محمدحسین قاسمی از فراهم کردن شرایط اکران فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار، همزمان با ایران در دو کشور کانادا و آمریکا خبر داد

اکران همزمان «نفس» در ایران، آمریکا و اروپا

محمدحسین قاسمی از فراهم کردن شرایط اکران فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار، همزمان با ایران در دو کشور کانادا و آمریکا خبر داد.

به گزارش هفت هنر، محمدحسین قاسمی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «نفس» در توضیح چگونگی اکران این فیلم سینمایی در دو کشور کانادا و آمریکا گفت: شرکت سینمایی «نورتابان» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «نفس» است که پخش این فیلم را نیز به عهده دارد. این شرکت در نظر دارد همزمان با اکران این فیلم در ایران، شرایط پخش و اکران «نفس» را در دو کشور کانادا و آمریکا فراهم کند.

قاسمی درباره برنامه‌ریزی برای اکران فیلم «نفس» گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی پخش‌کننده بنابر این است که فیلم «نفس» از تاریخ 22 مهرماه روی پرده رود و احتمالاً این فیلم سینمایی در گروه سینمایی کوروش اکران می‌شود.

تهیه کننده فیلم «شیار 143» یادآور شد: همچنین با برنامه‌ریزی محمد صابری مدیرعامل شرکت نور تابان، طرح‌های ویژه‌ای جهت تبلیغات و اکران فیلم «نفس» در تهران و شهرستان داریم که می‌توان به اکران همزمان این فیلم در شهرهای بدون سینما اشاره کرد.

قاسمی تاکید کرد: زمان اکران فیلم «شیار 143»، تجربه موفق نمایش همزمان فیلم در شهرهای بدون سینما را از سر گذراندیم. از همین رو همزمان با اکران فیلم «نفس» در تهران و شهرستان، در نظر داریم این فیلم سینمایی را در شهرهای بدون سینما نیز نمایش دهیم.

این تهیه‌کننده سینما با اشاره به نمایش فیلم «نفس» برای اهالی فرهنگ و هنر گفت: بعد از پایان جشنواره فیلم فجر و دریافت بازخورد مخاطب، تصمیم گرفتیم فیلم «نفس» را برای اهالی فرهنگ و هنر و فرهیختگان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … به نمایش بگذاریم تا بازخوردها را دریافت کنیم.

فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی شرکت فرهنگی هنری «نورتابان»، ابوذر پورمحمد و محمدحسین قاسمی ساخته شده است.

محمدحسین قاسمی از فراهم کردن شرایط اکران فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار، همزمان با ایران در دو کشور کانادا و آمریکا خبر داد