای شما مهم شده است، شاید دلیلش این باشد که خود شما هم نسبت به کیفیت کارتان تردید دارید. اما نگران شدن به خاطر قضاوت‌های دیگران زیاد برایتان مفید نیست، بلکه اگر خودتان دید منتقدانه‌ای داشته باشید بیشتر به نفعتان است. هرچقدر که قدرت تشخیص شما بیشتر بشود، اهمیت نظرات دیرگان برایتان کمتر و کمتر می‌شود.

– فال روزانه در روز 19 آبان 1396 برای متولدین مهر ماه

امروز شما باید به غیر از خودتان، حواستان به کس دیگری هم باشد. شاید امروز را با برنامه‌ای مادی و ملموس آغاز کنید، اما وقتی که نگرانی‌های تان برنامه شما را غیر قابل مدیریت ساختند لازم است که استراتژی اصلی خود را رها کنید. از اینکه توقعات‌تان کوچک و ناچیز بشوند نترسید، فقط کارهایی را انجام دهید که برای تغییراتی که دیگران از شما انتظار دارند بهترین جواب باشد.

– فال روزانه در روز 19 آبان 1396 برای متولدین آبان ماه

حتی اگر شما اخیرا در محل کارتان اوقات سخت و دشواری را تجربه کرده باشید امروز احتمالا در رابطه با آن چه اتفاق افتاده احساس بهتری دارید. متاسفانه تغییر احساسات درونی شما ممکن است توسط این افکار شما که از اشتباه دوری کنید تاثیر گرفته باشد. مطمئن شوید که به اشتباه انکار و تکذیب دچار نشوید و بدین ترتیب میتوانید تمام روز خود را از نگرانی و اضطراب رهایی بخشید. بهتر است که کنترل فشارها و استرس‌های خود را در دست بگیرید و به جای اینکه وانمود کنید همه چیز مرتب است این وضعیت را مدیریت کنید.

– فال روزانه در روز 19 آبان 1396 برای متولدین آذر ماه

 امروز شما دقیقاً می‌دانید که چه می‌خواهید و هیچ کس نیز قصد ندارد جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است با دست کم گرفتن خودتان لذت رسیدن به اهدافتان را  از دست بدهید. همچنین شما مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رویتان دارید که مجبورید بهشان رسیدگی کنید. هرچقدر سریعتر به این کارها برسید، زودتر می‌توانید به کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید.

– فال روزانه در روز 19 آبان 1396 برای متولدین دی ماه

امروز شما ناراحت و آشفته‌اید، برای اینکه واضح بیان کردن خواسته هایتان تبدیل به کار خیلی سختی شده است. بخشی از مشکلتان این است که شما می دانید احتمال اینکه دیگران انتظارات شما را برآورده کنند خیلی کم است. باوجود این احتمال دارد زمانی که شما ناخواسته تسلیم ناامیدی می‌شوید توقعاتتان از دیگران نیز بیشتر شود. لازم نیست برای اینکه افراد دیگر با توجه به واکنشهای شما بفهمند که شما کمی هم انعطاف پذیری دارید از خواسته‌های خود بکاهید.

– فال روزانه در روز 19 آبان 1396 برای متولدین بهمن ماه

امروز ممکن است اثرات کسوف به سرعت بر روی شما ظاهر نشود، برای اینکه اثرات قوی و زیرکانه آن ممکن است فقط در ضمیر ناخودآگاه حس شود. شما امروز خیلی به اهداف خود اطمینان ندارید، برای اینکه دیگران هم الزاماً روشن و واضح به شما نمی‌گویند که چه خواسته‌هایی دارند. بگذارید این چرخه‌های بی‌پایان ذهنی از زندگی‌تان خارج شوند و فقط از زندگی لذت ببرید. هم اکنون تأثیری که استراحت کردن بر شما می‌گذارد، خیلی بیشتر از انجام دادن یک کار بخصوص است.

– فال روزانه در روز 19 آبان 1396 برای متولدین اسفند ماه

 شما احساس می‌کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است، اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید، اما صادق بودن با احساسات‌تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان می‌شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید، می‌توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین‌ها را بالا بزنید و دست به کار شوید.