عليرام نورايي بازيگر نقش نيما در سريال «آسپرين» اميدوار است که اين سريال بتواند قشر جديدي از مخاطبان را به شبکه نمايش خانگي بيفزايد.

«آسپرین» را نباید با «شهرزاد» مقایسه کرد

علیرام نورایی بازیگر نقش نیما در سریال «آسپرین» امیدوار است که این سریال بتواند قشر جدیدی از مخاطبان را به شبکه نمایش خانگی بیفزاید.

به گزارش هفت هنر، علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون را این روزها در نقش نیما در سریال «آسپرین» می‌بینیم. او درباره فعالیت‌های اخیر خود  گفت: این روزها همچنان درگیر تصویربرداری سریال «آسپرین» هستم.

وی همچنین درباره آثاری که در نوبت اکران یا پخش دارد نیز عنوان کرد: در سریال «معمای شاه» حضور دارم و فیلم سینمایی «یتیمخانه ایران» را هم در نوبت اکران دارم. فیلم سینمایی «جشن تولد» هم سال گذشته در سوریه و دمشق کار کردیم و آماده اکران است.

نورایی با ابراز امیدواری از تغییر مدیریت رسانه ملی اظهار کرد: امیدوارم تغییر مدیریت در سازمان صداوسیما باعث شود تا تلویزیون دوباره بتواند به روزهای اوج خود بازگردد، چراکه به نظرم باید به این سمت برود، تا همین جا هم قافیه را بسیار باخته‌ایم و مخاطب ریزش داشته است و حالا باید با آثار قوی مخاطب قهر کرده با تلویزیون را به سمت این رسانه برگردانیم. تغییر مدیریت تأثیرگذار بوده و امیدوارم سازمان صداوسیما بتواند دوباره فعالیت خود را از سر بگیرد.

بازیگر فیلم سینمایی «نفوذی» درباره سریال «آسپرین» و میزان توجه و بازخورد این سریال نیز گفت: ما نهایت سعی و تلاشمان را می‌کنیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد و با استقبال روبه‌رو شود. اما نباید این نکته را فراموش کرد که سریال ما بعد از سریال «شهرزاد» به بازار آمد و بسیاری در مقام مقایسه این دو برآمده‌اند. در حالی که این دو سریال باهم قابل مقایسه نیستند و در دو ژانر متفاوت فعالیت می‌کنند. فکر می‌کنم با پخش سریال «آسپرین» قشر مخاطبان جدیدی به شبکه نمایش خانگی اضافه شوند. «شهرزاد» یک اتفاق فوق‌العاده خوب در شبکه نمایش خانگی بود و مردم را جذب کرد و نیاز به ساخت و تولید چنین سریالی بسیار زیاد بود تا مخاطب را جذب سریال‌های ایرانی کند، ولی «آسپرین» را نباید با این سریال مقایسه کرد، چرا که اصولاً مقایسه کردن آثار هنری با هم خوب نیست. امیدوارم «آسپرین» بتواند راه خودش را و مخاطبش را پیدا کند و این خوش‌بینی را داریم که یک قشر جدید را به شبکه نمایش خانگی بیفزاید.

وی ادامه داد: تا الان و با توجه به اینکه تازه دو قسمت از این سریال وارد شبکه نمایش خانگی شده است، میزان استقبال فراتر از انتظار خودم بود. البته هنوز نتیجه‌گیری خیلی سخت است و از قسمت سه تازه سریال آن خط اصلی خود را پیش می‌گیرد و اتفاقات جذاب‌تری پیش می‌آید.

نورایی همچنین در پاسخ به این سؤال که چقدر جای ساخت سریال‌های معمایی- پلیسی در فضای رسانه‌ای خالی است، بیان کرد: به نظرم جای سریال‌های معمایی که ذهن مخاطب را درگیر کند و او را وادار به فکر کردن کند و همذات‌پنداری با نقش‌ها داشته باشد، بسیار خالی بود و امیدوارم توانسته باشیم نظر مخاطبان را در این زمینه جذب کنیم و «آسپرین» یک شروع خوب باشد برای ساخت سریال‌هایی از این دست؛ مردم دوست دارند که با دیدن یک مجموعه خوب درگیری فکری برایشان ایجاد شود و منتظر قسمت‌های بعدی باشند.

بازیگر سریال «مسافری از هند» همچنین درباره فعالیت شبکه نمایش خانگی و رقابت آن با تلویزیون نیز افزود: به نظرم نباید به عنوان رقیب به شبکه نمایش خانگی نگاه کرد، بلکه این رسانه می‌تواند مکمل خوبی برای تلویزیون باشد. با رویکردهایی که در تلویزیون خیلی قابل پرداخت نیستند، اینجا می‌توان به آن‌ها پرداخت. فکر می‌کنم شبکه نمایش خانگی و تلویزیون در کنار هم، دو یار جذاب خواهند بود.

تاکنون دو قسمت از سریال «آسپرین» به کارگردانی فرهاد نجفی روانه شبکه نمایش خانگی شده است. در این سریال همایون ارشادی، فرخ نعمتی، شقایق فراهانی، علیرام نورایی، زیبا بروفه، سحر قریشی، سارا خویینی‌ها، روناک یونسی، بابک نوری، رضا اخلاقی راد، سلمان فرخنده، میثم راسفر، رضا بادامچی و نادیا نجفی (بازیگر خردسال) حضور دارند.

عليرام نورايي بازيگر نقش نيما در سريال «آسپرين» اميدوار است که اين سريال بتواند قشر جديدي از مخاطبان را به شبکه نمايش خانگي بيفزايد.