آهنگساز آلبوم دوصدایی همایون شجریان و علیرضا قربانی تأکید کرد: زمان دقیق انتشار این آلبوم هنوز مشخص و اعلام نشده است.

زمان انتشار آلبوم دوصدایی شجریان و قربانی

آهنگساز آلبوم دوصدایی همایون شجریان و علیرضا قربانی تأکید کرد: زمان دقیق انتشار این آلبوم هنوز مشخص و اعلام نشده است.
به گزارش هفت هنر، آهنگساز آلبوم دوصدایی همایون شجریان و علیرضا قربانی تأکید کرد: زمان دقیق انتشار این آلبوم هنوز مشخص و اعلام نشده است.

مهیار علیزاده – آهنگساز – درباره برخی مطالب منتشرشده درباره نام و زمان انتشار آلبوم دوصدایی شجریان و قربانی  توضیح داد: ابتدا قرار بود آلبوم دوصدایی همایون شجریان و علیرضا قربانی اسفندماه ۹۴ و آلبوم «دخت پری‌وار» با صدای قربانی در سال ۹۵ منتشر شود؛ اما به‌دلیل جابه‌جایی کارها، مجبور شدیم «دخت پری‌وار» را در سال ۹۴ منتشر کنیم؛ اما هیچ قراری از طرف ما مبنی بر انتشار آلبوم دوصدایی در بهار ۹۵ وجود نداشته است.

او که آهنگسازی آلبوم «دخت‌ پری‌وار» با صدای قربانی را نیز برعهده داشته است، اظهار کرد: چند وقت پیش، صفحه‌ای در اینستاگرام خبری را درباره این آلبوم منتشر و برای آن نام «خلسه‌های خیال» را انتخاب کرد. همچنین کاوری را برای این آلبوم طراحی کرده بودند. پس از انتشار این عکس و خبر، برخی دوستان با من تماس گرفتند و از صحت آن پرسیدند. در حالی که این خبر درست نیست و من از طرف تیم سازنده، آن را تکذیب می‌کنم.

این آهنگساز با بیان این‌که نمی‌تواند درباره زمان انتشار این آلبوم پیش‌بینی داشته باشد، گفت: من بیشتر از مخاطبان دوست دارم این آلبوم منتشر شود؛ اما منتظر انتشار آلبومی از همایون شجریان هستیم که پیش از این آلبوم با آهنگسازی فردین خلعتبری ضبط شده است. من پس از برگزاری کنسرت‌های «دخت‌پری‌وار» برای انتشار این آلبوم دوصدایی پیگیری می‌کنم.

وی درباره مراحل ساخت این آلبوم توضیح داد: این آلبوم که هنوز نام ندارد، تقریبا کامل شده و قسمت‌هایی از آن میکس شده است. البته مسترینگ قسمت‌های باقی‌مانده و یکی از قطعات این آلبوم ناقص است.

علیزاده با اشاره به همکاری‌اش با مهران مدیری در تیتراژ برنامه تلویزیونی «دورهمی» اظهار کرد: این موضوع می‌تواند سرمنشأ ادامه همکاری‌های من و مهران مدیری باشد. نمی‌دانیم چگونه می‌خواهیم همکاری را ادامه دهیم، اما اگر شرایط مساعد باشد، این کار را انجام می‌دهیم.

او انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت‌های «دخت‌پری‌وار» را اتفاق خوبی در موسیقی ایران دانست و با مقایسه تیراژ این آلبوم و آلبوم‌های موسیقی پاپ، موفقیت آن را خوب ارزیابی کرد.

این آهنگساز در پایان سخنانش، درگذشت عباس کیارستمی را به جامعه هنری و بستگان این کارگردان تسلیت گفت.

آهنگساز آلبوم دوصدایی همایون شجریان و علیرضا قربانی تأکید کرد: زمان دقیق انتشار این آلبوم هنوز مشخص و اعلام نشده است.