مشایخی صبح امروز به دعوت مدیرعامل هتل بیمارستان گاندی دراین مركزدرمانی حضور یافت وازنزدیك باپرسنل وكادرپزشكی این بیمارستان دیداركرد.

جمشید مشایخی در بیمارستان گاندی/نباید قداست پزشکی را زیر سوال برد

 مشایخی صبح امروز به دعوت مدیرعامل هتل بیمارستان گاندی دراین مرکزدرمانی حضور یافت وازنزدیک باپرسنل وکادرپزشکی این بیمارستان دیدارکرد.
به گرارش هفت هنر ،ایفاگر نقش ماندگار کمال الملک صبح امروز با حضور در بیمارستان گاندی و جهت انجام چکاپ ماهیانه خود به تمجید از کادر پزشکی و پرسنل این بیمارستان پرداخت و در ادامه یادرآور شد که شان و منزلت جامعه پزشکی کشور بیش از پیش باید حفظ شود و نباید با یکسری مسائل حاشیه ای کلیات و قداست این شغل و حرفه مقدس را زیر سوال برد. استاد مشایخی گفت: متاسفانه به تازگی اخباری شنیده می شود که ازپایه و اساس غلط است و برخی قصد دارند جامعه شریف و نجیب پزشکی را به حاشیه ببرند . من سوالم از این عزیزان این است که آیا با ملتهب کردن فضای پزشکی چیزی عایدشان می شود؟!
وی گفت : همانطور که همه می دانند پزشکان ایران زمین در سراسر دنیا زبانزد خاص و عام هستند و برای متخصصین حاذق ایرانی احترام قائلند اما متاسفانه جدیدا در کشور ما فضایی باب شده که این حرفه ی شریف را زیر سوال می برند و حاشیه پشت حاشیه .
من خودم از نزدیک از فعالیت های شبانه روزی دکتر قاضی هاشمی وزیر محترم بهداشت و سایر همکارانشان با خبرم که در نقاط دور افتاده کشور به درمان افراد بی بضاعت و نیازمند می پردازند و حتی روزهای جمعه و تعطیلات نیز به جراحی بیماران خاص می پردازند البته این نکته را هم باید اضافه کنم که لطفاً پنداشت غلط نشود ;چرا که شاید تلقی شود چون ایشان در حال حاضر وزیر بهداشت هستند بنده به تعریف و تمجید می پردازم که این اصلاً درست نیست و آنهایی که بنده را از نزدیک می شناسند و با روحیاتم آشنا هستند می دانند که در صحبت هایم با هیچ کس تعارف نداشته وندارم و چیزی را که بر زبان می آورم عین خود حقیقت است.
استاد مشایخی خاطر نشان کرد: بنده نیز همچون سایر دوستان از درگذشت عباس کیا رستمی بسیار غمگین شدم و اما بیشترین چیزی که من را آزرده خاطر کرد اظهارات احساسی بعضی از دوستان در مراسم گرامیداشت ایشان بود که متاسفانه در افکار عمومی بازتاب خوبی نداشت و وظیفه ماست که حقیقت گویی را سر لوحه کار خود قرار دهیم، چرا که مردم با شعور و با فرهنگ ایران زمین خودشان خوب یا بد را بخوبی تشخیص می دهند و این امر بسیار قابل ارزش است.
وی در پایان گفت : امیدوارم که زین پس با حفظ قداست حرفه شریف پزشکی ، میراث دار فرهنگ و شرافت ایرانی باشیم.

مشایخی صبح امروز به دعوت مدیرعامل هتل بیمارستان گاندی دراین مركزدرمانی حضور یافت وازنزدیك باپرسنل وكادرپزشكی این بیمارستان دیداركرد.