یکی از بازیگران سینما خبر از ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی داد.

آیا مهدی طارمی با سحر قریشی ازدواج کرده است؟

یکی از بازیگران سینما خبر از ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی داد.

به گزارش تیتر هنر، چند وقت قبل خبری در مورد ازدواج مهدی طارمی، ستاره پرسپولیس با سحر قریشی، بازیگر پرطرفدار سینما در رسانه‌ها مطرح شد که به سرعت مورد تکذیب طرفین قرار گرفت ولی سروصدای زیادی بپا کرد.

با گذشت چند وقت از آن موضوع و فراموش شدن جنجال‌هایی که به راه افتاد، احمد ایراندوست، بازیگر سینما پستی در صفحه اینستاگرام خودم منتشر کرد که دوباره ذهن‌ها را به این سمت کشاند.

ایران‌دوست با انتشار تصویری از سحر قریشی در لباس عروسی که مربوط به بخشی از یک فیلم است، پستی منتشر کرد و در آن ازدواج او را با شخصی به نام مهدی تبریک گفت که ذهن‌ها را به سمت مهاجم پرسپولیس می‌برد.

این در حالی است که برادر سحر قریشی با الفاظی تند مهدی طارمی را دزد بیت‌المال خوانده و گفته بود گربه سرکوچه‌شان را هم به او نمی‌دهد!

پس از انتشار این خبر، مهدی ایراندوست با انتشار این پست، خبر ازدواج طارمی و قریشی را تکذیب کرد:«متاسفم برای بسیاری از خبرگزاریها و سایتهای معتبر که با نشر اکاذیب دروغ ازدواج و مرگ و میر و و باعث حرف و حدیث برای دوستان ما میشوند و بر اساس اعتبار انها ما رو هم دچار اشتباه میکنند طرفداران پرسپولیس بسیار خویشتندار تر از این حرفها هستند از سحر قریشی هم معذرت بابت درج خبر کذب رسانه ای ….خواهشا پیگیری کنید عامل نشر این اکاذیب رو…»

 

یکی از بازیگران سینما خبر از ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی داد.