جدول پخش سینمای هالیوود در پایان هفته جاری با پیشتازی انیمیشن "راز زندگی حیوانات خانگی" به کار خود ادامه می دهد.

از پر فروش های سینمای هالیوود چه خبر؟

جدول پخش سینمای هالیوود در پایان هفته جاری با پیشتازی انیمیشن “راز زندگی حیوانات خانگی” به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش هفت هنر، فیلم روز علمی تخیلی “روز استقلال” در جایگاه دهم این جدول قرار دارد.

آخرین ساخته استیون اسپیلبرگ “غول بزرگ دوست داشتنی” پس از 3 هفته به جایگاه نهم این جدول سقوط کرد اما همچنان خود را در لیست پر فروش های جولای حفظ نمود.

جایگاه هشتم جدول فروش هالیوود را فیلم “نفوذی” در ژانر جنایی به خود اختصاص داد.

“اطلاعات مرکزی” با بازی راک، کمدی اکشن پر مخاطب این روزهای سینمای امریکا و در رتبه هفتم قرار گرفت.

جیمز دی موناکو پس از موفقیت در سری اول فیلم تصفیه این بار با نسخه دوم به نام “تصفیه” (انتخابات سال) با بازخورد مثبت مخاطبان و همچنین منتقدین روبرو بوده و به جایگاه ششم تکیه زده است.

“مایک و دیو” کمدی دانشگاهی رتبه پنجم این گروه به اقبال همیشگی مخاطبان از این نوع کمدی امریکایی اشاره داشته و پس از دو هفته اکران همچنان جایگاه خود را حفظ نموده است.

از میان چهار فیلم صدر جدول فروش امریکا دو سهم از آن انیمیشن هاست. انیمیشن “در جستجوی دوری” با وجود گذشت 5 هفته از اولین اکران خود همچنان با فروش بالای خود این جایگاه را حفظ نموده است.

“افسانه تارزان” با همان مضمون قدیمی خود پس از دو هفته در رتبه سوم جدول فروش قرار دارد و جایگاه دوم خود را به فیلم “شکارچیان روح” فیلمی در ژانر کمدی فانتزی داده است.

رتبه اول جدول فروش امریکا با قدرت تمام در دستان انیمیشن جذاب “راز حیوانات خانگی” است که پس از دو هفته فروش با فاصله در صدر این جدول قرار دارد.

“راز حیوانات خانگی” ساخته “کریس رناد” و “یارو چنی”  داستان  ماجراجویی سگی خانگی از نژاد تریر است که از خانه بیرون می رود.

جدول پخش سینمای هالیوود در پایان هفته جاری با پیشتازی انیمیشن "راز زندگی حیوانات خانگی" به کار خود ادامه می دهد.