ابراز ناراحتی آفرین عبیسی از کارگردان فیلم «دختر» و نارضایتی تشکر از بازی در فیلم «ابله»

شب گذشته برنامه «دورهمی» با موضوع اینترنت و با حضور آفرین عبیسی و بهنام تشکر از شبکه نسیم پخش شد.

به گزارش هفت هنر؛ شب گذشته برنامه «دورهمی» با موضوع اینترنت و با حضور آفرین عبیسی و بهنام تشکر از شبکه نسیم پخش شد.

در این برنامه، ابتدا مهران مدیری استندآپ کمدی خود را با موضوع اینترنت اجرا کرد. همچنین دو نفر از حاضران در استودیو را دعوت کرد تا مضرات و محسنات اینترنت را بگویند.

مدیری در ادامه با دعوت از آفرین عبیسی، درباره رک‌گویی‌ این بازیگر پرسید. او در پاسخ گفت: من از ابتدا همینطور بودم؛ چرا که معتقدم حرف دلت را می‌زنی و راستش را می‌گویی و آسوده می‌شوی حتی خدا هم وعده کرد که راستش را بگو و از پشت سرت هم نترس.

بازیگر سریال تلویزیونی «تنهایی لیلا» در خصوص زندگی خانوادگی‌اش بیان کرد: من در سن ۱۷ سالگی ازدواج کردم. اکنون سه فرزند و یک داماد دارم و بعد از ازدواج هم بازی نکردم؛ چرا که میخواستم همسرداری و بچه‌داری کنم و حالا هم ۶۴ سال سن دارم.

وی افزود: وارد شدن در حرفه بازیگری برایم یک اتفاق بود و دنبالش نبودم. حالا هم که بعد از ۳۰ سال دوباره وارد این عرصه شدم، زیرا پسرم تشویقم کرد و مشوقم بود.

عبیسی فیلمنامه را امری مهم خواند و درباره حضورش در آثار فیلم اولی‌ها اظهار داشت: به نظرم به کارگردان های جوان هم باید بها داد  و کمکشان کرد. اتفاقا بعد از عید هم با یک کارگردان جوان کار کردم و در اثرش نقش مادر شهید حسنی کارگر را داشتم که در فاجعه منا به شهادت رسید و تجربه بسیار خوبی بود.

بازیگر «رقص در غبار» نسبت به بازی در نقش‌های منفی ابراز بی‌علاقگی کرد و در پاسخ به سوال مهران مدیری در مورد اینکه جایی گفته‌اید از رضا میرکریمی دلخور هستید، عنوان کرد: من مصاحبه ای با روزنامه «بانی فیلم» داشتم و در تماس خبرنگار با او صحبت کردم. البته طی اعتمادی که من به خانم خبرنگار داشتم با او حرف‌هایی زدم که فقط درد دل بود اما او آن حرف ها را چاپ کرد و از آن به بعد من با کسی مصاحبه نکردم اما اینکه گفتم از میرکریمی ناراحتم این بود که من در اولین کار او با خاطرات خوبی حضور داشتم ولی برای کار «یه حبه قند» دستیارش با من تماس گرفت و من گفتم بگویید خود میرکریمی با من تماس بگیرد و بعد از آن میرکریمی با من تماس گرفت و من به او گفتم این رسمش نبود و با او در فیلم سینمایی «یه حبه قند» همکاری نکردم.

عبیسی در ادامه تاکید کرد: کارگردان ها و تهیه کننده ها منتظر ما هستند و من منتظر کسی نیستم.

وی صبوری را بهترین درس زندگی‌اش خواند و اظهار داشت: خانه‌داری را بیشتر از سینما دوست دارم.

بازیگر سریال «مشق عشق» ابتدا کتابی از مولانا را تقدیم موزه «دورهمی» کرد اما تسبیحی در دستش بود که دانه‌هایش از خاک کربلا ساخته شده بود و علاقه بسیاری هم به آن داشت و نمی‌خواست آن را به موزه «دورهمی» بدهد اما در نهایت با دشواری از تسبیح دل کند و آن را هم به موزه «دورهمی» اهدا کرد.

بهنام تشکر مهمان بعدی برنامه «دورهمی» بود که مهران مدیری به او گفت جایی گفتی در هیچ شرایطی دروغ نمی‌گویی و آخرین باری که دروغ گفتی چه وقت بود؟ تشکر در پاسخ بیان کرد: یادم نمی آید آخرین بار کی دروغ گفتم.

وی درباره‌ حضورش در تیم فوتبال ملوان گفت: دوران نوجوانی هافبک راست ملوان بودم. بعد به دانشگاه رفتم و بعد از آن یک دوره وارد رادیو شدم و در نهایت امروز بازیگری می‌کنم و متولد ۱۳۵۵ هستم.

مهران مدیری در سوال دیگر خود از تشکر پرسید که آیا حرفه‌ای دیگر هم به غیر از بازیگری بلد است؟ او گفت: نه و زندگی‌ام هم فقط از طریق شغل بازیگری می گذرد که واقعا سخت است.

بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» خودش را کمدین نمی‌داند و از بازی‌اش در فیلم «ابله» در نقش پیرمرد راضی نبود و خودش را احساساتی و رمانتیک می‌داند. او عنوان کرد که ۱۱ سال است ازدواج کرده و اکنون یک پسر ۶ ساله دارد.

تشکر در پایان دو بیت شعر از حافظ را که به خط نستعلیق نوشته است، به موزه «دورهمی» اهدا کرد.