تور کنسرت‌های علیرضا قربانی بعد از یک وقفه کوتاه مجدداً از سر گرفته خواهد شد.

علیرضا قربانی به تالار وحدت باز می گردد

تور کنسرت‌های علیرضا قربانی بعد از یک وقفه کوتاه مجدداً از سر گرفته خواهد شد.
به گزارش هفت هنر، این برنامه در حالی به میزبانی تالار وحدت و با حمایت مالی “شهر فرش” بعد از یک وقفه کوتاه پنجشنبه 17 تیرماه روی صحنه خواهد رفت که تاکنون فروش بلیت‌هایش با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان روبه‌رو بوده و سه بار بصورت متوالی تمدید شده است.

مهیار علیزاده آهنگساز “دخت پری‌وار” ضمن ابراز خرسندی از تمدید این اجرا برای چندمین بار گفت: کنسرت‌ها روز اول برای دو شب تهیه دیده شده بودند اما با استقبال ویژه مخاطبان این شب‌ها افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: در این کنسرت‌ها نوازندگانی چون: میثم مروستی: ویلن، امیر دارابی: پیانو، نیلوفر محبی: ویلن، پریسا پیرزاده: ویولا، آتنا اشتیاقی: ویلنسل، فرشید پاتینیان: کنترباس، میلاد عباسی: هورن، حسام صدفی نژاد: ابوا، سایوری شفیعی: کلارینت، آرین کشیشی: گیتار بأس، همایون نصیری: پرکاشن، پیمان حاتمی: سازهای الکترونیک و سامان صمیمی: کمانچه، رکسانا صرافی، مهدیه صفدری و بهرخ شورورزی به عنوان همخوان گروه حضور خواهند داشت.

او ادامه داد: رپرتوار اجرایی کنسرت شامل قطعات منتخبی از آلبوم “دخت پری‌وار” و همین‌طور چند قطعه از آلبوم “حریق خزان” است. همچنین علی رضوی، مجید روغنی و مهسا نعمت هم در بخش اجرایی کنسرت حضور خواهند داشت.

علیزاده تأکید کرد: در این کنسرت‌ها 12 قطعه شامل: پرده‌نشین، دریای بی‌پایان، مرثیه، دوستت دارم، عتاب یار، نگاه، راز، دلتنگ، صبح آزادی، گمگشته، سواد عاشقی و دخت پری‌وار از آثار شاعرانی چون سعدی، عراقی، عطار، سایه، قیصر امین پور، فریدون مشیری، محمدعلی اسلامی ندوشن، محمدعلی بهمنی و علیرضا کلیایی اجرا خواهد شد.

تور این کنسرت‌ها از شهر تهران آغاز شده و به شیراز رسیده و مجدداً به تهران بازگشته است.

قربانی همچنین در ماه گذشته همراه با سامان صمیمی در فستیوال موسیقی ˝زوریخ˝ روی صحنه رفته است.

اجراهای زنده آلبوم “دخت پری‌وار” با صدای علیرضا قربانی با کارگردانی هنری رضا موسوی روی صحنه خواهد رفت و تیم اجرایی کنسرت مشغول برنامه‌ریزی برای اجرایی با جلوه‌های بصری ویژه هستند.

این کنسرت روزهای 17، 18 و 19 تیرماه سال جاری به مدت سه شب و هر شب یک سئانس 21:30 در تالار وحدت برگزار خواهند شد.

آلبوم “دخت‌ پری‌وار” شامل 12 قطعه است و در آن اشعاری از سروده‌های شعرای نامی کلاسیک و معاصر را شامل می‌شود و ضبط تمامی قطعات این مجموعه در ایران انجام شده و جمعی از نوازندگان سرشناس داخلی هم نت‌های مهیار علیزاده را به اجرا درآورده‌اند.

تور کنسرت‌های علیرضا قربانی بعد از یک وقفه کوتاه مجدداً از سر گرفته خواهد شد.