مدیر تولید برنامه «خندوانه» درباره حواشی جدید پیرامون این برنامه توضیح داد.

درگیری و استفاده از گاز اشک آور در برنامه دیشب خندوانه

مدیر تولید برنامه «خندوانه» درباره حواشی جدید پیرامون این برنامه توضیح داد.
به گزارش هفت هنر، انتشار خبری مینی بر استفاده از گاز اشک آور و درگیری نیروی انتظامی با تماشاگران در زمان ضبط برنامه «خندوانه»،‌ بار دیگر حواشی را برای دست اندرکاران این برنامه رقم زد.
بنا به گفته مدیر تولید برنامه خندوانه شواهد دال بر این امر است که به دلیل اینکه ضبط برنامه تلویزیونی «خندوانه» از ساعت 15 تا نیمه های شب طول می‌کشد، در زمان افطار تصویربرداری تعطیل می‌شود و تماشاگران حاضر در فضای پشت صحنه و بیرون از استودیو به افطاری می‌روند و در همین فضا بود که با سهل انگاری یکی از تماشاچیان و درگیری که بین آنها رخ داد، توسط یکی از تماشاگران گاز اشک آور زده می شود و نیروی امنیت و حراست برنامه که برای حفط امنیت و آرامش مهمانان در خندوانه هستند، در میان مردم حضور پیدا می‌کند.
بنا به گفته های مدیر تولید برنامه تلویزیونی خندوانه، درگیری بین تماشاچیان اتفاق افتاده است و به برنامه خندوانه که خود میزبان این مهمانان است ربطی ندارد.
وی ادامه داد: «خندوانه» میزبان است و مانند این است که در خانه شما بین دو مهمان درگیری رخ بدهد. شما کاری جز حفظ آرامش و فراهم کردن امنیت برای بقیه نمی کنید و خندوانه هم دقیقا میزبان بود و سعی در حفظ امنیت و آرامش تماشاگران داشت.
مدیر تولید خندوانه تصریح کرد: روشن است که این اتفاق حاصل یک سهل انگاری بوده و هیچ زمینه دشمنی و یا  خراب کردن عنوان خندوانه وجود نداشته است. هر آنچه که از درگیری نیروی انتظامی به میان آمده، در واقع مربوط به افرادی است که به عنوان حافظ آرامش و امنیت در زمان بحرانی در برنامه خندوانه حضور دارند.

مدیر تولید برنامه «خندوانه» درباره حواشی جدید پیرامون این برنامه توضیح داد.