تولد رضا کیانیان در نمایش«افسانه ببر»/ آرزوی 65سالگی کیانیان چه بود؟

جمع صمیمانه‌ای از هنرمندان تئاتر در جشن تولد رضا کیانیان که بعد از اجرای نمایش«افسانه ببر»در تئاتر باران برگزار شد ، شرکت کردند.
نمایش افسانه ببرشب گذشته در حالی به روی صحنه رفت که هنرمندان زیادی به تماشای اثر نشستند و همچنین رضا کیانیان در پایان اجرای این نمایش شمع تولد ۶۵ سالگی خود را فوت کرد.
به گزارش هفت هنر، بعد از کسالت هدایت هاشمی تنها بازیگر این نمایش، امشب این اثر اجرای خود را از سر گرفت. رضا کیانیان به همراه همسرش به تماشای این نمایش نشستند. در پایان نمایش رضا کیانیان کیک تولد خود را برید.
کیانیان شامگاه 30خرداد ماه ابتدا به تماشای نمایش «افسانه ببر» نوشته و کار هادی عامل نشست و بعد از اجرای این نمایش، در برنامه دوستانه‌ای که در تئاتر باران برگزار شد، گفت: این جشن تولد یکی از بهترین تولدهای عمر من بود و از همه شما ممنونم. یکی لو داده بود که برای من تولد گرفته اند اما فکر نمی کردم به این شکل باشد و تصورم این بود که فقط اجرای امشب را به من تقدیم می کنند.
وی آرزوی خود را اینگونه بیان کرد: آرزو میکنم که همه مردم حالشان خوب باشد و همیشه بخندند و دلشان شاد باشد.
این هنرمند ضمن اشاره به تولدش در استان خراسان گفت: یادم می آید چند سال پیش در جشن تولدی که در خراسان رضوی برایم گرفته بودند هدایت هاشمی که اتفتقا او هم مثل من خراسانی است!هم حضور داشت و امسال هم خاطره ای شیرین را برایم خلق کردند.
هنرمندان زیادی نظیر رویا نونهالی ، بهاره رهنما ، بزرگمهر حسین پور ، هوشنگ گلمکانی ، رویا میر علمی ، دکتر محمود حدادی ، رویا بختیاری ، شیوا اردویی ، شهاب الدین طباطبایی ، سروناز نانکلی ، خاطره اسدی ، الهام جعفر نژاد و …در این مراسم حضور داشتند
نمایش “افسانه ببر”با طراحی و کارگردانی هادی عامل و بازی هدایت هاشمی هر شب ساعت22:15 در مجموعه تئاتر باران روی صحنه می رود.