اکران خصوصی فیلم «دراکولا» با حضور عوامل و کنایه‌ی رضا عطاران به حذف بخش‌هایی از این فیلم برگزار شد.

اکران دراکولا با پذیرایی از میهمانان با جام‌های پر از خون

اکران خصوصی فیلم «دراکولا» با حضور عوامل و کنایه‌ی رضا عطاران به حذف بخش‌هایی از این فیلم برگزار شد.

به گزارش هفت هنر، «دراکولا» که گفته می‌شود متفاوت‌ترین فیلم رضا عطاران در مقام کارگردان است، شامگاه یکشنبه (13 تیر) اکران خصوصی متفاوتی نیز داشت و برای خوش‌آمدگویی و پذیرایی از میهمانان از دراکولاها کمک گرفته شده بود و افرادی با لباس و گریم خون‌آشامان میهمانان را مشایعت می‌کردند!

از دیگر نکات جالب این مراسم، وعده‌ی پذیرایی از میهمانان با جام‌های پر از خون بود که البته به جای آن نوشیدنی آلبالو و گیلاس به میهمانان داده شد!

حضور امیرحسین مقصودلو خواننده‌ی زیرزمینی در این مراسم، که طبق معمول منجر به بی‌نظمی و شلوغی بیش از پیش سالن برگزاری مراسم شد، از دیگر حاشیه‌های آن بود.

رضا عطاران در این مراسم که بدون برگزاری نشست نقد و بررسی برگزار شد، خطاب به حاضران گفت: “امیدوارم از اینکه بخش‌هایی از فیلم حذف شده ناراحت نشوید. به هر حال اینها ماجراهای جدید سینماست!” همچنین پیش از نمایش فیلم از  رضا عطاران، علی سرتیپی (تهیه‌کننده) و ویشکا آسایش (بازیگر این فیلم) نیز دعوت شد و از طرف حامی مالی این مراسم که یک گالری جواهر بود از عوامل فیلم قدردانی شد و آنان هدایای خود را از دست خون‌آشامان دریافت کردند. عطاران پس از این مراسم تبلیغاتی، ضمن عذرخواهی از حاضران در سالن، گفت: “من خودم اهل این ماجراها نیستم اما باید انجام می‌شد”!

سیامک انصاری، لوون هفتوان، لیلا بلوکات و ژاله صامتی نیز که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند، از غایبان این مراسم بودند.

در این مراسم که با ازدحام بیش از حد جمعیت در طبقه‌ی پنجم پردیس کورش و گرفتن عکس‌های یادگاری و سلفی متعدد آغاز شد، هنرمندانی از جمله مهران غفوریان، پیمان قاسم‌خانی، مصطفی کیایی، هومن سیدی، سروش محمدزاده، علی معلم، علی قربان‌زاده، احمد طالبی‌نژاد و سروش صحت و همچنین عده‌ی زیادی از اهالی رسانه حاضر بودند.

نمایش فیلم کمدی «دراکولا» در سالن «فاروس» پردیس سینمایی کورش پایان بخش این مراسم بود.

«دراکولا» پس از «خوابم میاد» و «رد کارپت» سومین فیلم کمدی عطاران در مقام کارگردان است که از نهم تیر در سینماها به نمایش در آمده است.

در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است: « (باصدای آهسته) الو…سلام قربان… خوبین… آقا منو دزدیدن… بله… نمی‌شناسمشون…نه‌خیر سرکاری چیه… من چه می‌دونم چرا گوشیمو نگرفته… ۳۸ سال، سنمو چرا می‌پرسین؟…نمی‌دونم کجا… شما باید پیدام کنین…آقا من گوشی‌ام آیفونه… ردیاب داره…نمی‌شه پیدام کرد؟…آقا اومد…من قطع می‌کنم…».

اکران خصوصی فیلم «دراکولا» با حضور عوامل و کنایه‌ی رضا عطاران به حذف بخش‌هایی از این فیلم برگزار شد.