فال روز سه شنبه 22 خرداد ماه 97

– فال روزانه در روز 22 خرداد 1397 برای متولدین فروردین ماه

  شما امروز بین ایده‌های بلند پروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده‌اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

– فال روزانه در روز 22 خرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

احتمالا امروز مسائل مالی گریبانگیر شما خواهد شد چرا که ماه کامل در دومین خانه از “دارایی و سرمایه” شما افتاده است. ممکن است تلاش کنید تا بین درآمد و مخارج خود تعادل ایجاد کنید . همچنین می‌فهمید که در موقعیتی نیستید که ثروت و دارایی بیش از آنچه نیاز دارید بدست بیاورید. همچنین ممکن است بفهمید که رویاها و تصورات قدیمی‌تان با چیزهایی که اکنون می‌خواهید جور در نمی‌آید. آرام آرام به سوی آینده گام بردارید. اگر روی پاهای خود بایستید خیلی زودتر از آنکه فکرش را بکنید به تعادل مالی می‌رسید.

– فال روزانه در روز 22 خرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

اگر یکی از دوستان نزیک شما بخواهد بر خلاف حدودی که شما برای خود تعیین کرده‌اید خودش را بالا بکشاند و پیشرفت کند، شاید شما از نظر احساسی خودتان را کنار بکشید و یا شاید فقط به طور کامل از این شرایط فاصله بگیرید. شما با این نوع رابطه احساس راحتی می‌کنید و البته به تغییراتی که صمیمیت بیشتر در زندگی تان پدید می‌آورد اطمینان ندارید. اگرچه شما راحت‌تر هستید که مشاهدات خود را نادیده بگیرید، اما بهتر است در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید.

– فال روزانه در روز 22 خرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی که می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

– فال روزانه در روز 22 خرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز چرخه ای از خلاقیت به پایان می رسد، بنابراین بهترین کار این است که هر پروژه ای که قبلا شروع کرده بودید را به پایان برسانید و کاری جدید را شروع کنید. ولی در حالیکه می توانید به آسانی اتفاقات روی داده را زیر نظر بگیرید، باز هم باید مواظب باشید؛ چرا که شما همیشه می خواهید نگاهی مثبت به پیرامونتان داشته باشید. اما علاقه شدید برای رسیدن به موفقیت شاید دلیل خوبی برای آرمانی کردن موقعیت اخیرتان نباشد. و حالا اگر واقع بینانه و نه همانطوری که دلتان می خواهد به پیرامونتان نگاه کنید، بهتر از همیشه می توانید از فرصتهای جدید نهایت استفاده را ببرید.

– فال روزانه در روز 22 خرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز همچنانکه تلاش می‌کنید انرژی تان را محدود کنید تا بفهمید چه اتفاقی دارد بین شما و همکارتان می‌افتد ارتباطات شخصی تان نیز دچار مشکل  شود. اما در حقیقت به نظر می‌رسد زندگی تان کمی یکنواخت و ساکن شده است. هرجا که می‌روید از آنجا خاطره دارید. عقب نشینی کردن برای دور بودن از اضطراب و آشوب راه خوبی است. انرژی خود را احیا کرده و نظمی دوباره به افکارتان ببخشید.

– فال روزانه در روز 22 خرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

امروز اگر دوستان یا همکارانتان خواستند بهتان کمک کنند حواس خود را جمع کنید، چراکه شاید درحدی که شما فکر می‌کنید قابل اعتماد نباشند. البته این سخن بدین معنی نیست که آنها قصد منحرف کردن شما را دارند، بلکه به خاطر اینکه می‌خواهند حسن نیت خود را بهتان نشان دهند، قول‌هایی می‌دهند که نمی‌توانند بهشان عمل کنند. اگر از روی لطف و محبت بهتان پیشنهاد حمایت و پشتیبانی داده شد قبول کنید، ولی توقع خود را زیاد بالا نبرید وگرنه ناامید خواهید شد.

– فال روزانه در روز 22 خرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

 شما فکر می‌کنید قصد و نیات عاطفی خود را خیلی واضح و روشن بیان می‌کنید، اما امکان دارد یک نفر گفته های شما را کاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار کردن زمانی با مشکل مواجه می‌شود که احساسات آنقدر قوی باشند که زبان از صحبت کردن در موردش عاجز بماند. بنابراین وقتی درحال صحبت کردن هستید از دیگران بپرسید از گفته‌های شما چه فهمیده‌اند تا بفهمید که آیا پیام خودتان را درست را رسانده اید یا نه.

– فال روزانه در روز 22 خرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

هیجانات بسیاری در درون شما موج می‌زند، این احساسات همواره کنار شما هستند، اما شما به این احساسات و هیجانات توجهی نشان نمی‌دهید و همچنان بدون آنها به راه خود ادامه می‌دهید. شما می‌توانید به جایگاه خوبی برسید به شرط این که تنها مسیر تان را از راه‌های بی خطر انتخاب کنید، در این اواخر نیروهای ناشناخته بسیاری سعی دارند  شما را به راه‌های دیگری بکشانند اما هوشیار باشید و وارد این مسیرها نشوید. اگر مسیرتان را عوض کنید تمام پیش بینی‌هایی که برای آینده تان دارید از بین می‌روند. قبل از پریدن و تغییر مسیر  بهتر است فکر کنید.

– فال روزانه در روز 22 خرداد 1397 برای متولدین دی ماه

برنامه ریزی کردن برای یک مسافرت درست و حسابی کار راحتی است، ولی شما همین الان احساس کرده‌اید ایده‌های قدیمی‌تان به درد نمی‌خورند! شاید شما وظیفه دارید قبل از اینکه دنبال هواخوری وگردش کردن باشید به کارهای خانه رسیدگی کنید. یا شاید هم احساس می‌کنید الان وقت مناسبی برای مسافرت رفتن نیست. به هر حال فرقی نمی‌کند دلیلتان چه باشد، فقط در تصمیم گیری عجله نکنید، برای اینکه درچند روز آینده ایده‌های خیلی بهتری به ذهنتان می‌رسد.

– فال روزانه در روز 22 خرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

 شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید، چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید.

– فال روزانه در روز 22 خرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

 هم اکنون فکر کردن به مقوله‌های عالی و بزرگ درمورد آینده امری طبیعی است، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فکر شما مغشوش نشود. عجیب اینکه اگر پاهایتان روی زمین باشد و بلند پروازی نداشته باشید، احتمالاً استدلالات شما کامل و بی‌عیب خواهند بود. در برابر کسانی که ایده‌های شما را قبول ندارند مقاومت کنید. سعی نکنید خودتان را همرنگ جماعت سازید؛ بهتر است که از ایده‌های خودتان پیروی کنید.