ناظري گفت: راهي كه رضا قاسمي در عرض چند سال در موسيقي رفت، حداقل يك راه پانزده، شانزده ساله بود و همانطور كه گفتم چنين استعدادي نديده بودم.

تمجید شهرام ناظری از استعداد موسیقایی رضا قاسمی

ناظری گفت: راهی که رضا قاسمی در عرض چند سال در موسیقی رفت، حداقل یک راه پانزده، شانزده ساله بود و همانطور که گفتم چنین استعدادی ندیده بودم.

به گزارش هفت هنر، شهرام ناظری که به تازگی کنسرت «ناگفته» را همراه با پسرش برگزار کرد و با استقبال خوبی هم روبه‌رو شد، در گفت‌وگو با هفت صبح به تحسین از استعداد رضا قاسمی در زمینه یادگیری موسیقی پرداخت و بیان کرد: زمانی که من با رضا قاسمی آشنا شدم، خیلی در کار موسیقی نبود. بیشتر در فضای ادبیات بود اما چون خودم با ادبیات مانوس بودم، آشنایی ما پا گرفت و روز به روز بیشتر شد.

این استاد موسیقی سنتی در ادامه افزود: خیلی از شب‌ها ایشان به خانه ما می‌آمد یا من به منزل‌شان می‌رفتم و جلسات دلپذیری داشتیم. مثل حالا نبود که متاسفانه نفرت و تفرقه و جدایی بین آدم‌ها افتاده باشد. همه عشق بود.با ایشان هم رابطه گرم ما ادامه پیدا کرد و رفت و آمد خانوادگی پیدا کردیم و دوستی ما بیشتر شد.

خواننده آلبوم «گل صد برگ» با تمجید از استعداد قاسمی گفت: آن زمان رضا قاسمی تازه شروع کرده بود به نواختن سه تار. اصلا استعداد عجیبی بود این رضا قاسمی. به خاطر سابقه دانشی که پشت سر داشت و سابقه مطالعاتی و دانش گسترده‌اش درباره تاریخ و ادبیات و البته استعداد غریبی که داشت، در عرض دو سال در نواختن سه تار به درجه‌ای رسید که می‌شود گفت استادگونه این ساز را می‌نواخت. آنقدر ذهن پویایی داشت که من اصلا ندیدم کسی بتواند در عرض دو سه سال به این درجه از موسیقی برسد که رضا قاسمی رسید. حیف که از ایران رفت…

ناظري گفت: راهي كه رضا قاسمي در عرض چند سال در موسيقي رفت، حداقل يك راه پانزده، شانزده ساله بود و همانطور كه گفتم چنين استعدادي نديده بودم.